Kompressionstester
Fra : Rene Joergensen

Dato : 14-02-07 21:25

Hejsa,

Er der en her i gruppen der har en kompressionstester der passer til
10mm tændrørshuller, som jeg kan låne en uges tid?

Alt mellem StorKbh (incl) og Rønnede (ved Haslev/Fakse) har interesse.

Jeg kunne godt købe en hos Louis, men det er ikke noget man bruger
voldsomt tit.

--
-René

Fra : Futte & Co.

Dato : 14-02-07 23:00

Rene Joergensen wrote:
> Hejsa,
>
> Er der en her i gruppen der har en kompressionstester der passer til
> 10mm tændrørshuller, som jeg kan låne en uges tid?

Jeg har en veteran udgave , med en "ko'misk" gummiprop. Den skal presses
ned med håndkraft under testen, men det virker

> Alt mellem StorKbh (incl) og Rønnede (ved Haslev/Fakse) har interesse.

Brøndby Strand ?

> Jeg kunne godt købe en hos Louis, men det er ikke noget man bruger
> voldsomt tit.

Jamenne........ så ka'e du da låne min
Mailen er udstyret med et par ekstra x'er, dem fjerner du og sender et
tlf. nummer jeg kan kontakte dig på, i morgen.

--

Jørgen, Brøndby
http://dfmc.dk/?id=70

Fra : Henrik Andersen

Dato : 16-02-07 08:05

Hej Rene

Jeg har en, jeg bor i Slagelse (det er jo ikke lige på "ruten")
Men arbejder i København (Sydhavnen).

Giv et prej hvis det har interesse.

Henrik

--
Henrik Andersen

Fra : Rene Joergensen

Dato : 17-02-07 00:07

Henrik Andersen <hen.and@O2K7Mpost3.tele.dk> wrote:

Hej Henrik,

> Jeg har en, jeg bor i Slagelse (det er jo ikke lige på "ruten")
> Men arbejder i København (Sydhavnen).

Jeg takker for tilbuddet, men jeg har lånt en af Jørgen og to er
overkill :)

--
-René

Fra : Rene Joergensen

Dato : 04-03-07 01:41

Henrik Andersen <hen.and@O2K7Mpost3.tele.dk> wrote:

> Jeg har en, jeg bor i Slagelse (det er jo ikke lige på "ruten")
> Men arbejder i København (Sydhavnen).
> Giv et prej hvis det har interesse.

Det har alligevel interesse Henrik, jeg sender dig lige en mail.

--
-René