Den ny bilbasen
Fra : Karsten Feddersen

Dato : 19-02-07 07:18

Hej

Hvad synes i om det nye layout?

Umiddelbart, så synes jeg det er langsommere end før, grimmere end før
og i det hele taget billigt designet. Den orange farve giver den lidt et
QXL-præg .

Eneste "forbedring" jeg kan se er, at man også kan søge på antallet af
døre. Det er stadig en stor mangel, at man ikke kan søge på forbrug
eller grønne afgifter.

--
Med venlig hilsen Karsten Feddersen - http://www.feddersen.dk

Fra : co@ch [4130]

Dato : 19-02-07 07:53

"Karsten Feddersen" <karsten@feddersen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Eneste "forbedring" jeg kan se er, at man også kan søge på antallet af
> døre. Det er stadig en stor mangel, at man ikke kan søge på forbrug eller

Vedr. hastigheden er den stadig lige hurtig, måske endda lidt hurtigere, her
hos mig, på IE6

Men hvis du bruger IE7 bliver den godt nok sløv...tror det er fishing
filteret der gør det.

Mht. layout, er jeg ligeglad med, da jeg aldrig bruger bilbasen seriøst.
Jeg er kun inde at kigge en gang imellem.

Mvh
Bri@n

Fra : Bjarne Haug

Dato : 19-02-07 07:59

> --
> Med venlig hilsen Karsten Feddersen - http://www.feddersen.dk

Tjae, den er lidt spøjs, når man nu er vænnet til noget andet... Men fint
nok, den er lidt mere sjusket og mere som and sites, og så er den lidt på
tværs af Firefox, irriterende...
Men man finder jo hvad man skal og det jo ok..

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-07 08:04

> [...]
>
> Eneste "forbedring" jeg kan se er, at man også kan søge på antallet af
> døre. Det er stadig en stor mangel, at man ikke kan søge på forbrug eller

Designet er vel en smagssag som jeg godt kan gi' dig lidt ret i, men dét er
rigtigt godt, at du nu får flere informationer om bilen (fx. 0-100km/t,
topfart, km/lt, forsikringspræmier osv) uden du skal klikke på "Test og
omtale"
Mvh
LarsZK

Fra : Brian

Dato : 19-02-07 18:08

Karsten Feddersen wrote:
> Hej
>
> Hvad synes i om det nye layout?

Jeg kunne bedre lide det gamle, det her er lidt for spraglet, og som du
siger, QXL agtigt.

Jeg har også stadig samme problem med at det kører ufatteligt langsomt
indimellem, og jeg skal opdatere siden flere gange, før der kommer noget
fornuftigt.

/Brian

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 19-02-07 19:03

http://www.bilbasen.dk/Error.aspx?aspxerrorpath=/Default.aspx

Fra : -=JF=- priv

Dato : 19-02-07 19:47

Følgende er skrevet af Karsten Feddersen:
> Hej
>
> Hvad synes i om det nye layout?

Det kræver nok lidt tilvænning - men det er da klart en bet at man ikke
længere kan søge på automatgear

--
Mvh. John

Fra : Anders Sørensen

Dato : 20-02-07 07:54

On Mon, 19 Feb 2007 19:46:32 +0100, -=JF=- priv
<invalid@invalid.invalid> wrote:

>Følgende er skrevet af Karsten Feddersen:

>Det kræver nok lidt tilvænning - men det er da klart en bet at man ikke
>længere kan søge på automatgear

Det kunne også være fint hvis man kunne se et lille popup billede af
det første foto når man holder musen over billedikonet ligesom i DBA.

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : Jens Olsen

Dato : 20-02-07 11:23

Man kan skrive: "aut" i feltet: "Varianter".

Jens

Fra : -=JF=- priv

Dato : 20-02-07 16:52

Efter mange tanker skrev Jens Olsen:

> Man kan skrive: "aut" i feltet: "Varianter".

Jo, men så får du også automatisk klimakontrol, Authentic og andre i
samme stil.

Skal man, som jeg, have bil med aut.gear, er det møghamrende
irriterende at skulle skøjte gennem 100-vis af annoncer for at lede
efter den håndfuld som er brugbare.

--
Mvh. John

Fra : numzie@gmail.com

Dato : 20-02-07 20:00

On 20 Feb., 17:52, -=JF=- priv <inva...@invalid.invalid> wrote:
> [...]
>
> Skal man, som jeg, have bil med aut.gear, er det møghamrende
> irriterende at skulle skøjte gennem 100-vis af annoncer for at lede

Du kan jo søge normalt og så ude til venstre under Udstyr sortere på
automatgear..

Fra : -=JF=- priv

Dato : 20-02-07 20:40

numzie@gmail.com skrev den 20-02-2007:

> Du kan jo søge normalt og så ude til venstre under Udstyr sortere på
> automatgear..

Det kan da godt være at jeg er ramt af både alzheimers og grå stær -
Men jeg kan altså ikke finde gear nogen steder.

--
Mvh. John

Fra : Jesper

Dato : 22-02-07 20:08

Den 20.02.2007 kl. 20:00 skrev <numzie@gmail.com>:

Steffen ?

--
Jesper

Fra : numzie@gmail.com

Dato : 22-02-07 21:16

On 20 Feb., 21:40, -=JF=- priv <inva...@invalid.invalid> wrote:

> Det kan da godt være at jeg er ramt af både alzheimers og grå stær -
> Men jeg kan altså ikke finde gear nogen steder.
>
> --
> Mvh. John

Hm - det står fint hos mig - hvad søger du på?

Fra : -=JF=- priv

Dato : 23-02-07 13:46

numzie@gmail.com forklarede den 22-02-2007:

> Hm - det står fint hos mig - hvad søger du på?

Aaaahh!!
Nu faldt ti-øren!
Jeg prøvede at udvide min søgning, og nu kom automatgearet frem!

Jeg var ikke klar opmærksom på at valgmulighederne kun kom frem når de
rent faktisk var til stede. Så er jeg glad og tilfreds igen

Jeg havde simpelthen søgt for snævert.

Tak for hjælpen!

--
Mvh. John

Fra : mlyck@yahoo.com

Dato : 28-02-07 14:21

Det mest irriterende er at jeg ikke kan sortere efter afstand....det
kunne jeg i den gamle version

grafisk synes jeg den nye side ser bilka agtig ud, ret grim og ikke
specil brugervenlig!

Fra : Mogens...

Dato : 03-03-07 15:54

"Karsten Feddersen" <karsten@feddersen.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad synes i om det nye layout?

Jég synes, siden er blevet ringere - færre søgekriterier.
Nuvel, de bliver nok snart solgt, og så er der nye boller på suppen igen
(Kilde: Børsen)

Fra : Brian

Dato : 04-03-07 13:29

Mogens... wrote:

> Jég synes, siden er blevet ringere - færre søgekriterier.

Der er faktisk kommet flere søgekriterier. Man skal bare forbi den første
indledende søgning, så er mulighederne ude i venstre side.

/Brian

Fra : Mogens...

Dato : 04-03-07 14:03

> Der er faktisk kommet flere søgekriterier. Man skal bare forbi den første
> indledende søgning, så er mulighederne ude i venstre side.

Ja, jeg så godt din bemærkning om det i tråden om den aut. bil.
Jeg søgte efter faciliteten dén gang, men fandt den ikke - må
prøve det igen ved given lejlighed...