Recall på biler.
Fra : BJ

Dato : 28-01-07 22:57

Hvor mange bliver egentlig indkaldt på 'Recalls" i Danmark, når fabrikkerne
udsender meddelelse..?

Jeg har på fornemmelsen, vi i Danmark _ikke_ bliver det helt så ofte som
fabrikkerne faktisk indkalder.

Her er nogen eksempler og det ville være morsomt om der her i gruppen findes
ejere, der rent faktisk _er_ blevet indkaldt til fejlretning.?

http://www.just-auto.com/article.aspx?ID=80272&lk=np

http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/908049.stm

http://www.breakingnews.ie/2003/11/20/story122300.html

http://www.consumeraffairs.com/recalls04/vw_recall.html

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 28-01-07 23:00

> Hvor mange bliver egentlig indkaldt på 'Recalls" i Danmark, når
> fabrikkerne udsender meddelelse..?

Jeg er blevet det på min Volvo 460 turbo sport (stelforbindelser)
og på min Renault Scenic (bagerste seleophæng)
--
/Mogens
www.youtube.com/watch?v=2-pYen94aPc

Fra : BJ

Dato : 28-01-07 23:18

"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg er blevet det på min Volvo 460 turbo sport (stelforbindelser)
> og på min Renault Scenic (bagerste seleophæng)

En interessant side:
http://www.motortrend.com/used_cars/recalls/01/bmw/index.html

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 28-01-07 23:35

> En interessant side:
> www.motortrend.com/used_cars/recalls/01/bmw/index.html

Jep...

Fra : BJ

Dato : 29-01-07 00:47

"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> www.youtube.com/watch?v=2-pYen94aPc

Feed video.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Bjarne Rosenkrands

Dato : 29-01-07 00:08

> "Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Enten opdaterer siden kun visse mærker eller også er siden fra den anden
side af dammen. F.eks. Peugeot:
405, 504, 505 og 604. Ikke just de nyeste biler

Men det er da interssant alligevel.

Bjarne

Fra : BJ

Dato : 29-01-07 00:56

"Bjarne Rosenkrands" <dsl196465@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Enten opdaterer siden kun visse mærker eller også er siden fra den anden
> side af dammen. F.eks. Peugeot:
> 405, 504, 505 og 604. Ikke just de nyeste biler

Den er fra den anden side af dammen.

Her er alt sådan noget sat i system.

> Men det er da interssant alligevel.

Jep, for os med de potter, der findes på listen.

Findes der noget lignende i Europa.?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Bjarne Rosenkrands

Dato : 29-01-07 01:09

> [...]
>
> Den er fra den anden side af dammen.
>
> Her er alt sådan noget sat i system.

> Jep, for os med de potter, der findes på listen.

Kiggede lige lidt i Google og fandt denne side, tror der er lidt flere
europæiske biler med (som ikke sælges i usa):
http://www.theaa.com/allaboutcars/recalls/index.jsp

Bjarne

Fra : BJ

Dato : 29-01-07 02:01

"Bjarne Rosenkrands" <dsl196465@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> http://www.theaa.com/allaboutcars/recalls/index.jsp

Den ser både fin og interessant ud.

Vor egen FDM burde føre en sådan på deres hjemmeside.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : claus b. p.

Dato : 29-01-07 10:34

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote in message

> "Bjarne Rosenkrands" <dsl196465@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Den ser både fin og interessant ud.
>
> Vor egen FDM burde føre en sådan på deres hjemmeside.

Der _er_ oplysninger om tilbagekaldelser på FDMs hjemmeside, og der henvises
til hjemkaldelser i deres brugtvognstests. Hvor dækkende oplysningerne er
kan jeg ikke vurdere.
Min MB E-model årg. 2000 er indkaldt en gang gennem CMR for kontrol af rust
i fjedersæderne. (Bare det så var det eneste rust der var).

