Bugatti Veyron
Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 15-02-07 20:45

På turen til Berlin, var der også udstillet subj. så jeg nuppede også lige
et par billeder gennem ruden. Disse kan ses i dk.binaer.motor i reduceret
størrelse.

Skriv til mig for billeder i fuld størrelse.

Peter Brandt Jørgensen
peterFJERNES@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 1000 vitser og sprogblomster!!!)

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-07 21:33

"Peter Brandt Jørgensen" <peter@FJERNESpeterbj.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> størrelse.
>
> Skriv til mig for billeder i fuld størrelse.

til mig

--
Tom

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 15-02-07 22:39

> "Peter Brandt Jørgensen" <peter@FJERNESpeterbj.dk> skrev i en meddelelse

> til mig
>
> --
> Tom

Kanikke..... mail kommer retur fra den opgivne adresse.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 16-02-07 08:21

On Feb 15, 8:45 pm, "Peter Brandt Jørgensen" <p...@FJERNESpeterbj.dk>
wrote:
> [...]
> størrelse.
>
> Skriv til mig for billeder i fuld størrelse.

Gerne her også:

cbandresen SNABEL_A gmail PRIK com

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk

Fra : Peter Morthensen

Dato : 16-02-07 12:32

> [...]
> størrelse.
>
> Skriv til mig for billeder i fuld størrelse.

mail nogle billeder til mig tak

morthensenSNABELA.dlgtele.dk

Fra : Peter Morthensen

Dato : 16-02-07 12:46

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 16-02-07 14:25

wrote:
> På turen til Berlin, var der også udstillet subj. så jeg nuppede også lige
> et par billeder gennem ruden. Disse kan ses i dk.binaer.motor i reduceret
> størrelse.

Hvis man er Veyron interesseret, bør man gøre sig selv den glæde at få
fat i det afsnit af Top Gear der blev sendt den 04/02/2006, hvor
James May (AKA Captain Slow) lige skal se hvor hurtigt sådan en Veyron
reelt kan køre. Jeg fik helt gåsehud af udsendelsen.

Hvis man vil hente det fra nogle P2P netværk kan man søge på Top gear
S09E02 og så skulle den være der.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 17-02-07 20:59

Peter Brandt Jørgensen wrote:
> [...]
> reduceret størrelse.
>
> Skriv til mig for billeder i fuld størrelse.

Hvis du har flere billeder er du da meget velkommen til at poste dem!
Ælsker Clarksons tur gennem Europa i Veyron'en!

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.recordere.dk
DVD mediets historie: http://kortlink.dk/3kfs
www.gromit.dk/dvd

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 18-02-07 17:06

"Michael Lund Sørensen" <duer-ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du har flere billeder er du da meget velkommen til at poste dem!
> Ælsker Clarksons tur gennem Europa i Veyron'en!
>
> --

Har kun de 2 som er postet.