Beskyttelse til bagsiden af forsæderne
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 07-02-07 18:44

Hey

Jeg har netop hentet vores nye Fabia Combi i dag. Jeg vil jo gerne holde
den så pæn som mulig, men med to småbørn på bagsædet kræver det lidt
remedier.

Hvor finder man den 'flotteste' beskyttelse til bagsiden af forsæderne? Jeg
mener, man kan sagtens få alt muligt gejl med vilde bamser og stjerne i
alskens farver, men det harmonerer ikke liiiiige med Fabiaens sorte indre.

Gode bud?

/ Bo Dudek

Fra : BJ

Dato : 07-02-07 18:47

"Bo Kamp Dudek" <bo@FJERNfamiliendudek.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg har netop hentet vores nye Fabia Combi i dag.

Af hjertet tillykke med potten og god vind for den.

Det andet kan jeg desværre ikke hjælpe dig med.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 07-02-07 19:38

> Af hjertet tillykke med potten og god vind for den.

Jow da

> Det andet kan jeg desværre ikke hjælpe dig med.

Lunt sæbespånevand til læderet

Fra : BJ

Dato : 07-02-07 19:41

"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Lunt sæbespånevand til læderet

Nu er jeg jo (foreløbig) i den situation, der ingen "rollinger" sidder på
bagsædet...

Jeg vil !)#(¤%!)¤#=/?=#&)§!# blive tosset, hvis slige "indretninger" svinede
sæderyggene til med alskens snask..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 07-02-07 19:43

[...]

> Jeg vil !)#(¤%!)¤#=/?=#&)§!# blive tosset, hvis slige "indretninger" svinede
> sæderyggene til med alskens snask..

ikke forstået, men det var vist heller ikke meningen.. (?)

/ Bo Dudek

Fra : BJ

Dato : 07-02-07 19:48

"Bo Kamp Dudek" <bo@FJERNfamiliendudek.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> ikke forstået, men det var vist heller ikke meningen.. (?)

Jeg ville blive edderspændt rasende osv....

Løsningen ville ubetinget være H-seler til "rollingerne" på bagsædet..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : -=JF=- priv

Dato : 07-02-07 20:02

BJ har bragt dette til os:

> Løsningen ville ubetinget være H-seler til "rollingerne" på bagsædet..;)

Det er tydeligt at høre at du ikke har installeret unger som
ekstraudstyr på bagsædet

Du kan sætte den i H-seler, bagbinde dem, pakke dem ind i tætsluttende
Vitawrap... Tro mig - deres mudrede støvler skal nok sætte spor på
bagsider af forstole, sidebeklædninger på døre og alle andre steder
(med loftbeklædningen som eneste mulige undtgelse)

What can I tell'ya... De sviner

--
Mvh. John

Fra : BJ

Dato : 07-02-07 20:04

"-=JF=- priv" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det er tydeligt at høre at du ikke har installeret unger som ekstraudstyr
> på bagsædet

Du har helt ret. Det har jeg ikke mere.

> [...]
> bagsider af forstole, sidebeklædninger på døre og alle andre steder (med
> loftbeklædningen som eneste mulige undtgelse)

Så har mit barn været eksemplarisk.

> What can I tell'ya... De sviner

What can I say ... Det afhænger helt af opdragelse...både af børn og
forældre..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-02-07 22:50

BJ skriver:

> Du har helt ret. Det har jeg ikke mere.

Der kommer vel snart børnebørn ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : -=JF=- priv

Dato : 07-02-07 23:12

BJ sendte dette med sin computer:

> What can I say ... Det afhænger helt af opdragelse...både af børn og
> forældre..

Nah - det er nu ikke hele sandheden

Børn + mudrede vinterstøvler = beskidt bil.

--
Mvh. John

Fra : BJ

Dato : 07-02-07 23:18

"-=JF=- priv" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> Nah - det er nu ikke hele sandheden
>
> Børn + mudrede vinterstøvler = beskidt bil.

Jeg kan altså ikke genkende det som et problem.

Ikke en gang da jeg kørte i Nissan Silvia Hatchback med 2 døre og en
ladeport og ej heller i Mazda Coupé.

Der havde vi endda indrette os, så hunden kunne gå fra bagsæde ud i
bagagerummet og spise/drikke, når vi var på besøg hos venner, der ikke ville
have en hund indenfor.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Bjørn

Dato : 08-02-07 09:15

On Wed, 7 Feb 2007 23:18:09 +0100, "BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk>
wrote:

>Jeg kan altså ikke genkende det som et problem.