/Claus

Fra : BJ

Dato : 29-01-07 11:16

"claus b. p." <cbp33@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Der _er_ oplysninger om tilbagekaldelser på FDMs hjemmeside, og der
> henvises til hjemkaldelser i deres brugtvognstests. Hvor dækkende
> oplysningerne er kan jeg ikke vurdere.

O.k.

> Min MB E-model årg. 2000 er indkaldt en gang gennem CMR for kontrol af
> rust i fjedersæderne. (Bare det så var det eneste rust der var).

Er selv på samme vis blevet indkaldt til check af anhængertræk (skjult) på
S80.

Hvad jeg mener er samtlige indkaldelse, da jeg er næsten 100% sikker på, man
i Danmark ikke indkalder på samme vis som i USA.

I Danmark går det på devisen "if it aint broken, don't fix it".

Da jeg købte S80, nappede jeg en abonnement på http://www.alldata.com/

Det var morsomt at spørge ind til om diverse recalls/updates var blevet
udført ad-hoc. (mange anede man intet om)....

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Bjarne Rosenkrands

Dato : 29-01-07 17:54

> Vor egen FDM burde føre en sådan på deres hjemmeside.
>
> --
> Bjørn J.
> ~~wear sunscreen~~

Ja, det ville være super

Bjarne

Fra : BJ

Dato : 28-01-07 23:13

KLIP

> Hvor mange bliver egentlig indkaldt på 'Recalls" i Danmark, når
> fabrikkerne udsender meddelelse..?

Jeg er blevet indkaldt på S80 til udskiftning af den elektriske ventilator
til vandkølingen.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : BJ

Dato : 28-01-07 23:15

KLIP

http://www.volvoclub.org.uk/recalls.shtml

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Bjarne Rosenkrands

Dato : 28-01-07 23:25

> [...]
>
> Her er nogen eksempler og det ville være morsomt om der her i gruppen
> findes ejere, der rent faktisk _er_ blevet indkaldt til fejlretning.?

Har haft min eks. Peugeot 206 til udskiftning af styrebox til side-airbags.
Udskiftningen betød støj i radiomodtagelsen.

Bjarne

Fra : Torben Scheel

Dato : 29-01-07 08:44

BJ wrote:
> [...]
> udsender meddelelse..?
>
> Jeg har på fornemmelsen, vi i Danmark _ikke_ bliver det helt så ofte som

På min Yamaha TDM900 fik jeg en indkaldelse på "Throttle Position
Sensor" den 1/12 (dagen hvor forsikringens vinterpause sætter ind,
duh!). Fejlen var kendt internationalt allerede 17/10.

--
vh
Torben

Fra : Sætternissen

Dato : 29-01-07 11:28

> [...]
>
> Her er nogen eksempler og det ville være morsomt om der her i gruppen
> findes ejere, der rent faktisk _er_ blevet indkaldt til fejlretning.?

Har fået 2 indkaldelser på min Peugeout 307 og fik 1 på min Renault Megane
(efter at den var blevet totalskadet)

Knud

Fra : BJ

Dato : 29-01-07 11:34

"Sætternissen" <sattenisen@bat.lk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Har fået 2 indkaldelser på min Peugeout 307

På din 307´er omhandlede indkaldelsen sikkert bremserne..?

http://autos.netscape.com/story/2006/10/30/peugeot-to-recall-ten-thousand-307s

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Sætternissen

Dato : 29-01-07 12:28

> [...]
>
> KLIP

> På din 307´er omhandlede indkaldelsen sikkert bremserne..?

Nej den første omhandlede 'brandbil effekten' - noget med en kabelsko, som
under specielle omstændigheder kunne få bilen til at bryde i brand.
Den anden har jeg liggende pt. Den omhandler en eller anden ændring vedr.
ESP, som man først nu er ved at have en løsning på.

Kndu

Fra : Ukendt

Dato : 29-01-07 20:19

> [...]
>
> Her er nogen eksempler og det ville være morsomt om der her i gruppen
> findes ejere, der rent faktisk _er_ blevet indkaldt til fejlretning.?

