Ny potte :-)
Fra : Peter G C

Dato : 16-02-07 19:20

Hey.

Der er glæde i det lille hjem. Golfen er landet - og den kører fint. Til
de nysgerrige: det er en 2,0 Tdi - frisk lille sag.

- eneste minus: den ene hjulkapsel klarede ikke 50 km så faldt den af. Mon
SMC giver en ny?

/Peter

Fra : Mogens...

Dato : 16-02-07 19:28

"Peter G C" <peter@SLETnospam.dk> skrev i en meddelelse

> Hey.

Haj

> Der er glæde i det lille hjem. Golfen er landet - og den kører fint.
> Til de nysgerrige: det er en 2,0 Tdi - frisk lille sag.

Stort tillykke til dig fra "udlandet" :)

> - eneste minus: den ene hjulkapsel klarede ikke 50 km så faldt den af. Mon
> SMC giver en ny?

OK - surt. Du må købe dig nogle alubasser på, når nu
"Folkevogn" ikke mener, dét hører til standard udstyret

Fra : Peter G C

Dato : 18-02-07 11:40

"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Stort tillykke til dig fra "udlandet" :)

Tak

> OK - surt. Du må købe dig nogle alubasser på, når nu
> "Folkevogn" ikke mener, dét hører til standard udstyret

Det vil jeg måske overveje

/Peter

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 16-02-07 19:29

Hej

Peter G C wrote:
> Der er glæde i det lille hjem. Golfen er landet - og den kører fint. Til
> de nysgerrige: det er en 2,0 Tdi - frisk lille sag.

Stort tillykke

> - eneste minus: den ene hjulkapsel klarede ikke 50 km så faldt den af. Mon
> SMC giver en ny?

Er det ikke en sliddel....

--
Med venlig hilsen Karsten Feddersen - http://www.feddersen.dk

Fra : Peter G C

Dato : 18-02-07 11:51

"Karsten Feddersen" <karsten@feddersen.dk> skrev i en meddelelse

> Stort tillykke

Tak

> Er det ikke en sliddel....

Don't get me started

VW giver vist en ny mandag - lagermanden hos VW i www.bilerneshus.dk var
ikke på arbejde....!

/Peter

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-07 19:37

> [...]
> Til de nysgerrige: det er en 2,0 Tdi - frisk lille sag.
>
> - eneste minus: den ene hjulkapsel klarede ikke 50 km så faldt den af. Mon

Tillykke med den

Skal man så også montere ekstra ledninger i den så man kan åbne den hvis
batteriet klapper sammen

--
Tom

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-02-07 19:38

Tom skriver:

> Skal man så også montere ekstra ledninger i den så man kan åbne den hvis
> batteriet klapper sammen

ROFL... nej, den har anhængertræk....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Peter G C

Dato : 18-02-07 11:52

[klip]

> Tillykke med den

Tak.

> Skal man så også montere ekstra ledninger i den så man kan åbne den hvis
> batteriet klapper sammen

He he - nope - jeg har ikke den slags fancy ting

/Peter

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-02-07 19:40

Peter G C skriver:

> Der er glæde i det lille hjem. Golfen er landet - og den kører fint. Til
> de nysgerrige: det er en 2,0 Tdi - frisk lille sag.

Må vi lykønske med din nye tørstige dieselslubrer

> - eneste minus: den ene hjulkapsel klarede ikke 50 km så faldt den af. Mon
> SMC giver en ny?

Det er da værd at prøve, de er ellers dyre nok, hvis man skal købe de
originale. Hvad med at køre turen en gang til for at finde hjulkapslen ?

Fra : Peter G C

Dato : 18-02-07 11:52

[klip]

> Må vi lykønske med din nye tørstige dieselslubrer

Ja tak.

> Det er da værd at prøve, de er ellers dyre nok, hvis man skal købe de
> originale. Hvad med at køre turen en gang til for at finde hjulkapslen ?

Turen er kørt igen. Og ja, alting er dyrt hos VW. Men de giver vist en ny
mandag. Ellers er der en VW-mand, der dør.

/Peter

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 16-02-07 21:05

Peter G C wrote:
> Hey.
>
> Der er glæde i det lille hjem. Golfen er landet - og den kører fint.
> Til de nysgerrige: det er en 2,0 Tdi - frisk lille sag.

Tillykke... !

> - eneste minus: den ene hjulkapsel klarede ikke 50 km så faldt den
> af. Mon SMC giver en ny?

Prøv at spørge i dk.videnskab.jura og hør hvad advokaterne siger...

Fra : Peter G C

Dato : 18-02-07 11:53

meddelelse news:45d60e76$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...

[klip]

> Tillykke... !

Tak.

> Prøv at spørge i dk.videnskab.jura og hør hvad advokaterne siger...

He he Jeg kender godt svaret og jeg skal nok få den tingest sat på.
Trust me

/Peter

Fra : BJ

Dato : 16-02-07 22:10

"Peter G C" <peter@SLETnospam.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Der er glæde i det lille hjem. Golfen er landet - og den kører fint.
> Til de nysgerrige: det er en 2,0 Tdi - frisk lille sag.

Så kom den endeli. Af hjertet tillyke og Godt kinesisk Nyår på søndag..

> - eneste minus: den ene hjulkapsel klarede ikke 50 km så faldt den af. Mon
> SMC giver en ny?

Hvad pokker, falder lortet allerede fra hinanden. Så kunne du lige så godt
have købt en Volvo..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : jan@stevns.net

Dato : 16-02-07 23:24

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev :

>Hvad pokker, falder lortet allerede fra hinanden. Så kunne du lige så godt
>have købt en Volvo..

Falder de da ligeså hurtigt fra hinanden ?

<< grin.wav >>

--
Jan_stevns

Fra : BJ

Dato : 16-02-07 23:57

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

KLIP

> Falder de da ligeså hurtigt fra hinanden ?
>
> << grin.wav >>

Jep, den ene gør det bare lidt dyrere end den anden..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Peter G C

Dato : 18-02-07 11:54

[klip]

> Så kom den endeli. Af hjertet tillyke og Godt kinesisk Nyår på søndag..

Ja, det holdt hårdt. Og tak

> Hvad pokker, falder lortet allerede fra hinanden. Så kunne du lige så godt
> have købt en Volvo..

LOL jep. Trist den end ikke holdt til 50 km.

/Peter

Fra : Lars Knudsen

Dato : 17-02-07 08:48

On Fri, 16 Feb 2007 19:19:30 +0100, "Peter G C" <peter@SLETnospam.dk>
wrote:

>Der er glæde i det lille hjem. Golfen er landet - og den kører fint. Til
>de nysgerrige: det er en 2,0 Tdi - frisk lille sag.

Tillykke med den! Det er en fin lille motor 2.0 TDI'en...

>- eneste minus: den ene hjulkapsel klarede ikke 50 km så faldt den af. Mon
>SMC giver en ny?

Øvs-da...

** Lars

Fra : Peter G C

Dato : 18-02-07 11:54

"Lars Knudsen" <larsremove@landligtremove.dkaway> skrev i en meddelelse

[klip]

> Tillykke med den! Det er en fin lille motor 2.0 TDI'en...

Jep - den er fin kvik til mig.

/Peter