Men så er den vel ikke længere, end at du ikke har prøvet at have to
småbørn med fra institutionen iført deres våde klæder og støvler, mens
de selv vil, selv vil kravle op i barnestolen, mens de tværer deres
støvler rundt alle mulige steder....så enkelt.

Hilsen en anden Bjørn

Fra : BJ

Dato : 08-02-07 10:09

"Bjørn" <bear@imageREMOVE.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> de selv vil, selv vil kravle op i barnestolen, mens de tværer deres
> støvler rundt alle mulige steder....så enkelt.

Min erfaring med børn strækker sig kun til 1, min nu voksne og ej
hjemmeboende søn.

Så du har ret, jeg har ingen erfaring med 2 børn.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 08-02-07 10:32

> [...]
> de selv vil, selv vil kravle op i barnestolen, mens de tværer deres
> støvler rundt alle mulige steder....så enkelt.

Du glemmer vist at de samtidig afleder din opmærksomhed,
ved at fortælle om alt det de har lavet og oplevet gennem dagen.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i (dagligt transportmiddel til/fra børnehave

Fra : BJ

Dato : 08-02-07 10:38

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Du glemmer vist at de samtidig afleder din opmærksomhed,
> ved at fortælle om alt det de har lavet og oplevet gennem dagen.

Jeg har fået indtrykket af, de seneste generationers børn er noget helt
andet end vi gamles børn (altså dem der nu er blevet forældre..)

Nå, vi fik jo også børn for børnenes skyld, altså vor egen skyld, og ikke
som et projekt eller to.

Så klar, klart vi har ikke forstand ej heller viden om det at få og have
børn..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 08-02-07 11:46

> Så klar, klart vi har ikke forstand ej heller viden om det at få og have
> børn..

Nope!
Bøtten skal vendes mindst 1 gang for hver generation

Det er vist noget i stil med bilerne.

At der i det hele taget er børn der overlever, med alt deres forældre
udsætter dem for,
er mig en kilde til stadig undren.
De kære små er vist nogle ret så uforgængelige størrelser.
Jeg tror såmænd også fænomenet 'børn' er kommet for at blive.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : BJ

Dato : 08-02-07 11:59

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Nope!
> Bøtten skal vendes mindst 1 gang for hver generation
>
> Det er vist noget i stil med bilerne.

Jep, da vi var "børn" fandtes der ingen!

> At der i det hele taget er børn der overlever, med alt deres forældre
> udsætter dem for,
> er mig en kilde til stadig undren.

Det kan der være noget om, det er vel også derfor de små poder skal have
hjælpetrænere i at at hinke, sjippe, bygge huler osv. osv.

> De kære små er vist nogle ret så uforgængelige størrelser.

Jep, de kommer altid ud som et eller andet resultat

> Jeg tror såmænd også fænomenet 'børn' er kommet for at blive.

Jep, de er blevet et samfundsproblem og et samfundsprojekt. Det ender vel
med, de fra fødslen bliver overdraget til en velfærdsprojektgruppe..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 08-02-07 12:48

> "Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Jep, da vi var "børn" fandtes der ingen!

Ingen hvad:
Forstand
Viden
Bøtte
eller
Biler

> Det kan der være noget om, det er vel også derfor de små poder skal have
> hjælpetrænere i at at hinke, sjippe, bygge huler osv. osv.

Hjælpetrænerne var noget slukørede i går, da knægten og en anden var løbet
ind i hinanden.
1 stk sammensdød
Resultat:
1½ blåt øje samt 1 stk bule (svjv

> Jep, de er blevet et samfundsproblem og et samfundsprojekt. Det ender vel
> med, de fra fødslen bliver overdraget til en velfærdsprojektgruppe..

Fri os fra det onde.
Lad os hellere få nogle flere biler på vejene.
Så bliver det endnu værre.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : BJ

Dato : 08-02-07 12:51

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Ingen hvad:
> Forstand
> Viden
> Bøtte
> eller
> Biler

Ingen ting overhovedet, kun et stort sort hul (som senere blev malet blåt og
solgt som kunskt)..

> Hjælpetrænerne var noget slukørede i går, da knægten og en anden var løbet
> [...]

Uhada...det er farligt at lege uden spor af alvor..

> Fri os fra det onde.
> Lad os hellere få nogle flere biler på vejene.

Jep, trædebiler.

> Så bliver det endnu værre.

Det er vel også meningen.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Bjørn

Dato : 08-02-07 20:55

On Thu, 8 Feb 2007 10:37:57 +0100, "BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk>
wrote:

>Så klar, klart vi har ikke forstand ej heller viden om det at få og have
>børn..

