Polak leder efter Ancient vehicles
Fra : hamselv (dkmc)

Dato : 31-01-07 20:16

Hæi folkens

Har fået en mail, mon der er nogen her, der kan hjælpe ham.
hamselv herfra

"Hello,

I am looking for interesting ancient motorcycles to take them some
photos for polish motorcycle magzine.
Is it possible you to help me:
- find owners of interesting and god restored old-motorcycles;
- find biggest eavenst for old-motorcycles

Spacially I am looking for motorcycles from Danemark - in my opinion
they are unknown in Europe.

I would be really grateful of you could help me.

Sincerelly Yours,

Tomasz Tomaszewski
Journalist
Ancient vehicles
e-mail: tomtom47(SNABELA)wp.pl"

Fra : Armand

Dato : 31-01-07 20:56

"hamselv (dkmc)" <hampselv@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Har fået en mail, mon der er nogen her, der kan hjælpe ham.
> hamselv herfra

Jeg havde måske adgang til at vise ham et og andet; men er ikke særlig
interesseret i at få mine gemmer gennemfotograferet af en polak :-|

--
Armand.

Fra : Futte & Co.

Dato : 31-01-07 21:08

Armand wrote:
> "hamselv (dkmc)" <hampselv@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg havde måske adgang til at vise ham et og andet; men er ikke særlig
> interesseret i at få mine gemmer gennemfotograferet af en polak :-|

Lige mine ord
Men jeg har en god mc ven af polsk afstamning, hvis polakken skal ha' et
dobbelt check.

--

Jørgen, Brøndby
http://dfmc.dk/?id=70

Fra : Futte & Co.

Dato : 01-02-07 14:45

Futte & Co. wrote:

> Lige mine ord
> Men jeg har en god mc ven af polsk afstamning, hvis polakken skal ha' et
> dobbelt check.

Og her er hvad jeg fik ud af min polske kontakt :
__________________________
Hej Jørgen,
Mandens navn findes bland redaktør på en polsk motocykelblad.
http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/0,0.html
Og I redaktion gruppen:Tomasz Tomaszewski
http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56021,1333274.html

Hen ser ud til at være een rigtig motocykel intereseret.Jeg
fandt også andre sider med nogle motocykel klubber med mange
billeder af gamle motocykler fra forskellige lande.

Go'fornøjelse.

Hilsen
Andrzej
____________________________
Så kan i bruge det eller .........

Fra : Allan

Dato : 31-01-07 21:37

> Jeg havde måske adgang til at vise ham et og andet; men er ikke særlig
> interesseret i at få mine gemmer gennemfotograferet af en polak :-|

Jeg forstår til fulde bekymringen - også min første tanke..

Jeg prøvede at google fyrens e-mail adresse, hvilket giver et billede af en
fætter, som interesserer sig for veteran maskiner. Se selv:
http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=GGLG,GGLG:2006-03,GGLG:en&q=tomtom47%40wp%2epl

Men det er egentlig nemt nok, for jeg tror ikke han under nogen
omstændigheder vil tage billeder af min bambus-raket

Hygge,
Allan - der så småt er på vej på ski-ferie i de sneklædte franke alper

Fra : Steen Gruby

Dato : 31-01-07 21:06

On Wed, 31 Jan 2007 20:15:46 +0100, "hamselv (dkmc)"
<hampselv@gmail.com> wrote:

Hej.

>Har fået en mail, mon der er nogen her, der kan hjælpe ham.
>hamselv herfra

Jeg turde ikke sende så meget som et billede af frygt for at få
"object" fjernet

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : hamselv (dkmc)

Dato : 31-01-07 21:45

Steen Gruby skrev:
> Jeg turde ikke sende så meget som et billede af frygt for at få
> "object" fjernet

hehe, niks, jeg tog også lige en runde på nettet for at finde noget om
ham eller bladet. Bladet fandt jeg ikke lige, ledte heller ikke SÅ
grundigt, men jeg fandt /ham/ på: http://www.tomasztomaszewski.com/

Jarhhh, han hedder det samme, eller siger han hedder det hehe

hamselv herfra

Fra : Bongo

Dato : 31-01-07 23:28

Han kan da bare besøge Egeskov. Greven der oppe giver nok en kop kaffe.

Vh Bongo

Fra : Martin Sørensen

Dato : 31-01-07 23:24

> Jeg turde ikke sende så meget som et billede af frygt for at få
> "object" fjernet

Men der må da være nogle Nimbus/veterantræf el. lign som han kan tage til
hvis han vil have nogle billeder. De er vel ikke ligefrem hemmelige..

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Leif Bording

Dato : 31-01-07 23:29

Hej
For mig ser det ud som om, at han leder efter et billede af
en velholdt potiti NIMBUS
Mvh. Leif B

Fra : Steen Gruby

Dato : 31-01-07 23:48

On Wed, 31 Jan 2007 23:29:18 +0100, "Leif Bording" <bording@adr.dk>
wrote:

Hej Leif.

>For mig ser det ud som om, at han leder efter et billede af
>en velholdt potiti NIMBUS
>Mvh. Leif B

Jeg har rodet lidt med Goggle.
Det viser sig at der findes en database over veteran MC.
Det er åbendart den de søger objekter til

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 01-02-07 01:04

"Leif Bording" <bording@adr.dk> wrote in message
> Hej
> For mig ser det ud som om, at han leder efter et billede af
> en velholdt potiti NIMBUS
> Mvh. Leif B

Han er da nok velkommen til at kontakte
politimuseum@politiREMOVETHEBIGLETTERSmuseum.dk.
Jeg ved da at de har et velholdt "kakkelovnsrør" og en "humlebi", der
deltager i veteranløb med politierne fra motorgruppen derinde.
Om ikke andet kan han kontakte billed- og filmgruppen, de har masser af
billeder af alle de gamle maskiner der har været hos etaten igennem tiderne,
deriblandt et skønt billede af en gammel Indian. *savler*
Desværre ved jeg ikke om de har et billede af den Elleham, der har været i
brug engang i tidernes morgen, eller om der i det hele taget eksisterer et
sådant fotografi - det skal jeg da have undersøgt.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
www.welles.dk