Scorpio Alarme i500
Fra : Henrik Mahler

Dato : 04-02-07 13:30

Er ved at beslutte mig for følgende:

http://www.bits4bikes.dk/group.asp?group=15&sub=15

http://www.scorpioalarms.com/

disse alarmer har de features jeg ønsker samt en
monteringsvejledning jeg forstår, desuden et kit
med stik der passer til montering på GS500 UDEN
at skulle lemlæste kablingen / tage fejl af ledn

Erfaringer omkring disse velkommen ????

Ved bestilling direkte i USA kan jeg få den sidste
nye vandtætte remote, med yderligere genopladeligt
batteri samt ekstra slagfast udførsel:

http://www.scorpioalarms.com/products/accessories/trs-6

Desuden vil jeg kunne få det specielle kabelsæt med
i samme hug og lande på en pris af ca 2000 kr incl
den vinter-rabat der gælder ved online bestilling

Tilsvarende pris hvis den danske importør har den ny
remote og kabelsæt på lager uden ventetid er ca 3500

Hvad er det nu afgiften er når det sendes til dk ?

MVH Henrik