Forrude smadret - Pris på rep ?
Fra : Bobo

Dato : 17-02-07 15:56

Hej,

Jeg er desværre blevet udsat for hærværk på min gamle solide Mazda 626,
årgang 1984 (Hatchback).

Meldt det til Forsikringen. Er der nogen som kan fortælle mig hvad prisen
for udskiftning af sådan 1 koster ?.

Bo

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 18-02-07 12:16

Bobo wrote:

> Jeg er desværre blevet udsat for hærværk på min gamle solide Mazda 626,
> årgang 1984 (Hatchback).
>
> Meldt det til Forsikringen. Er der nogen som kan fortælle mig hvad prisen
> for udskiftning af sådan 1 koster ?.

Frontruden koster 1200 - 1500 kr. alt efter udgave.
Den er vel limet i, så går der lidt til det også, klipsene
brækker sikkert også, så et skud i tågen, omkring 3000
- 3500 kr. ?

Men det afhænger meget af den aktuelle situation, hvor meget
rust der er i falsen, hvor godt det evt. skal udbedres, osv osv...

--
Ejvind
Dans er for mænd, der ikke har råd til at stå i baren.