Gode steder på nettet link søges..
Fra : Søren Jacobsen

Dato : 12-02-07 00:39

Hej gode steder i EU hvor man kan kigge online efter MC

har self
Autotrader både Irsk og UK
Mobile.de
Motorscout
Ebay
DBA

er der nogen gode forslag, det drive mig til vandvid at jeg ikke kan finde
en VFR 750 86-88'er til fornuftige penge

Søren

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 12-02-07 07:10

"Søren Jacobsen" <fsgbooking@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> er der nogen gode forslag, det drive mig til vandvid at jeg ikke kan finde
> en VFR 750 86-88'er til fornuftige penge

Hvis ikke du kan finde en til en "fornuftig" pris på de allerede nævnte
sider, så er det måske dig selv der har en forkert idé om hvad en VFR må
koste.
Hilsen Matthias

Fra : Søren Jacobsen

Dato : 12-02-07 10:02

> Hvis ikke du kan finde en til en "fornuftig" pris på de allerede nævnte
> sider, så er det måske dig selv der har en forkert idé om hvad en VFR må
> koste.
> Hilsen Matthias
Ja, det kunne man godt tror men sådan tror jeg nu ikke det er fat, hvis den
er i dårlig stand skal den være billig, eller hvis jeg skal til Umbuktu for
hente den skal den osse være lidt billiger end på SJl, Fyn...
og dem i den blå jeg har haft fat i ser rigtig flotte ud på billeder i
annoncen, men når så jeg ber om at få ekstra billeder er de simpelthen de
rene vrag....:-/ men jeg ved de findes, har set flere hos forhandler for
noget tid tilbage...

MVh Søren

Fra : Jørgen Nygaard

Dato : 12-02-07 11:58

Prøv
http://www.marktplaats.nl/

der er måske en mulighed
vh
jørgen nygaard

Fra : Olav M.J. Christians~

Dato : 12-02-07 18:19

On 12 Feb., 00:39, "Søren Jacobsen" <fsgbook...@hotmail.com> wrote:

> er der nogen gode forslag, det drive mig til vandvid at jeg ikke kan finde
> en VFR 750 86-88'er til fornuftige penge

Prøv her:
http://www.findalt.dk/search:text=vfr%20750

Olav