Autovoks på sorte lister?
Fra : Morten

Dato : 30-01-07 20:54

Hej.

Hvordan fjernes autovoks (turtle e.l.) lettest fra de sorte plast/gummi-dele
på en bil?
Det giver nogle kedelige grå pletter...

Mvh
Morten

Fra : Brian

Dato : 30-01-07 21:23

Morten wrote:
> Hej.
>
> Hvordan fjernes autovoks (turtle e.l.) lettest fra de sorte
> plast/gummi-dele på en bil?
> Det giver nogle kedelige grå pletter...

Giv det en tur med et ganske almindeligt stykke hvidt viskelæder.

/Brian

Fra : viisholm

Dato : 30-01-07 22:48

On 30 Jan., 20:54, "Morten" <NoRe...@NoReplylkjlkj.xxx> wrote:
> Hej.
>
> Hvordan fjernes autovoks (turtle e.l.) lettest fra de sorte plast/gummi-dele
> [...]

Tja hvis er rigtig doven kan man også vel også bruge tjærefjerner

Fra : Peter Fischer

Dato : 31-01-07 06:14

Morten skrev:

> Hvordan fjernes autovoks (turtle e.l.) lettest fra de sorte plast/gummi-dele
> på en bil?
> Det giver nogle kedelige grå pletter...

Vinyl udvendig så bliver det sort og flot igen.

Kan lånes gratis i Q8 Servicekassen.

PS. Arbejder i Q8.

m.v.h.

Peter Fischer, Slangerup

Fra : Daniel

Dato : 31-01-07 16:44

"Morten" <NoReply@NoReplylkjlkj.xxx> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Hvordan fjernes autovoks (turtle e.l.) lettest fra de sorte
> [...]

Hvad med en skuresvamp?

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-07 19:16

"Daniel" <duer_ikke@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Morten" <NoReply@NoReplylkjlkj.xxx> skrev i en meddelelse

> Hvad med en skuresvamp?

Sindsyg dårlig idé.
Har selv liiiige fjernet et par døde fluer på motorhjælmen med en
grydesvamp. Det resulterede i en omlakering da først solen kom frem igen
Skuresvampe skal holdes væk fra lister og fendere da de ødelægger klarlakken
hvis man rammer dette

--
Tom

Fra : CBA

Dato : 01-02-07 02:12

http://www.sonax.dk/default.asp?varegruppe=315

Best regards

C.B.Andersen

"Plus Esse Quam Simultatur - "mere at være end at synes"

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 01-02-07 10:31

Morten wrote:
> Hej.
>
> Hvordan fjernes autovoks (turtle e.l.) lettest fra de sorte plast/gummi-dele
> på en bil?
> Det giver nogle kedelige grå pletter...

Jeg plejer at bruge Acrysol til at fjerne, og vinylmakeup til udvendig
brug, til at friske op.

--
Ejvind
Dans er for mænd, der ikke har råd til at stå i baren.