RR: MotoGP - Sepang test
Fra : MKS - 74

Dato : 06-02-07 14:35

Yamaha, Kawasaki og Ilmor:

Dag 1:

1. Colin Edwards USA Yamaha Racing 2min 02.175 secs
2. Valentino Rossi ITA Yamaha Racing 2min 02.221 secs
3. Randy de Puniet FRA Kawasaki Racing 2min 02.966 secs
4. Makoto Tamada JAP Yamaha Tech 2min 03.219 secs
5. Olivier Jacque FRA Kawasaki Racing 2min 03.959 secs
6. Sylvian Guintoli FRA Yamaha Tech 2min 06.558 secs
7. Andrew Pitt AUS Ilmor GP 2min 08.640 secs

Dag 2:

1. Valentino Rossi ITA Yamaha Racing Team 2min 02.099secs
2. Colin Edwards USA Yamaha Racing Team 2min 02.118secs
3. Randy de Puniet FRA Kawasaki Racing Team 2min 02.554secs
4. Makoto Tamada JAP Tech 3 Yamaha 2min 02.745secs
5. Olivier Jacque FRA Kawasaki Racing Team 2min 02.761secs
6. Sylvian Guintoli FRA Tech 3 Yamaha 2min 05.002secs
7. Andrew Pitt AUS Ilmor GP 2min 07.923secs

--
-Michael
Div. Aprilia RS250 og Honda CBR600+VF500-dele m.m. til salg på:

Fra : Emil

Dato : 06-02-07 23:30

On Feb 6, 2:34 pm, MKS - 74 <mks74t...@gmail.com> wrote:
> Yamaha, Kawasaki og Ilmor:
<SNIP>

Hvorfor poster du dem? De er jo ikke Honda favortiserende? :P

Mvh.

Emil

Fra : JHR

Dato : 07-02-07 00:08

"Emil" <sofushansen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvorfor poster du dem? De er jo ikke Honda favortiserende? :P
>
> Mvh.
>
> Emil

FNIS!

Fra : MKS - 74

Dato : 07-02-07 00:08

On 6 Feb 2007 14:30:00 -0800, "Emil" <sofushansen@gmail.com> wrote:

>Hvorfor poster du dem? De er jo ikke Honda favortiserende? :P

Favortiserende?

Ikke Honda favoriserende? Næh - Der må du vente lidt endnu...

*LOL* - Du har vist fået dig en R6 hva' Emil?

Fra : MKS - 74

Dato : 07-02-07 12:28

On Tue, 06 Feb 2007 14:34:30 +0100, MKS - 74 <mks74temp@gmail.com>
wrote:

>Yamaha, Kawasaki og Ilmor:

Sepang testen afsluttet, næste test den officielle på Losail 13-15
feb.

Dag 3:

1. Colin Edwards- Yamaha Racing 2’00.248 - 46
2. Valentino Rossi-Yamaha Racing 2’00.793 – 43
3. Randy de Puniet-Kawasaki Racing 2’02.071 – 63
4. Olivier Jacque-Kawasaki Racing 2’02.607 – 55
5. Makoto Tamada-Yamaha Tech 3 2’03.380 – 35
6. Sylvain Guintoli - Yamaha Tech 3 2’04.636 – 35
7. Andrew Pitt - Ilmor GP 2’07.373

Fra : Emil

Dato : 08-02-07 11:19

On 7 Feb., 00:07, MKS - 74 <mks74t...@gmail.com> wrote:
> Ikke Honda favoriserende? Næh - Der må du vente lidt endnu...
> *LOL* - Du har vist fået dig en R6 hva' Emil?

Uhm, på banen er jeg lige glad hvad der står på siden af tanken, bare
den (kan) køre hurtigt og har 4 ben :).

På gaden må jeg nok indrømme at jeg er ved at være klar til en Ducati,
nu er det bare lige pengene der mangler. Så min CBR holder nok en
sæson endnu.

Hygge.

Emil

P.S. Hvad er det der sker? For 1½ siden havde jeg 1 cykel, nu har jeg
3?

Fra : MKS - 74

Dato : 08-02-07 11:56

On 8 Feb 2007 02:18:57 -0800, "Emil" <sofushansen@gmail.com> wrote:

>Uhm, på banen er jeg lige glad hvad der står på siden af tanken, bare
>den (kan) køre hurtigt og har 4 ben :).

