Den nye Mercedes C-klasse
Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 15-02-07 20:35

Hej

Jeg har lige været en tur i Berlin, og regnede med at jeg kunne få den nye
Mercedes C-klasse at se dernede. Jeg var inde i Mercedesforretningen på
Kurfürstendamm, men her var svaret, at det kunne man ikke før ultimo marts,
og så længe havde jeg nu ikke tænkt mig at vente. Så jeg måtte nøjes med en
brochure.
MEN så var fruen og jeg en tur ude at gå, og så lagde jeg mærke til at vi
passerede en parkeret MB med en udsædvanlig front, og sgi'sme om ikke det
var den nye C-klasse, som en Werkswagen!!! (det er biler som ledende
medarbejdere i MB får som firmabiler).
Så jeg trykkede næsen flad mod ruden og skyndte mig at snuppe et par
billeder. Så jeg fik alligvel set den! Og nej, det er ikke mig der har
tegnet hjertet i sneen på bilen, men det kunne godt have været.......

Billederne lægger jeg op i dk.binaer.motor i reduceret størrelse, og hvis du
skulle ønske dem i fuld størrelse, så skriv til mig. Billedet af kabinen er
der lidt rigeligt med reflekser i, men jeg synes I skal se det alligevel.

Peter Brandt Jørgensen
peterFJERNES@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 1000 vitser og sprogblomster!!!)

Fra : Brian S Jensen

Dato : 15-02-07 20:45

"Peter Brandt Jørgensen" <peter@FJERNESpeterbj.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> du skulle ønske dem i fuld størrelse, så skriv til mig. Billedet af
> kabinen er der lidt rigeligt med reflekser i, men jeg synes I skal se det

Hej Peter

De dér forlygter....de minder da lige lovligt meget om BMW's 5-serie

Mvh.
Brian S Jensen
BMW 528i Steptronic
Toyota Previa 2.4i

Fra : -=JF=- priv

Dato : 15-02-07 21:08

Brian S Jensen kom med denne ide:

> De dér forlygter....de minder da lige lovligt meget om BMW's 5-serie

Nå - så er jeg ikke alene
Jeg sad og tænkte at det sgu er en BMW med stjernelogo på.

--
Mvh. John

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-07 02:05

Peter Brandt Jørgensen wrote:
> [...]
> hvis du skulle ønske dem i fuld størrelse, så skriv til mig. Billedet
> af kabinen er der lidt rigeligt med reflekser i, men jeg synes I skal

Lækkert!
Den får dansk premiere d. 31. marts.