Søges lille digital ur
Fra : Johnny Haugaard

Dato : 27-12-06 12:30

Hej i gruppen,

Søger efter et lille digital ur til min motorcykel. str. ca. 2.5 x 5 cm
gerne i en robust udførelse

Har nogen set lign. hos forhandler eller på nettet , vil jeg gerne høre om
det

mvh haug

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : christian.neess@gmai~

Dato : 27-12-06 13:10

http://www.louis.de/_10eaeb9e06bf6780f634ae71d248b2286a/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&artnr_gr=10034850&anzeige=0
De kan du få et ur, de har lidt forskellige versioner

Fra : Jesper

Dato : 27-12-06 13:53

Det skulle du kunne få i en MC butik. Jeg ved at Suzuki laver et som jeg
selv har på min MC. Mit er købt hos Enghave motor i København.

Fra : Klaus Kjærgaard

Dato : 27-12-06 21:56

On Wed, 27 Dec 2006 12:29:57 +0100, "Johnny Haugaard" <hau@image.dk>
wrote:

>Hej i gruppen,
>
>Søger efter et lille digital ur til min motorcykel. str. ca. 2.5 x 5 cm
>gerne i en robust udførelse

Du kan jo bare købe et alm. vandtæt ur i f.eks Bilka, fjerne urremmen
og fastgøre det med velcrobånd. Det har virket fint for mig de sidste
2 sæsoner.

Vh.
Klaus