600 ccm motorer/mc
Fra : Kim Hansen

Dato : 30-06-01 02:19

Hej!

Hvor mange km. er der i en Honda CBR 600 motor (eller andre tilsvarende
600ccm motorer)?, altså hvor mange km. må en sådan ha' kørt før det bliver
"meget" for en sådan motor? (jeg ved godt at kørestilen har meget at sige),
og er der nogle km. service der er ekstra dyre? og hvor ligger de?

Mvh. Kim

Fra : Anders Winther

Dato : 30-06-01 09:49

> [...]
sige),
> og er der nogle km. service der er ekstra dyre? og hvor ligger de?

Min Yamaha XJ600S fra '92 har kørt omkring 63000 km.. Motoren trækker
stadigvæk rigtig godt..
Så jeg håber da at der er mange gode km tilbage på den..

Mvh.
Anders Winther

Fra : Niels Drewes

Dato : 30-06-01 18:05

"Kim Hansen" <kim@translator-lykke.dk> wrote in message
> Hej!
>
> Hvor mange km. er der i en Honda CBR 600 motor (eller andre tilsvarende
> 600ccm motorer

Jeg kender et par det har nogen CBR600F2'ere de har kørt hhv. ca. 80.000 og
120.000 km uden nogen problemer.

Vh

Niels
XJ600S med 36.600 på klokken