Le Mans 2007
Fra : Ukendt

Dato : 07-02-07 14:54

Er der nogen der har erfaring ang det?

Hvor er det bedst at se løbet fra - sving og langsider?

Er mad og drikke dyrt?

Kan man medbringe mad og drikke selv?

Er der nogen der har erfaring med dem her:
http://www.grandprixtours.dk/lemans/ture/#tur7

/HB

Fra : Thomas Landberg

Dato : 07-02-07 16:01

> Er der nogen der har erfaring ang det?

Ja

> Hvor er det bedst at se løbet fra - sving og langsider?

Tja. Det varer 24 timer, så man står jo ikke bare et sted, men går rundt
over det hele. Så du behøver ikke bekymre dig alt for meget om bedste
pladser endnu...

> Er mad og drikke dyrt?

Nej. Men maden på banen er ikke alt for spændende. Inde i Le Mans ligger der
et overfedt supermarked hvor vi køber ind til rimelige priser og så griller
vi selv, laver selv morgenmad osv og så bliver maden jo nærmest billig.

> Kan man medbringe mad og drikke selv?

Yes intet problem. Sæt konen i gang med at smøre en madpakke.

> Er der nogen der har erfaring med dem her:
> http://www.grandprixtours.dk/lemans/ture/#tur7

Nej. Vi kører selv til Tyskland hvor vi lejer en autocamper. I år er vi tre
campere i kolonnen. Det bliver for kanon

--

Thomas Landberg - www.landberg.dk
Chiptuning/OBD-tuning inkl. måling på felt: 3.995kr.

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-07 17:43

"Thomas Landberg" <Thomas@LandbergFJERN2DETTE.dk> skrev i en meddelelse

> Ja

> Tja. Det varer 24 timer, så man står jo ikke bare et sted, men går rundt
> over det hele. Så du behøver ikke bekymre dig alt for meget om bedste
> pladser endnu...

Jo jo - nu tænkte jeg på om der er nogle særlige sving og steder på
langsiderne der er helt særlige mht overhalninger og dramatik.
Sorry min manglende formulering :)

> Nej. Vi kører selv til Tyskland hvor vi lejer en autocamper. I år er vi
> tre campere i kolonnen. Det bliver for kanon

Lyder kanon! - Hvad koster det at leje en camber i Tyskland?

Fra : Thomas Landberg

Dato : 07-02-07 21:21

> Jo jo - nu tænkte jeg på om der er nogle særlige sving og steder på
> langsiderne der er helt særlige mht overhalninger og dramatik.
> Sorry min manglende formulering :)

Jeg kender ikke rigtigt nogle bestemte steder. Vi har hvert år været nede
for enden af Mulsanne, men det er et helvede at komme hjem, så det skal lige
overvejes. Det kan også være værd at tjekke Arnage hvor bilerne kører
langsomst på hele banen, men der plejer at være tæt af mennesker - og svært
at komme væk fra.
Men måske et lille fif... Nede langs Mulsanne-langsiden ligger der en
kinesisk restaurant. Der spiser vi aftensmad kl. 19 under løbet og der er sq
stemning. Bilerne kører forbi med 300km/t lige ved siden af bordet så at
sige, men man kan ikke se dem p.g.a. noget afskærmning der er sat op. Men
lyden.....

> Lyder kanon! - Hvad koster det at leje en camber i Tyskland?

Positivt eller negativt camber?

Vi giver ca. 5.000kr for en 5-personers camper fra tirsdag til mandag. Det
er med fri kilometer og inkluderet slutrengøring. I Danmark skal du forvente
ca. 8.000-10.000kr for samme, blot med den forskel at alt i Danmark er
udsolgt lang tid i forvejen. Men du kan da sende mig en mail fra min
hjemmeside, så skal jeg nok hjælpe dig med at reservere en camper. Vores
stammer fra Hamburg-området.

Fra : Mogens...

Dato : 07-02-07 22:16

"HB" <nomail(snabela)service.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der har erfaring ang det?
> Hvor er det bedst at se løbet fra - sving og langsider?
> Er mad og drikke dyrt?
> Kan man medbringe mad og drikke selv?

Martin K ved ALT om Le Mans:
http://lemansarea.dk
--
/Mogens
Pas på din GPS - politiet napper den måske:

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-07 09:20

"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> --
> /Mogens
> Pas på din GPS - politiet napper den måske:

Merci :)

/HB