Mazda stelnummer
Fra : gubbi@get2net.dk

Dato : 06-02-07 20:41

Når man nu har stelnummer er der så en site hvor man kan finde ud af
præcist hvad det er for en model?

/gubbi

Fra : Gunna007

Dato : 06-02-07 20:59

<gubbi@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Når man nu har stelnummer er der så en site hvor man kan finde ud af
> præcist hvad det er for en model?

Prøv her

De første tre er JMZ - det er spmænd bare mazda, de næste to bogstaver er
modellen.

JMZ BG
JMZ BF
JMZ GE

Kom med dem og jeg skal skrue min hukkomelse på.
Men er vi ude i hvilket udstyr vi har på et stelnummer, tror jeg sku du
skal til mazda for at få det at vide

Hilsen G

Fra : gubbi@get2net.dk

Dato : 06-02-07 21:15

On Tue, 6 Feb 2007 20:59:21 +0100, "Gunna007" <007g@teamsos.dk> wrote:

> [...]
>
>Kom med dem og jeg skal skrue min hukkomelse på.
>Men er vi ude i hvilket udstyr vi har på et stelnummer, tror jeg sku du

Det er kun for at fastslå motor størrelse JMZBG13C200324260

Mvh
Gubbi

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 06-02-07 21:00

Hej

gubbi@get2net.dk wrote:
> Når man nu har stelnummer er der så en site hvor man kan finde ud af
> præcist hvad det er for en model?

Jeg har selv lige været i gang med at købe en brugt Mazda og efter at
have rådført mig med en Mazda-forhandler fik jeg at vide, at jeg altid
var velkommen til at ringe og få slået stelnummeret op hos ham, hvis jeg
var i tvivl om noget modelmæssigt. Det er ikke muligt at slå det op på
nettet.

Og så dog. Hvis du har registreringsnummeret, så kan du slå det op på
www.biltorvet.dk og få stelnummeret og typegodkendelsen den vej igennem.
Så kan du finde ud af hvilken model det præcis er, men hvis det har
været en kampagnemodel med ekstra udstyr er det ikke muligt at finde ud
af det uden at kontakte en forhandler.

--
Med venlig hilsen Karsten Feddersen - http://www.feddersen.dk