Bare en artikel om en MC'ist der måske har~
Fra : Niels Pein

Dato : 14-01-07 22:06

Her har tilsyneladende været en handlekraftig motorcyklist i aktion, da en
lille pige var i vanskeligheder.
http://ekstrabladet.dk/112/article260600.ece
--
Hilsen Niels
TransAlp

Fra : Steen Gruby

Dato : 14-01-07 22:13

On Sun, 14 Jan 2007 22:06:09 +0100, "Niels Pein"
<fornavn@efternavn.dk> wrote:

Hej Niels.

>Her har tilsyneladende været en handlekraftig motorcyklist i aktion, da en
>lille pige var i vanskeligheder.
>http://ekstrabladet.dk/112/article260600.ece

Det er godt gået - Og med omtanke.
Bemærk den journalistiske vinkel på hændelsen.
Motorcyklisten "ødelagde" 4 meter hegn.
Selvfølgelig ødelægger en motorcyklist.
Der burde havde stået:
Motorcyklisten benyttede resolut 4 meter hegn -----

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Jesper

Dato : 14-01-07 23:11

> Bemærk den journalistiske vinkel på hændelsen.
> Motorcyklisten "ødelagde" 4 meter hegn.
> Selvfølgelig ødelægger en motorcyklist.
> Der burde havde stået:
> Motorcyklisten benyttede resolut 4 meter hegn -----

Det er fuldstændigt i overensstemmelse med de forventinger man man måtte
have til en artikel fra EB.

/Jesper

Fra : Morten Holst

Dato : 15-01-07 02:54

Hvem skal erstatte plankeværket :)

Morten Holst
<<Honda CBR 600F2>>

Fra : Jansen

Dato : 16-01-07 10:13

"Morten Holst" <stigsnaes@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvem skal erstatte plankeværket :)

Det skal den kaskoforsikring der omfatter plankeværket, ifg. Dansk lov er
der tale om nødret (brug/ødelæggelse af mindere værdifuldt for redning af
mere værdifuldt), det er så op til etaten (politimesteren) om han vil holde
plankeværksejeren skadesløs, og mon ikke han gør det så de stadig kan være
"gode naboer"

--
Hilsen
Ole Jansen

Fra : Jansen

Dato : 16-01-07 10:24

"Morten Holst" <stigsnaes@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvem skal erstatte plankeværket :)

Indsat det der nan først ser når Lor..t, er sendt

Det skal den kaskoforsikring der omfatter plankeværket, ifg. Dansk lov er
der tale om nødret (brug/ødelæggelse af mindere værdifuldt for redning af
mere værdifuldt).
Hvis ikke der er en forsikring på plankeværket så er det op til etaten
(politimesteren) om han vil holde plankeværksejeren skadesløs, og mon ikke
han gør det så de stadig kan være "gode naboer".

Håber det er lykkedes nu

--
Hilsen
Ole Jansen

Fra : Jim Andersen

Dato : 16-01-07 11:19

Jansen wrote:
> [...]

> (politimesteren) om han vil holde plankeværksejeren skadesløs, og mon
> ikke han gør det så de stadig kan være "gode naboer".

Jeg kan ikke se hvorfor politimesteren skal blandes ind i det?
Mon ikke pigens far er den nærmeste til at gribe til lommerne?

Og gad vide om han ikke allerede har skiftet citronmånen ud med noget lidt
mere velsmagende på den lokale strømerstation?

/jim

Fra : Jansen

Dato : 16-01-07 17:16

"Jim Andersen" <jba020@politiSLET.dk.invalid> skrev i en meddelelse

Klip

> Jeg kan ikke se hvorfor politimesteren skal blandes ind i det?

Som jeg skriver "for det gode naboskab" , jeg mener det gøres sådan, er det
ikke også sådan Falck/Brandvæsen erstatter skader, selv om de har kørt med
udrykning ?. Eller er det bare en skrøne ?.

> Mon ikke pigens far er den nærmeste til at gribe til lommerne?

Det er jeg helt enig i, mon ikke de fleste ville det.

Min besvarrelse gik på "hvem SKAL erstatte plankeværket", det SKAL
plankeværkets ejer, ingen af de øvrige parter SKAL erstatte dette.

Men som du påpeger, så erstatter faderen jo' nok dette.

> Og gad vide om han ikke allerede har skiftet citronmånen ud med noget
> lidt mere velsmagende på den lokale strømerstation?

Jeg ville ikke tøve to sekunder, på at komme til lommerne , incl.
lagkage/citronmåne til stationen.

--
Hilsen
Ole Jansen

Fra : Bo Nielsen

Dato : 16-01-07 21:03

> Og gad vide om han ikke allerede har skiftet citronmånen ud med noget lidt
> mere velsmagende på den lokale strømerstation?

Hvad er der nu galt med citronmåner

ScooterBo
(kok)

Fra : Claus Rittig

Dato : 14-01-07 22:06

"Niels Pein" <fornavn@efternavn.dk> skrev i en meddelelse
> Her har tilsyneladende været en handlekraftig motorcyklist i aktion, da en
> lille pige var i vanskeligheder.
> http://ekstrabladet.dk/112/article260600.ece

Jah, sådan læste jeg den også først, men jeg tror nu der er talt om en MC
betjent. Okay, det er jo også en motorcyklist...

Rittig

Fra : Brian Sørup

Dato : 14-01-07 22:33

> "Niels Pein" <fornavn@efternavn.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jah, sådan læste jeg den også først, men jeg tror nu der er talt om en
MC
> betjent. Okay, det er jo også en motorcyklist...

Der er, iflg. TV-Nord, tale om en MC-Betjent der var i nærheden da
opkaldet kom ind til vagtcentralen, men stadig godt gået....
--
Brian Sørup
Honda VFR 750 F RC36

Fra : Armand

Dato : 15-01-07 17:00

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Der er, iflg. TV-Nord, tale om en MC-Betjent der var i nærheden da
> opkaldet kom ind til vagtcentralen, men stadig godt gået....

Ork! - Så blev hegnet jo blot konfiskeret!

--
Armand.