Hjælp til vurdering
Fra : Kurt Kristiansen

Dato : 03-01-07 16:40

Hejsa!

Vil I hjælpe med at give en vurdering af min gamle mc.

Jeg har planer om at sælge min gode gamle Honda CBX 750 årgang 86 med
105.000 km på klokken.

De sidste par år er det kun blevet til nogle få tusinde km. Jeg overvejer at
købe en ny scooter, på stor nr. plade, og i den forbindelse vil jeg lade
Honda'en indgå i handlen.
Men hvad kan jeg forvente at få for sådan en svend kr. 5.000, 10.000 15.000
eller ???? Den er i meget fin stand og kører godt.
Jeg ved godt, jeg kan få mere for den hvis jeg sælger privat, men jeg vil
ikke bøvle med at få den synet mm.

På forhånd tak
Kurt

Fra : Snusken

Dato : 04-01-07 10:47

> Vil I hjælpe med at give en vurdering af min gamle mc.
>
> Jeg har planer om at sælge min gode gamle Honda CBX 750 årgang 86 med
> 105.000 km på klokken.
Prisen vil udover standen også afhænge af om den på et tidspunkt har
været "splittet helt ad" og renoveret med pulverlak, simmerringe, lejer,
ja overalt. Men i de tilfælde beholder ( og nyder ) de fleste jo nok
cyklen i et antal sæsoner,,

mvh erik

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 04-01-07 13:16

Kurt Kristiansen skrev:

> Men hvad kan jeg forvente at få for sådan en svend kr. 5.000, 10.000
> 15.000 eller ????

I mange år lå dén model omkring 40.000 - selvfølgelig afhængig af stand og
syn.
Hans
http://kortlink.dk/2rrz