Billig maskine = problemer?
Fra : Flerbrugerkonto

Dato : 24-01-07 12:27

Hej gruppe

Jeg er på udkig efter en ny cykel.. Har tidligere haft FZR600R, men vil have
noget nyere med bedre affjedring. Synes fzrr'en var lidt blød i det :-/

Jeg har kigget en del efter Kawazaki ZX9R til omkring 115-125k. Det plejer
at være årgange mellem 1998-2000 som kan fåes for de penge. Tidligere
årgange har ingen interesse pga. meget højere vægt.
Nu er jeg faldet over denne cykel, som ser meget fornuftig ud.. MEN den er
mistænksom billig, eller er det bare mig? Det gør mig selvfølgelig intet at
prisen er lavere, men nu virker det også mistænkeligt på mig (ja jeg er nok
lidt dum :), og der kommer tanker op med, om den måske har været skadet
eller har ridser og lign..?

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=11524

Har ikke haft tid til at ringe endnu, da jeg er på arbejde.. Men der er
måske nogle af jer som ved om den er okay eller om det er katten i sækken?

På forhånd tak
Mvh Anders

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 24-01-07 12:38

> [...]
> Nu er jeg faldet over denne cykel, som ser meget fornuftig ud.. MEN den er
> mistænksom billig, eller er det bare mig?

Ind i kampen. Sådan en ZX9R er da fed! JEg er mere til ThunderAce, selv om
man skal hælde mere olie på, men til 100K så kan det ikke gå helt galt.

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR 600 F '98 og DR 610 '85

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-07 13:23

--
"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:45b74513$0$49198$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> man skal hælde mere olie på, men til 100K så kan det ikke gå helt galt.

Tja jeg synes den næsten er for dyr !!!!!

Min kones ZX9R årg. 2001 22000 km er til salg for 130.000 kr og det enda med
helt nye dæk og ny service ved Kawa

Den er også med en del extra udstyr og så selfølgelig i GRØN

Fra : Flerbrugerkonto

Dato : 24-01-07 14:55

"PE" <mail ( A ) Kvikkerten . dk> skrev i en meddelelse

> Tja jeg synes den næsten er for dyr !!!!!

Har ikke fundet nogen billigere endnu?.. Hvis man selv henter en i tyskland
ender man ca. på 115k .

> Min kones ZX9R årg. 2001 22000 km er til salg for 130.000 kr og det enda
> med helt nye dæk og ny service ved Kawa
>
> Den er også med en del extra udstyr og så selfølgelig i GRØN

Har du et link til en salgsannonce på din kones maskine?

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-07 19:29

> Har ikke fundet nogen billigere endnu?.. Hvis man selv henter en i
> tyskland ender man ca. på 115k .

> Har du et link til en salgsannonce på din kones maskine?
>
> Mvh Anders

Jeg har ikke lavet en direkte salgs annonce endnu , men prøver her !!!!!!!
ups må jeg vist ikke

Kawasaki ZX9R E model

Årgang 2001
ca 22000 km
alle service overholdt
Grøn som 01 udgaven dvs. den pæne model :)

Udstyr MRA Hugger og røg dubel kåbeglas

Selv om den kun har kørt 22000 km er der lige lavet 24000 km service dvs at
der også er stillet ventiler osv, noget med at hun ikke vil undvære MCen om
sommeren så da den skulle i hi
kunne den lige så godt få det

Vi er anden ejer første ejer kørte 2500 km på den og solgte den efter 2 mdr.
(Konen vil ikke bag på ) :)))))

Kvitering fra ny siger 215.000 kr + udstyr :)

Det trælse
Der er et par ridser i forhjul efter en kantsten samt der er nogle ridser i
koblings dæksel
Og intet andet at komme efter

Alså en 100 % real MC næsten kun kvindekørt !!!!! jeg har da fået lov til at
teste den :))

Pris 130,000 kr som ikke kan forhandles da det er DKs billigste ægte 01
model

Jeg har ikke lige nogen gode billeder af den

Venlist
PE i Skanderborg
jeg kan fanges på tlf 40305911

Mcen står i vinterhi hvor den ikke lige er så nem at få frem

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 24-01-07 22:39

P.E. skrev den 24 jan 2007 i

> Jeg har ikke lavet en direkte salgs annonce endnu , men prøver her
> !!!!!!! ups må jeg vist ikke

Så la´vær, og post den i stedet til news:dk.marked.privat.motorcykel i
stedet, der er der også langt flere med målrettet interesse i at købe.

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen