Kodning af Fjbetjening DEFA startspærre
Fra : Kell Petersen

Dato : 10-02-07 03:08

Hejsa
Har en startspærre, som på et tidspunk fik skiftet batterier , men som ikke
virkede efter skiftet
Så istedet for 2 fjernbetjeninger har jeg så kun en brugbar ,,
Hvad er der galt med den anden , og kan det være kodningen , og hvis det er
, hvordan koder man den igen

Fra : Klaus Kjærgaard

Dato : 10-02-07 10:02

http://www.defa.com/uig_a.php3?lang=5&ndid=1

Find din model og gå igang.

Vh.
Klaus

Fra : Kell Petersen

Dato : 11-02-07 14:17

Ups , min hedder DEFA immobiliser system..

Kan ikke finde den på siden
er der nogen som har haft problemer med sine fjernbetjeninger..?

Fra : Klaus Kjærgaard

Dato : 13-02-07 20:51

On Sun, 11 Feb 2007 14:17:07 +0100, "Kell Petersen"
<NOshivSPAM@VELprivat.dk> wrote:

>Ups , min hedder DEFA immobiliser system..

Det er nok den samme vi har, se dette link:
http://www.defa.com/doc/27185.1125387888.AK-08-05-8078-D-DANSK.pdf

under punkt nødafbrydning og programmering af fjernbetjening.
Det virkede fint for mig.

Vh.
Klaus