Hey BJ.
Nej, der er selvklart mere til at forstyrre når der er flere. Jeg får
nogen gange lyst til at videofilme den mor der kommer med to småbørn
under armen, mens der sidder to drenge på 3 og 5 inde i Fiat
Multiplaen, når hun skal hente sine 4(!) unger, mand!
Du får et gæt til at fortælle mig hvordan den bil ser ud indvendigt,
og hvor meget hun er ligeglad med en anelse sjap og mudder i bilen ;)

Bjørn

Fra : BJ

Dato : 08-02-07 21:22

"Bjørn" <bear@imageREMOVE.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Du får et gæt til at fortælle mig hvordan den bil ser ud indvendigt,
> og hvor meget hun er ligeglad med en anelse sjap og mudder i bilen ;)

Hvis man har 4 unger, så er bilens renhed nok det mindste problem..

Bortset fra det, er min erfaring med børns respekt for andres ejendom sket
ved at se, hvor mange af knægtens kammerater der rent faktisk tog deres møg
beskidte sko og tøj af inden den gik videre ind i vort hus.

Forbavsende nok er de samme grisebasser som børn, de største svin som unge
mænd med nada respekt for andres ting og ejendom, men omgående kalder på
"politi og brandvæsen" ved blot den mindste skade på deres eget.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 07-02-07 23:07

> [...]
>
> Jeg vil !)#(¤%!)¤#=/?=#&)§!# blive tosset, hvis slige "indretninger"
> svinede sæderyggene til med alskens snask..

Bilfabrikkerne burde indføre en slags 'børnetest'.
Hvor hurtigt kan en unge, der kommer direkte fra en mudderpøl, svine bilen
til indvendigt.
Derefter en test af, hvor hurtigt den kunne vaskes ren igen (bilen, ikke
ungen

Ellers så er rækkevidden af beskidte børne fødder nærmest ubegrænset.

Ja, vi har børnesæde i begge biler

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : BJ

Dato : 07-02-07 23:15

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse
KLIP

> Bilfabrikkerne burde indføre en slags 'børnetest'.

Jep.

> Hvor hurtigt kan en unge, der kommer direkte fra en mudderpøl, svine bilen
> til indvendigt.

Uden den rette anvisning, utrolig hurtigt.

> Derefter en test af, hvor hurtigt den kunne vaskes ren igen (bilen, ikke
> ungen

Jep, egentlig burde der kunne tilvælges kakelbelægning og afløb i bunden.

Så kunne det hele (også ungerne) spules med en haveslæange..

> Ellers så er rækkevidden af beskidte børne fødder nærmest ubegrænset.

Jeg vil til en vis grad give dig ret, men vi har aldrig haft det som
egentlig problem hos os.

> Ja, vi har børnesæde i begge biler

Vi var ikke så moderne, vi flyttede rundt på det ene vi havde mellem
potterne..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 07-02-07 23:24

> Jeg vil til en vis grad give dig ret, men vi har aldrig haft det som
> egentlig problem hos os.

Det vælger jeg så at tilskrive en prioritering.
1) Ungerne
2) Bilen

> Vi var ikke så moderne, vi flyttede rundt på det ene vi havde mellem
> potterne..

Det samme her indtil for 1 md. siden

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : BJ

Dato : 07-02-07 23:28

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det vælger jeg så at tilskrive en prioritering.
> 1) Ungerne
> 2) Bilen

Da knægten ikke selv kunne sørge for at være rimelig ren efter endt pladren
rundt, hjalp vi ham naturligvis. Senere kom det så bare af sig selv med lidt
venlig hjælp.

Låner han en af vore biler i dag, afleveres den altid ren både indvendig og
udvendig efter endt brug.

Måske vi har været mere opmærksomme på "problemet", da vi altid har haft
vore biler som en del af "skrivebordet".

Her er det heller ikke morsomt at være begravet i "lort" til op over begge
ører..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 07-02-07 19:41

[...]

> Lunt sæbespånevand til læderet

nej, hold nu op.. det var ikke dit ansigt jeg snakkede om ;)

/ Bo Dudek

Fra : alexbo

Dato : 07-02-07 18:53

"Bo Kamp Dudek" skrev i

> [...]
> alskens farver, men det harmonerer ikke liiiiige med Fabiaens sorte indre.

http://www.thansen.dk/technicalinfo.asp?c=815700841&n=1228309711&pn=1228310351

Eller få en i familien til at sy noget lignende.

mvh
Alex Christensen

Fra : Kasper Christensen

Dato : 07-02-07 19:40

> [...]
> alskens farver, men det harmonerer ikke liiiiige med Fabiaens sorte indre.

