Velkommen til Polen :-(
Fra : Pedersen

Dato : 17-02-07 12:38

Turistreklame for Polen !

Velkommen til Polen
...din bil er her allerede !

Fra : Per O.

Dato : 17-02-07 13:26

"Pedersen" <pedersen@XXXmail.nu> skrev i en meddelelse
news:QNBBh.26$vK3.21@news.get2net.dk...
> Turistreklame for Polen !
>
> Velkommen til Polen
> ..din bil er her allerede !

Hvem hulen vil da til Polen medmindre man bliver bortført og slæbt derover?

Per O.

Fra : Dak

Dato : 17-02-07 13:33

> Hvem hulen vil da til Polen medmindre man bliver bortført og slæbt
> derover?

Kan det kun sige et ord: Rainer.

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Fra : Per O.

Dato : 17-02-07 13:34

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> skrev i en meddelelse

> Kan det kun sige et ord: Rainer.

Hvis du kan få ham derover, giver jeg gerne en 20'er til rejsen, bare det er
en enkeltbillet!

/Per O.

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 17-02-07 19:47

On Sat, 17 Feb 2007 13:25:58 +0100, "Per O."
<webmaster@tosseparkering.dk> wrote:

>Hvem hulen vil da til Polen medmindre man bliver bortført og slæbt derover?

Polen er da et dejligt land, det her er ihvertfald sjovt
http://www.berlingske.dk/bilen/artikel:aid=789592/

--
Morten F. Søndergaard
Land Rover 90 TD '87

Fra : Søren Fisker

Dato : 17-02-07 13:46

"Pedersen" <pedersen@XXXmail.nu> skrev i en meddelelse
> Turistreklame for Polen !
>
> Velkommen til Polen
> ..din bil er her allerede !

Du generaliserer!
Polen er et dejligt land at besøge og polakkerne er lige så søde og rare som
folk i andre europæiske lande;
prøv fx at tage til Gdansk.
Hilsen Søren

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-07 18:32

"Søren Fisker" <vejlo@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Du generaliserer!
> Polen er et dejligt land at besøge og polakkerne er lige så søde og rare

Man skal ikke tage ALLE over en kam, men %vis er der nu flere svindlere i
polen end mange andre vesteuropæsike lande. Jeg har været der utallige gange
de sidste 20 år og er meget taget ved r.... næsten hver gang i mere eller
mindre grad

Man skal være utrolig forsigtig med hvad man foretager sig

--
Tom

Fra : Pedersen

Dato : 17-02-07 14:07

"Pedersen" <pedersen@XXXmail.nu> skrev i en meddelelse
> Turistreklame for Polen !
>
> Velkommen til Polen
> ..din bil er her allerede !
Sandfærdig beretning:
Fru Hansen fra Bredballe var i Føtex og handle, da hun kom ud på P-Pladsen,
så hun et par mand går rundt og kigge på hendes nye Mondeo, det fortalte
hun hendes mand da hun kom hjem, så han gik ud og se om der var buler,
men hvad opdagede han så ? Jo nu var der Polske nummerplader på
hans nye bil.

Hvis fru Hansen var kommet lidt senere, hvor var bilen så på vej hen ?

Rigtigt: Polen !

Fra : Søren Fisker

Dato : 17-02-07 15:14

> [...]
> hans nye bil.
>
> Hvis fru Hansen var kommet lidt senere, hvor var bilen så på vej hen ?

Det siger da ikke noget om landet Polen, men kun om nogle idioter (de findes
også i Danmark) - og det' ikke engang sikkert, de var polakker.
Du må skyde på de kriminelle, men ikke på landet.
Søren

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-02-07 15:36

> [...]
> også i Danmark) - og det' ikke engang sikkert, de var polakker.
> Du må skyde på de kriminelle, men ikke på landet.

Hvorfor er det "altid" polakker, letter, litauer og estlændere som absolut
finder det morsomt, at eksportere vores biler?

Det er sq sjældent du ser en tysker sætte tyske plader på en dansk bil...
Eller svensker for den sags skyld. Eller Franskmand... ja det er altid en
østlænding

/Martin

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-07 18:36

> Hvorfor er det "altid" polakker, letter, litauer og estlændere som absolut
> finder det morsomt, at eksportere vores biler?

Ja, jeg tror også nogen her skulle "vågne op", markedet for stjålne
bilradioer m.m. er gået fra narkomanerne til østeuropæerne, uden at man kan
sige at ALLE er sådan, så er der ingen tvivl om hvem der har en kraftig
andel i det som stjæles fra bilerne

--
Tom

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 17-02-07 15:37

> Du må skyde på de kriminelle, men ikke på landet.

Det må _du_heller_ikke_.

Det er strafbar omgang med skydevåben.
Men at man nogen gange får lyst til det, det er en _helt_ anden snak

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Per O.

Dato : 18-02-07 20:11

> [...]
> også i Danmark) - og det' ikke engang sikkert, de var polakker.
> Du må skyde på de kriminelle, men ikke på landet.

Det minder mig om følgende ordveksling:
Hvad har du mod polakker?
En god bilalarm og startspærre!

--
Per O.
www.tosseparkering.dk - Så kan de lære det!

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-07 18:42

"Per O." <webmaster@tosseparkering.dk> skrev i en meddelelse

> Det minder mig om følgende ordveksling:
> Hvad har du mod polakker?
> En god bilalarm og startspærre!

Hmm, som let kan "brydes" med de originale nøgler

--
Tom

Fra : Niels Andersen

Dato : 19-02-07 09:36

On Feb 17, 1:45 pm, "Søren Fisker" <v...@esenet.dk> wrote:
> Du generaliserer!

Ja, det er da ikke alle vores biler der er i Polen endnu.

> Polen er et dejligt land at besøge og polakkerne er lige så søde og rare som
> folk i andre europæiske lande;

Det har jeg også hørt. Det ændrer ikke på at der er en hulens masse
bil-glade polakkere i Danmark der stjæler alt hvad de kan.

--
Mvh.

Niels Andersen