Fabia Combi - Aux indgang?
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 03-02-07 15:24

Hey

Indtil vi får vores nye Fabia på onsdag, har vi lånt en Roomster. Den har
en lille smart aux-indgang i form af minijack siddende lige ved
håndbremsen.

Nogen der ved, om dette kan monteres i en Fabia? Det vil passe perfekt til
min iPod!

/ Bo Dudek

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 03-02-07 19:57

"Bo Kamp Dudek" <bo@FJERNfamiliendudek.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> håndbremsen.
>
> Nogen der ved, om dette kan monteres i en Fabia? Det vil passe perfekt til

Hvis ikke, så har jeg lavet et lille stykke elektronik der kan sættes i cd
changer indgangen og snyde den til at tro der er en changer tilkoblet, og
åbner op for lydindgangen.

/Carsten

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 03-02-07 20:16

[...]

> Hvis ikke, så har jeg lavet et lille stykke elektronik der kan sættes i cd
> changer indgangen og snyde den til at tro der er en changer tilkoblet, og
> åbner op for lydindgangen.

og hvordan får jeg - i det tilfælde - fat i dette..?

/ Bo Dudek

Fra : Elmer Fjort

Dato : 04-02-07 00:14

"Carsten Hjorth" <carstenfjernhjorth@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> "Bo Kamp Dudek" <bo@FJERNfamiliendudek.dk> skrev i en meddelelse

Sådan en tilslutning kan man købe på Ebay.de, godt nok har jeg kun set
dem til Octavia/Superb,
men det skyldes nok at jeg ikke har kigget efter ting og sager til
Fabia.

Kiggede lige på Ebay. fandt dette sæt, men om det er det du skal have
kommer nok an på radioen der sidder i
bilen.
http://cgi.ebay.de/iPod-AUX-In-Adapter-Sony-Unilink_W0QQitemZ110087082103QQihZ001QQcategoryZ14259QQtcZphotoQQcmdZViewItem

Elmer

Fra : Bjarne Rosenkrands

Dato : 03-02-07 20:58

> [...]
> håndbremsen.
>
> Nogen der ved, om dette kan monteres i en Fabia? Det vil passe perfekt til

Man kan jo også købe en såkaldt FM transmitter.
http://www.thansen.dk/product.asp?c=812925334&n=702596628&pn=-2053069664

Ved ikke selv hvordan kvaliteten er, men hvis det virker er det da smart.

Bjarne

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 04-02-07 07:18

[...]

tak for forsøgene, folkens.. jeg var oprindeligt ude efter en 'original'
løsning som den jeg har set i en roomster.. ehm.. alternativt er
www.ipodyourcar.dk nemlig et ok bud..

/ Bo Dudek

Fra : Anders Majland

Dato : 05-02-07 23:08

> Man kan jo også købe en såkaldt FM transmitter.
> http://www.thansen.dk/product.asp?c=812925334&n=702596628&pn=-2053069664
>
> Ved ikke selv hvordan kvaliteten er, men hvis det virker er det da smart.

I forhold til det støjfuldte miljø (jeg taler ikke om passagerne) så er det
imho "godt nok" - jeg har en lile en som jeg stopper i småtingsrummet under
radioen og den er kraftig nok til at overdøve almindelige fm signalet
(lokalsendere undtaget) * Eneste ulempe er ledningsroderiet. I går brugte
jeg den 300km med en garmin ique som navigation og mp3afspiller. Men den kan
ikke række fra bag nakkestøtten (sønnike's dvd-spille)

Nå ja min gamle sony cd-radio har ikke en linie indgang - ellers havde jeg
da bare placeret et stik et passende diskret sted.

* mangler lige at finde en frekvens der er plads på for hele landet ...

Fra : Tue

Dato : 06-02-07 09:25

On 3 Feb., 15:23, Bo Kamp Dudek <b...@FJERNfamiliendudek.dk> wrote:
> [...]
> håndbremsen.
>
> Nogen der ved, om dette kan monteres i en Fabia? Det vil passe perfekt til

I Seat'en (altea) er det muligt at få dette stik som en del af
ekstraudstyret. Jeg mener at du med ratbetjent radio også får aux-
indgangen i Seaten. Måske det også er tilfældet med Skodaen.