Tillykke med den. Vi var lidt uheldige med en 2001, men mange er rigtig
glade for den.

Skoda har faktisk lavet en fiks ting. Den kan ses i roomster kataloget
www.skoda.dk . En aktivitetslomme, som med et bliver til en smart rygsæk.

Jeg skla selv ud og kigge på en. Mener den koster 299,-

Mvh

Kasper

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 07-02-07 19:42

[...]

> Skoda har faktisk lavet en fiks ting. Den kan ses i roomster kataloget
> på www.skoda.dk . En aktivitetslomme, som med et bliver til en smart rygsæk.
>
> Jeg skla selv ud og kigge på en. Mener den koster 299,-

vi har set den, og - bevares - funktionen er rigtig smart, men den har det
fantastiske bamse-farvelade mønster, som jeg ikke har det vilde til overs
for..

/ Bo Dudek

Fra : Klaus G.

Dato : 07-02-07 19:55

> Jeg har netop hentet vores nye Fabia Combi i dag. Jeg vil jo gerne holde
> den så pæn som mulig, men med to småbørn på bagsædet kræver det lidt
> remedier.
Nu kan det godt være jeg spørger dumt, men hvad er det du er bange for? Børn
flår altså ikke sådan helt uprovokeret et sæde i stykker jo:)

Er det mad, ja så er det bare fyfy at spise i bilen. Og børn burde have stor
forståelse for man ikke ødelægger andres ting. Så jeg tror altså ikke der er
noget at være bange for :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 07-02-07 20:17

[...]

> Er det mad, ja så er det bare fyfy at spise i bilen. Og børn burde have stor
> forståelse for man ikke ødelægger andres ting. Så jeg tror altså ikke der er
> noget at være bange for :)

enig, børn spiser ikke i bilen.. voksne måske lidt.. men det er mest deres
regn og/eller snefyldte gummistøvler, som de smider op på stoleryggen foran
dem.. 2 minutter efter jeg hentede dem i børnehave og vuggestue i dag var
der de første mærker.. kun 1½ time efter afhentning af den nye bil..

/ Bo Dudek

Fra : Klaus G.

Dato : 07-02-07 20:37

> [...]
> dem.. 2 minutter efter jeg hentede dem i børnehave og vuggestue i dag var
> der de første mærker.. kun 1½ time efter afhentning af den nye bil..
Ja ok, det er sq lidt surt...

Hvad med sådan noget her?
http://www.nanocover.dk/

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 07-02-07 20:40

[...]

> Hvad med sådan noget her?
> http://www.nanocover.dk/

jeg ved ikke hvorfor, men et eller andet inden i mig siger kraftigt fra
overfor at spraye diverse kemikalier ind i bilen.. ehm.. om du forstår..
(?)

/ Bo Dudek

Fra : Henning

Dato : 07-02-07 20:02

http://www.superspec.com/cat2001/images/gaffertape.jpg - ikke til
bilen, men til børnene

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 07-02-07 20:18

[...]

> http://www.superspec.com/cat2001/images/gaffertape.jpg - ikke til
> bilen, men til børnene

hehe.. smartass ;)

/ Bo Dudek

Fra : Søren Jacobsen

Dato : 07-02-07 22:01

> [...]
> alskens farver, men det harmonerer ikke liiiiige med Fabiaens sorte indre.

Hej
jeg siger et sort sædecove ala stil med værkstedsmekkeren
nu er det jo ikke en superduperbil jeg mener " For Good Sake its a Skoda" du
har købt
snavs det er vel det du må tage med, når du har unger...
som skrives det nok ligemeget hvad du gør de skal nok få ram på din
SKODA................
mvh Søren

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 08-02-07 08:17

[...]

> [...]
> snavs det er vel det du må tage med, når du har unger...
> som skrives det nok ligemeget hvad du gør de skal nok få ram på din

så kvaliteten af en ny bil har noget at gøre med, hvor meget man vil passe
på den?? wrong imho...

Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 07-02-07 23:12

> [...]
> alskens farver, men det harmonerer ikke liiiiige med Fabiaens sorte indre.

Tillykke med bilen

Nu til det kedelige.
Hvor ofte når du er i bilen kigger du på bagsiden af forsæderne?
Hvad med at sætte de betræk på og glæde dig over,
at sæderne indenunder ikke bliver snavset til.

Eller tag det som det kommer, ungerne laver du jo nok ikke så meget om på

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 08-02-07 08:18

[...]

