Specielle forsikrings regler for Sportster~
Fra : Jimmi Nielsen

Dato : 27-12-06 17:05

Jeg så lige at man hos Rasmussen Assurance, skulle klikke af om det var en
Sportster man ville have forsikret. Nogen der ved hvad forskellen mod alle
andre HD er?

Jeg har lidt opbevarings problemer, da jeg ikke har adgang til garage med
bøjle i gulvet, men bare ville have cyklen stående i min gård (Lige uden for
mit vindue), lænket til et støbejerns stakit. Det er de eneste der holder
mig fra at købe HD til næste sæsson, men hvis der er andre regler for
parkering af Sportster, kunne det være meget interessant.

Mvh
Jimmi

Fra : KOP

Dato : 27-12-06 17:34

"Jimmi Nielsen" <jnielsenFJERN@DETTEtractorbird.com> skrev i en meddelelse
> Jeg så lige at man hos Rasmussen Assurance, skulle klikke af om det var en
> Sportster man ville have forsikret. Nogen der ved hvad forskellen mod alle
> andre HD er?

Det kunne vel tænkes at der er specielle regler for Sportster fordi den
koster det samme som en "almindelig" motorcykel, og ikke det dobbelte som de
fleste øvrige HD'ere.

kop