Er "Djurs Poker Rally" afgået ved døden??
Fra : bent

Dato : 23-01-07 14:45

Har de tre forrige år deltaget i det fantastiske "Djurs Poker Rally" på
Djursland.

Rundt til mange klubber i Ørsted, Auning, Grund, Kolind, Grenå og Ebeltoft
og altid med 100-140 motorcykler fra nær og fjern.

En rigtig succes og mægtig hyggelig.

Arrangementet har (.eller havde?) jo en hjemmeside adresse
www.djurs-poker-rally.dk/

..og jeg har ventet på lidt billeder fra 2006 rallyet som jo altid lægges ud
på hjemmesiden.

Nu lader det til at det hele er dødt.

Linket www.djurs-poker-rally.dk virker ikke.

De klubber der normalt besøges på turen rundt, har også haft link til
siden - men linket er også fjernet fra deres sider.

Nogen der ved om arrangementet er afgået ved døden, eller kender nogen
datoen for 2007 rallyet, som jeg da håber, vil blive arrangeret igen.

Bent

Fra : hamselv (dkmc)

Dato : 23-01-07 16:02

bent skrev:
> [...]
> Nogen der ved om arrangementet er afgået ved døden, eller kender nogen
> datoen for 2007 rallyet, som jeg da håber, vil blive arrangeret igen.

http://home19.inet.tele.dk/ycaa/aktiviteter/aktiviteter2007.htm

Her fandt jeg da endelig noget.
7. oktober siger den.

hamselv herfra
--
www.dkmc.dk

Fra : hamselv (dkmc)

Dato : 23-01-07 16:14
Fra : cz

Dato : 23-01-07 16:49

> http://home19.inet.tele.dk/ycaa/aktiviteter/aktiviteter2007.htm
>
> Her fandt jeg da endelig noget.
> 7. oktober siger den.

YCCA = Yamaha Club Aarhus
Det er jo ikke dem der normalt arrangere løbet (svjv)
....og hvordan det er havnet i deres kalender kunne være rart at vide.

Det andet link ser ud som om det henfører til en nedlagt side.
Kan godt se at der står tilmelding 2007, men åbenbart er siden splitte ad
(lukket?)

Umiddelbart er spørgsmålet ikke besvaret, syntes jeg.

bent

Fra : Peter

Dato : 23-01-07 21:33

"cz" <cz_biker@hotmail.com> wrote in message

> YCCA = Yamaha Club Aarhus
> Det er jo ikke dem der normalt arrangere løbet (svjv)
> ...og hvordan det er havnet i deres kalender kunne være rart at vide.

Det er den fordi det er en af de aktiviteter medlemmer af YCAA deltager i,
selvom YCAA ikke er medarrangør (YCAA ligger jo ikke på Djursland).

--
Peter
FJR1300A & NTV650

Fra : Perminator

Dato : 23-01-07 22:02

Hej Bent

"bent" <bent_kriger@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> Nogen der ved om arrangementet er afgået ved døden, eller kender nogen
> datoen for 2007 rallyet, som jeg da håber, vil blive arrangeret igen.

Prøv at spørge Hitz fra Mosten MC i en mail. Han var een af arrangørerne.
Du finder ham under "kontakter" på Mosten MC s site
http://www.mosten-mc.dk/most/links.html
--
"Perminator"
Per Misser

Fra : cz

Dato : 24-01-07 07:15

> Prøv at spørge Hitz fra Mosten MC i en mail. Han var een af arrangørerne.
> Du finder ham under "kontakter" på Mosten MC s site
> http://www.mosten-mc.dk/most/links.html
> --

Tak - det vil jeg gøre.
mv BENT

Fra : hamselv (dkmc)

Dato : 24-01-07 16:14

Perminator skrev:
> Hej Bent
> Prøv at spørge Hitz fra Mosten MC i en mail.

Nåhh, SÅ blev det besvaret skulle jeg mene

Lidt fra Hitz

Poker Rally 2007 bliver d. 6 oktober med afgang fra Titty Twister Racing
Hovedgaden 26, 8961 Allingåbro. Kl. 9.30 med en fed tur i vente.

Fra : Muddi

Dato : 25-01-07 08:10

> Lidt fra Hitz
>
> Poker Rally 2007 bliver d. 6 oktober med afgang fra Titty Twister Racing
> Hovedgaden 26, 8961 Allingåbro. Kl. 9.30 med en fed tur i vente.

Perfekt........

Fra : cz

Dato : 25-01-07 12:54

Jamen,...så må vi jo glæde os.