Hvor var i idag??
Fra : Ukendt

Dato : 28-12-06 16:27

Hejsa Alle

Skulle lige et smut til fyn idag (kommer fra næstved) og broen er jo billig
på en 2hjuler, så jeg spurgte pænt Pede om ikke jeg måtte låne hans DR650,
og han var super flink, og sagde "selvfølgeligt må du da det"

Men hvor var i andre?? der var ikke _en_ at vinke til

Og det eneste det var koldt på var da godt nok fingrene, ellers var kroppen
ganske varm, men kunne nu godt ha brugt en kåbe

Har i alle staldet jeres cykler op?

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-06 17:59

RETTELSE: en DR800S

Fra : Tommy Fer

Dato : 30-12-06 20:08

Morten Juel skrev:
> RETTELSE: en DR800S

Brrr. har renoveret sådan en sag... brrrr.r..

Ikke mange positive minder,den var dog også blevet lavet af en italiensk
klamphugger før mig ;)

mvh Tommy Fer

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-06 16:03

> Brrr. har renoveret sådan en sag... brrrr.r..
>
> Ikke mange positive minder,den var dog også blevet lavet af en italiensk
> klamphugger før mig ;)
>
> mvh Tommy Fer

Synes sq ellers den går fint,er ikke så glad for1cyl, men den har god
power..

Mvh
Morten

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 28-12-06 19:47

"Morten Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> wrote in message
> [...]
kroppen
> ganske varm, men kunne nu godt ha brugt en kåbe

Niks, 'sjukken og jeg driblede rundt ude fra Nordsjællandsområdet og inde i
København i nat, det var ren råhygge.
Og jow - når det er køligt, så er en kåbe med elektrisk justeringsmulighed,
og varme i håndtag og sæde en absolut behagelig ting!
Tæerne sørger rækkemotoren for.
Og er det ikke nok, så findes der heldigvis døgnåbne tankstationer med
frisklavet kaffe.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : chris

Dato : 28-12-06 22:15

yessir, natten er stadig ung, og de sidst kilometer er bestemt ikke trillet
endnu. kører ca 100 km om dagen på mc, og der skal mere end
forårstemperaturer til at få en til at stoppe.
chris

Fra : Max Andersen

Dato : 28-12-06 23:07

Morten Juel wrote:
> [...]
> på en 2hjuler, så jeg spurgte pænt Pede om ikke jeg måtte låne hans DR650,
> og han var super flink, og sagde "selvfølgeligt må du da det"

Tog til Køge igår og hjem igen idag. Så lige 1 enkelt MC i Hillerød, som
dog var midt i et sving, så vinket blev ikke returneret.

Jeg savner også flere MC-ister, selvom det blev en anelse koldt fra Køge
til Hillerød på motorvej uden kåbe. Og med de næste par dages regn, så
tror jeg at jeg holder lav profil med kørslen.

Max

Fra : Jacob Larsen

Dato : 30-12-06 19:55

> [...]
>
> Og det eneste det var koldt på var da godt nok fingrene,
> ellers var kroppen ganske varm, men kunne nu godt ha

Jeps, de er alle 3½ pakket væk.

--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 31-12-06 18:05

> [...]
kroppen
> ganske varm, men kunne nu godt ha brugt en kåbe

Nøeh...vi er lige kommet hjem fra årets sidste Langelinietur. Der var *godt*
nok ikke mange derinde! ;oD
Og så var Rasmus' ishus lukket!?
Nå, det blev til en kop thermokaffe, og så hjem og lave nytårsmiddag.

Hej fra

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Max Andersen

Dato : 02-01-07 11:44

Morten Juel wrote:
> Hejsa Alle
>
> Har i alle staldet jeres cykler op?

Jeg savner også lidt folk at vinke til stadigvæk...

Max (der pendler fra Hillerød til København over kongevejen/lyngbyvej]

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 02-01-07 23:19

Max Andersen <max@militant.dk> writes:

> Jeg savner også lidt folk at vinke til stadigvæk...
>
> Max (der pendler fra Hillerød til København over kongevejen/lyngbyvej]

Vink til mig i modgående retning på Lyngbyvejen - jeg har godt nok
taget den store 4-hjulede (150S), men du skal være velkommen til at
vinke nu når du ved at der sidder en stakkels motorcyklist og keder
sig i bussen.

Jeg er ikke gammel nok til at kunne købe forsikring til rimelige
priser, så jeg har sprunget helårsforsikringen over.

--
Jacob | ........@
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 02-01-07 23:52

Max Andersen <max@militant.dk> writes:

> [...]
> Men jeg er 34 år, så jeg ved ikke om jeg er gammel ? (ARGH, det gjorde
> ondt...)

Det er du
.... og så er din MC kun på halvt så mange kubik som min.

Da jeg ringede til Codan da jeg købte min første MC for 4 år siden
spurgte de bare om jeg havde haft ringet til Top Danmark. Da jeg
ringede til dem i maj da jeg købte Fazeren spurgte de om jeg havde
ringet til Fair.

Jeg kan ikke huske om jeg fik en pris for forsikring af Fazeren fra
Codan, men Fair ville have intet mindre end 51.000 årligt for 9
måneders forsikring. Den valgte jeg så ikke at købe. Fair har til
gengæld også en delkasko (ansvar, tyveri, hærværk og brand), hvilket
kunne have været interessant for mig hvis ikke den havde kostet 23.000
om året.

Nåh ja, jeg er 27 år med 4 års anciennitet. Hos mit forsikringsselskab
(IDA-forsikring) falder prisen til det halve når jeg bliver 30. Jeg
glæder mig til at jeg sådan fra dag til dag bliver mere end dobbelt så
dygtig til at køre MC - så kan jeg sg* køre fra alle de andre fra
klubben på de små veje

--
Jacob | ........@
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 04-01-07 00:44

Max Andersen <max@militant.dk> writes:

> Jeg vinkede til en 150S, da jeg mødte den ca. 300m forbi hans knudsens
> plads omkring kl. 8:30 :)

Det kunne teoretisk set godt have været min bus, bortset fra at jeg
stod på ved Hans Knudsens plads

--
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*