> Hvor ofte når du er i bilen kigger du på bagsiden af forsæderne?
> Hvad med at sætte de betræk på og glæde dig over,
> at sæderne indenunder ikke bliver snavset til.

definer 'de betræk' ?

Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 08-02-07 10:04

"Bo Kamp Dudek" <bo@familiendudek.dk> skrev i en meddelelse

> definer 'de betræk' ?

Dem her:

> mener, man kan sagtens få alt muligt gejl med vilde bamser og stjerne i
> alskens farver, men det harmonerer ikke liiiiige med Fabiaens sorte indre.

Som ungerne foriøvrigt sikkert vil elske at kigge på mens farmand kører bil

Hvordan harmonerer bilens indre forresten med at der i det hele taget er
børn i den?

Jeg ville vælge at montere betræk og så samtidig gå i gang med at lære
ungerne,
at det ikke er smart at snavse bilen til indvendig (heller ikke udvendigt

Men jeg er nok også bare godt dum:
Min bil er forholdsvis billig og jeg er meget glad for ungerne,
også den store der nogle gange får lov til at låne den

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Hr. Jensen

Dato : 08-02-07 01:50

On Wed, 7 Feb 2007 18:44:05 +0100 Bo Kamp Dudek
<bo@FJERNfamiliendudek.dk> sent the following smoke signals:

> [...]
>alskens farver, men det harmonerer ikke liiiiige med Fabiaens sorte indre.

Et værkstedsovertræk sat på, så det dækker bagsiden i stedet.
Kan derefter fjernes med et snuptag, når vandalerne ikke er i bilen.

Eller er løsningen i virkeligheden at pakke ungernes støvler ind i et
overtræk af den slags man bruger bl.a. på sygehuse lige inden de skal
ind i bilen.
Hvis de synes at det er irriterende, så fortæl dem at når de lærer at
holde fødderne i ro, så kan de slippe for overtrækkene.

--
Ryd Ondskabens Hotel!

*Resten er slettet af censuren af hensyn til de sarte mimoser
og Allan Krautwald*

Fra : Allan F

Dato : 08-02-07 02:58

> [...]
> alskens farver, men det harmonerer ikke liiiiige med Fabiaens sorte indre.

Hvis du bor i nærheden af Odense, så kig ind i bil-tilbehørsforretningen i
Albanigade. Han forhandler nogle skræddersyede sædeovertræk, der er umulige
at slide op. Der er mange taxi-folk, der køber sædeovertræk hos ham, for så
er sæderne som nye indenunder selvom bilen har kørt en kvart million. De
koster måske 2500 for hele bilen, men hvis du kun skal bruge dele af et sæt,
kan du måske handle med ham. Få til bagsædet med det samme. De kan tages af
og vaskes, eller du kan bare bruge en børste og noget lunken vand med
opvaskemiddel efterfulgt af en kraftig støvsuger på en tankstation, så er
diverse udgydelser fuldstændig væk. Jeg havde selv et sæt til min gamle
passat, og hvis jeg ikke havde læder i min nye bil, så fik den også et sæt
overtræk.

Allan F

Fra : KASO

Dato : 08-02-07 07:13

> [...]
> alskens farver, men det harmonerer ikke liiiiige med Fabiaens sorte indre.

Den simple løsning: Ingen spisning i bilen, og fodtøjet af. Hvorfor gøre det
til et større problem?
(Ja - vi praktiserede det selv med held. Er det koldt, kan de få et tæppe
over fusserne. Ingen grim bil - hverken af skidt og møj eller af mærkelige
indretninger.)

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 08-02-07 20:32

> [...]
> alskens farver, men det harmonerer ikke liiiiige med Fabiaens sorte indre.

Vi har hos Biltema købt beklædning som er af neutralt sort kunststof - de
ses stort set ikke på vores sorte Octavia sæder. De er forøvrigt ganske
praktiske med lommer m. lynlås og trykknapper, og de kostede ikke en
bondegård.
Vi købte dem hos Biltema i Sverige en gang vi var på ferie.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Anders Majland

Dato : 08-02-07 23:05

> [...]
> alskens farver, men det harmonerer ikke liiiiige med Fabiaens sorte indre.

Prøv at kigge på ebay.de - Det er flere der faldbyder både faconsyet
sædebetræk og tilskåret folie til at beskytte "bundstykket" af døren. Mhs
til sædebetræk er det mere eller mindre grimt alt det jeg har set, men det
fåes da i neutrale farver.

Er det børn i stolealderen er et "hundeovertræk" over sædet også en
mulighed.