Eldiagram MVX
Fra : Ager

Dato : 13-01-07 18:00

Hej
Er der en der ligger inde med et eldiagram eller ved hvor, til en Honda MVX
250F.

Mvh

Kai

Fra : 2

Dato : 13-01-07 20:32

On Sat, 13 Jan 2007 18:00:16 +0100, "Ager" <kaiager@spam.stofanet.dk>
wrote:

>Hej
>Er der en der ligger inde med et eldiagram eller ved hvor, til en Honda MVX
> [...]

Det har jeg.

Torben

Fra : Ager

Dato : 13-01-07 21:46

Hvad koster det?

MVH

Kai

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 14-01-07 09:12

Ager skrev den 13 jan 2007 i

> Hvad koster det?

Ikke noget (!?)
Det er da noget man lige hjælper med, eller hvad ?

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen
Om signatur og quoting: http://www.usenet.dk/netikette/essentiel.html

Fra : 2

Dato : 14-01-07 16:23

On 14 Jan 2007 08:11:53 GMT, Arne Lorenzen
<alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

>Ager skrev den 13 jan 2007 i

>Ikke noget (!?)
>Det er da noget man lige hjælper med, eller hvad ?

Det tog mig 4 dage at finde noget brugbart data og rep manual og en
flaske rødvin for at låne en shop manual.

Honda MVX250F er en sjov MC den er forholdsvis ny og der findes kun
en anelse data om den på vor breddegrad. End ikke tændrør står i
nogen lister hos tændrør forhandler. Men når jeg så kommer med nr.
på tændrør fra shop manual, ja så har de tændrørene hjemme på lager
alligevel, mystisk!

Torben

Fra : Richard

Dato : 14-01-07 17:41

2 wrote:

> Honda MVX250F er en sjov MC den er forholdsvis ny og der findes kun
> en anelse data om den på vor breddegrad. End ikke tændrør står i
> nogen lister hos tændrør forhandler.

Sikke noget sludder, Torben, du finder den da hurtigt i Nippon Denso's
web-katalog:

<http://www.denso.co.jp/cgi-bin/plug/mcplug/mcplug.cgi?name=MVX250F&cc=250&filename=maker3mc.csv&action=search&Submit=+%B8%A1%BA%F7+>

All the web, Google m.fl. er dine ven

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-07 18:26

On Sun, 14 Jan 2007 16:22:55 +0100, 2 wrote:

> Honda MVX250F er en sjov MC den er forholdsvis ny og der findes kun
> en anelse data om den på vor breddegrad.

Ny og ny det ved jeg nu ikke rigtigt, og på den tur jeg kørte sidste
sommer på en af racen, så virkede den noget sløv i forhold til RD, og hvad
man nu ellers kan sammenligne med.

Prøvecyklen har siden begået "harikiri" uden påviselig grund, og dér ender
den MVX historie nok :-/

> ja så har de tændrørene hjemme på lager
> alligevel, mystisk!

Klart ! De tændrør bruges i mange mc'er, det er kun tabellen, der ikke er
opdateret med så sjældne cykler.

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : 2

Dato : 15-01-07 21:18

On Mon, 15 Jan 2007 18:25:45 +0100, Orla Pedersen
<o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> wrote:

> [...]
>den MVX historie nok :-/

>Klart ! De tændrør bruges i mange mc'er, det er kun tabellen, der ikke er

ja ja ny og ny er ret relativt Men en tændrør til en endnu
ældre MC fx Suzuki T500 1976 står i tabellerne hos forhandler, og
MVX stod slet ikke i tabel.

en RD yder jo også ca det dobbelte af MVX så klart den er sløvere,
så den saglighed skal du også tage i betragtning!

MVX er let og nem at kører på
Det der undrer mig med MVX er at den kun kører ca 12,5 km/L og ca
14 km/L ved pæn kørsel, det er jo trods en lille 250 ccm motor?

Og fx en yamaha DT 175 kører 20,5 - 22 km/L

Torben

Fra : 2

Dato : 14-01-07 16:26

On Sat, 13 Jan 2007 21:45:50 +0100, "Ager" <kaiager@spam.stofanet.dk>
wrote:

>Hvad koster det?
>
>MVH
>
>Kai
>
>"2" <fuptilspam@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Har sendt mail med eldiagram

Torben

Fra : Ager

Dato : 14-01-07 22:31

Jeg har sendt svar til dig Torben, men får den i hovedet igen.