Send din CBR ned til Ten-Kate .

>På gaden må jeg nok indrømme at jeg er ved at være klar til en Ducati,
>nu er det bare lige pengene der mangler.

Ja - Det kan jo blive sløjt for enhver .

>Så min CBR holder nok en sæson endnu.

Med mindre du ødelægger den, burde den holde mange .

>P.S. Hvad er det der sker? For 1½ siden havde jeg 1 cykel, nu har jeg
>3?

So many bikes so little time - Jeg gad personligt ikke have 3 cykler
af samme type, men gerne 3 forskellige typer...

Fra : Emil

Dato : 08-02-07 17:29

On 8 Feb., 11:56, MKS - 74 <mks74t...@gmail.com> wrote:
> Send din CBR ned til Ten-Kate .

En gammel F3er? Ej vel, det vil da være synd for dette stykke
motorsports historie.

> Ja - Det kan jo blive sløjt for enhver .

Jaa, jeg har valgt at priotere banen højst, mit budget for 2007 nærmer
sig de 100k. Så der er jo næsten en Ducati i sig selv. Det er helt
tosset, men jeg bruger alle pengene med et smil, for jeg har fundet ud
af at banen er det sjoveste sted for mig. Bjerge er også godt, men dem
har vi bare ikke så mange af i Danmark (og jeg har også en tendens
til, at vælte når jeg køre i bjergene).

Mvh.

Emil

Fra : MKS - 74

Dato : 08-02-07 17:35

On 8 Feb 2007 08:28:39 -0800, "Emil" <sofushansen@gmail.com> wrote:

>En gammel F3er? Ej vel, det vil da være synd for dette stykke
>motorsports historie.

Sludder - der er nok af dem, de skal pines til de dør...ellers får
vi dem aldrig udryddet!

> Det er helt tosset, men jeg bruger alle pengene med et smil, for jeg har fundet ud
>af at banen er det sjoveste sted for mig.

Amen bro'.

>Bjerge er også godt, men dem
>har vi bare ikke så mange af i Danmark (og jeg har også en tendens
>til, at vælte når jeg køre i bjergene).

Hvis du kan undgå det (vælte altså) på banen er du pænt speciel .

Fra : Emil

Dato : 09-02-07 09:05

On 8 Feb., 17:35, MKS - 74 <mks74t...@gmail.com> wrote:
> Sludder - der er nok af dem, de skal pines til de dør...ellers får
> vi dem aldrig udryddet!

Jeg har så taget livet af en allerede http://motorcykelgalleri.dk/html/
gal_visbil.asp?ID=7107

"I'm doing MY part!"

> Hvis du kan undgå det (vælte altså) på banen er du pænt speciel .

Som du kan se på linket længere oppe, så er jeg ikke så speciel.

Statistik for 2006:
Gran Canaria - Væltet i bjerge på leje cykel (første væltetur, brug
IKKE bagbremsen).
Val de Vienne - Væltet på bane (kolde dæk, lærte lidt der).
Knutstorp - Væltet på bane (hårnålen, som alle andre).
Knutstorp - Væltet på bane (blev kørt af af en inderhælende fyr,
kostede en CBR600).
Italien - Væltet i bjrege på leje cykel (grus er grumt, stakkel
Ducati).

Så bjerge er 2 ud af 2 gange og banedage er 3 ud af 7 :)

Mvh.

Emil

Fra : MKS - 74

Dato : 09-02-07 10:01

On 9 Feb 2007 00:04:59 -0800, "Emil" <sofushansen@gmail.com> wrote:

>Så bjerge er 2 ud af 2 gange og banedage er 3 ud af 7 :)

Godt så - Så giver det mere mening at holde sig til banen, der er i
det mindste en chance .

(Du har vist iøvrigt fortalt mig om den med de kolde dæk på VdV og
lægge for meget gas på før, men du er jo kommet meget videre siden
.

Fra : Armand

Dato : 09-02-07 16:20

> Sludder - der er nok af dem, de skal pines til de dør...ellers får
> vi dem aldrig udryddet!

Jeg har så taget livet af en allerede http://motorcykelgalleri.dk/html/
gal_visbil.asp?ID=7107

Ja, man skal ikke tro at den er uopslidelig bare fordi det er en Honda

--
Armand.