Stregtegninger samt kawasaki reservedels k~
Fra : Steen.Inge

Dato : 29-06-01 18:53

Hej, der har på et tidspunkt været nævnt to hjemmeside adresser på:
1. En side med stregtegninger/ exploded view over mange forskellige mc
mærker/modeller.
2. Kawasakie's reservedels katalog i USA.

Jeg vil blive glad hvis i kan hjælpe mig med at få hjemmeside adresserne.

MVH Steen Daugaard Jensen

Fra : Thomas Olsen

Dato : 29-06-01 19:49

Hej Steen.

"Steen.Inge" <Steen.Inge@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> 1. En side med stregtegninger/ exploded view over mange forskellige mc
> mærker/modeller.
> 2. Kawasakie's reservedels katalog i USA.

Den første kan jeg ikke klare.

men 2. http://www.buykawasaki.com/site/home/

Hilsen Thomas.

Fra : boe

Dato : 29-06-01 20:23

"Steen.Inge" <Steen.Inge@mail.tele.dk> wrote:

>Hej, der har på et tidspunkt været nævnt to hjemmeside adresser på:
>1. En side med stregtegninger/ exploded view over mange forskellige mc
>mærker/modeller.
>2. Kawasakie's reservedels katalog i USA.

er det

www.buykawasaki.com

du tænker på ???

/boe

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 29-06-01 20:20

"boe" <
skrev
> er det
>
> www.buykawasaki.com
>
> du tænker på ???
>
> /boe
********************
Øh, har vi 2 "boe" herinde, eller var det ikke dig der for ca. 6 timer siden
skrev i tråden "kædekit skift til 2.600":

Jeg står af nu, tak... hærværk ligger uden for hvad jeg vil gøre for at
lukke k...... på Armand og hans Kawasakisme

Bo, VF1000F (på vej til Italien om 5 timer!!)

??????????

--

/Jens S., Esbjerg
GSX 600 F & GN 125

Fra : boe

Dato : 30-06-01 00:27

"Jens S., Esbjerg" <jesvFJERN-FRA-F-TIL-SNABELA@jubiipost.dk> wrote:

>Øh, har vi 2 "boe" herinde, eller var det ikke dig der for ca. 6 timer siden
>skrev i tråden "kædekit skift til 2.600":

Det kunne det da tyde på....

Mit 'kaldenavn' på DFM, har altid været boe, men jeg er ikke længere
en flittig bruger af DFM, så der kan da godt have sneget sig en boe #2
ind..

Jeg har heddet boe siden sommeren 1998 på DFM (se evt.
http://groups.google.com/groups?q=Vesterbro+Torv&hl=en&safe=off&rnum=2&ic=1&selm=35b4dc1a.4966317%40news.uni2.dk
, som er en af mine postings fra sommeren 1998)

have fun..
boe

Fra : Mureren

Dato : 30-06-01 09:47

> 1. En side med stregtegninger/ exploded view over mange forskellige mc
> mærker/modeller.

http://www.bikebandit.com/PartsBandit/

Mureren