Offroad
Fra : Kim Hansen

Dato : 28-01-07 10:44

Hej

Findes der nogen her på Fyn der kører lidt offroad?
Hvis så vil jeg gerne køre med.
Det kan da ikke passe at det kun er Sjællændere og Jyder
der morer sig med det

M.V.H

Kim Hansen

Vestfyn

Suzuki
DL 650 Vstrom
TS 185 ES

Yamaha
XT 550

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Fra : Anders Majland

Dato : 28-01-07 15:05

> Det kan da ikke passe at det kun er Sjællændere og Jyder
> der morer sig med det

Prøv at se på tenere.dk (medlemslisten er dog kun for medlemmer) - Der er
også folk på fyn

Og hvis du arrancerer en tur skulle du nok kunne få nogel til at dukke op -
også fra jylland ...

/A

Fra : Kim Hansen

Dato : 28-01-07 17:42

On Sun, 28 Jan 2007 15:04:42 +0100, "Anders Majland"
<See.Signature@Address.invalid> wrote:

>Prøv at se på tenere.dk (medlemslisten er dog kun for medlemmer) - Der er
>også folk på fyn

Jamen så er jeg jo nødt til at blive medlem for at se medlemslisten.

Så er det gjort, kan sikkert se dem imorgen når betalingen er
registreret.