Så er det bevist: Svenskere er lige så sar~
Fra : Hr. Jensen

Dato : 09-02-07 04:30

De kan ikke tage en spøg (måske fordi de ikke kan forstå pointen):
http://politiken.dk/indland/article241273.ece

--
Ryd Ondskabens Hotel!

*Resten er slettet af censuren af hensyn til de sarte mimoser
og Allan Krautwald*

Fra : Søren Schimkat

Dato : 09-02-07 08:25

Det er da også en lidt gak idé: Start med at få hold i nakken når du
savlende forsøger at få det hele med .. og kør galt når du chekker
tøsens bagdel istedet for vejen foran bilen.

-Søren

Fra : Søren Schimkat

Dato : 09-02-07 08:27

ahh .. det var en film og ikke live. hehe pokkers osse.

Fra : Ole N

Dato : 09-02-07 11:53

Jeg var også rystet - men på den gode måde..

Ole

Fra : Mogens...

Dato : 10-02-07 20:35

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse

> De kan ikke tage en spøg (måske fordi de ikke kan forstå pointen)

Forestil dig at leve i et land, hvor folk overholder fartgrænserne. Også
ved et vejarbejde, hvor der er etableret 30 km/t hastighedsbegrænsning.
Hvordan skulle de se komikken i at køre en kampagne på den slags - at
overholde fartgrænser. "Nøgne" kvinder eller ej...