Hvad skete der med ...."Og det skete i de ~
Fra : Troels Jensen

Dato : 11-02-07 16:26

Det er formentlig bare mig, der er svagtopfattende, men kan nogen fortælle,
hvor man ser resultatet af Armands lille jule-event?

--
Troels
FZ6 Fazer

Fra : Armand

Dato : 11-02-07 16:45

"Troels Jensen" <troelsjensen_klipvaek_@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> Det er formentlig bare mig, der er svagtopfattende, men kan nogen
> fortælle, hvor man ser resultatet af Armands lille jule-event?

Tjaeh - Jacob Bunk rundede af i tråden d. 4. ds.
Resultatet er at se på: http://news.dkfritidmotorcykel.dk/stat.php

--
Armand.

Fra : Troels Jensen

Dato : 11-02-07 16:54

"Armand" <kim-armand@mail.dk> skrev i en meddelelse .
> Resultatet er at se på: http://news.dkfritidmotorcykel.dk/stat.php

Hmmm....

"Forbidden
You don't have permission to access /stat.php on this server."

--
Troels
FZ6 Fazer

Fra : Thomas Jensen

Dato : 11-02-07 16:55

> "Forbidden
> You don't have permission to access /stat.php on this server."

ingen problemer her, fra TDC forbindelse.

Thomas Jensen
Honda CBR1000F ´94 & DT125 ´88
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-07 16:55

Troels Jensen wrote:

> Hmmm....
>
> "Forbidden
> You don't have permission to access /stat.php on this server."

Virker fint herfra

//Kim

Fra : Troels Jensen

Dato : 11-02-07 17:05

"Kim" <-> skrev i en meddelelse

> Virker fint herfra

Mystisk, jeg må prøve at finde ud, hvordan jeg har diskvalificeret mig
selv.... Tak for hjælpen.

--
Troels
FZ6 Fazer

Fra : Claus Rittig

Dato : 11-02-07 17:36

> "Kim" <-> skrev i en meddelelse

> Mystisk, jeg må prøve at finde ud, hvordan jeg har diskvalificeret mig
> selv.... Tak for hjælpen.

Jeg kan heller ikke komme ind.

Rittig

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 11-02-07 17:59

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in message
> "Troels Jensen" <troelsjensen_klipvaek_@paradis.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan heller ikke komme ind.
>
> Rittig

Den virker fint her - Firefox 2.0.0.1.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.welles.dk
www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Perminator

Dato : 11-02-07 18:54

Ingen problemer med Outlook Express og TDC
// Perminator

Fra : Dr. Enduro

Dato : 12-02-07 13:54

Perminator skrev:
> Ingen problemer med Outlook Express og TDC
> // Perminator

Jeg kan ikke.

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-07 18:11

On Sun, 11 Feb 2007 17:04:37 +0100, Troels Jensen wrote:

> "Kim" <-> skrev i en meddelelse

> Mystisk, jeg må prøve at finde ud, hvordan jeg har diskvalificeret mig
> selv.... Tak for hjælpen.

Jacob har lukket for en masse servere, hvilket også betyder at det er slut
for mig med at bruge web-dimmeren på arbejde. Jacob lover at lukke op
for enkeltadgange hvis man spørger, desværre nægter TDC at sende mail til
Jacob, såe nu hænger den så lidt der......

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : Niels Pein

Dato : 11-02-07 19:01

"Troels Jensen" skrev ...

> Hmmm....
>
> "Forbidden
> You don't have permission to access /stat.php on this server."

Der står 234 på den der stat.php side.

Bare i tilfælde af folk var interesseret i resultat, og i mindre grad hvor
det kommer fra.
--
Hilsen Niels
TransAlp

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 11-02-07 19:49

Troels Jensen wrote:

> Hmmm....
>
> "Forbidden
> You don't have permission to access /stat.php on this server."

Samme her, måske er det os i det svenske der fornægtes adgang? :(

--
Kind Regards,

Thomas Løjmann Jørgensen
Branteviksgatan 30
214 41 Malmö
Sweden

Cell: +45 60 81 04 04
Home: +45 36 99 04 20 / +46 (0)40-693 11 12

http://lojmann.dk - Personal Homepage
http://nerdlab.se - Development & Hosting
http://freelance4u.dk - CV and references

Fra : Grunnet

Dato : 11-02-07 18:17

Troels Jensen wrote:
> Det er formentlig bare mig, der er svagtopfattende, men kan nogen
> fortælle, hvor man ser resultatet af Armands lille jule-event?

Iflg. Google Grupper har der været 238 forfattere i tråden.

--
Hilsen Steen
GL 500 SilverWing '84

http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2 hjulere m/motor, men intet om MC)

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 27-03-07 17:50

"Troels Jensen" <troelsjensen_klipvaek_@paradis.dk> writes:

> "Forbidden
> You don't have permission to access /stat.php on this server."

Jeg har været nødt til at lukke ret hidsigt af på grund af spam sendt
gennem min online news-reader. Derfor er der lige nu kun adgang for
IP-adresser, hvor der er reverse DNS i .dk. Det kan jeg se at der ikke
er på din (TDC-)adresse.

Beklager i øvrigt det sene svar, jeg har ikke lige haft så meget tid
til at passe min DFM-læsning.

--
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*