HAHA SÅDAN NOGET BRUGER FORD DA SLET IKKE !!!

--
Tom

Fra : Ole Geisler

Dato : 29-01-07 22:40

On Sun, 28 Jan 2007 22:56:57 +0100, "BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk>
wrote:

> [...]
>
>Her er nogen eksempler og det ville være morsomt om der her i gruppen findes
>ejere, der rent faktisk _er_ blevet indkaldt til fejlretning.?

Er blevet indkaldt til rep. af håndbremse - Chrysler Grand Voyager.
Rimeligt omfattende, troede det kunne laves mens man ventede, men
næhnej - fik lånebil i to dgae.

Fra : KASO

Dato : 30-01-07 16:50

> [...]
>
> Her er nogen eksempler og det ville være morsomt om der her i gruppen
> findes ejere, der rent faktisk _er_ blevet indkaldt til fejlretning.?

Har selv haft:

Mégane Coupé:
- Supplerende rustbeskyttelse (fik fuld Pava-behandling uden beregning)
- Skift af vacuumslange (værksted havde aldrig hørt om problemer, men
importøren insistederede på at skifte den)

Grand Scénic:
- Bolt til beslag på bagerste sikkerhedsseler
- Elektrisk rudeoptræk

Så man indkalder også i DK - også dét, der ikke er sikkerhedsrelateret.

Fra : BJ

Dato : 30-01-07 17:02

"KASO" <a@b.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Så man indkalder også i DK - også dét, der ikke er sikkerhedsrelateret.

Det gør man, men husker man ikke selv at spørge om der findes flere/andre
gøres der nada.

Du skal _selv_ huske at spørge.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : KASO

Dato : 30-01-07 21:03

> [...]
>
> KLIP

> Det gør man, men husker man ikke selv at spørge om der findes flere/andre

Øhh - nej - jeg har fået breve hhv. er blevet ringet op. Jeg kommer ikke
"normalt" på autoriseret værksted, men benytter et uafhængigt værksted.
Alligevel har jeg fået tilbagekaldelser efter bilen var 4-5 år gl.

Fra : BJ

Dato : 30-01-07 21:12

"KASO" <a@b.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Øhh - nej - jeg har fået breve hhv. er blevet ringet op. Jeg kommer ikke
> "normalt" på autoriseret værksted, men benytter et uafhængigt værksted.
> Alligevel har jeg fået tilbagekaldelser efter bilen var 4-5 år gl.

Ja, hvor kunne jeg da tor og have oplevet det, når du ikke har.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : KASO

Dato : 30-01-07 21:25

> "KASO" <a@b.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Ja, hvor kunne jeg da tor og have oplevet det, når du ikke har.

Har du et problem?

At du har haft en dårlig oplevelse betyder jo ikke, at alle har samme
oplevelse....

Fra : BJ

Dato : 30-01-07 21:30

"KASO" <a@b.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Har du et problem?

Nej. du har et problem.

> At du har haft en dårlig oplevelse betyder jo ikke, at alle har samme
> oplevelse....

Det er jo lodret løgn, man bliver informeret om diverse opdateringer.

Man skal selv spørge efter langt de fleste.

Er man ydermere så tosset ikke at bruge et mærkeautoriseret værksted, får
man sort se ingen.

Er du ude på at stikke folk blår i øjnene?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : KASO

Dato : 30-01-07 22:36

> [...]
>
> Man skal selv spørge efter langt de fleste.
>
> Er man ydermere så tosset ikke at bruge et mærkeautoriseret værksted, får

Nu rabler det fuldstændigt for dig!

Først spørger du til deciderede tilbagekaldelser. Dernæst påstår du, at det
er løgn at biler bliver tilbagekaldt, hvorefter du roder opdateringer ind i
billedet.

Samtidig modsiger du dig selv ved at skrive at man er godt dum, hvis man
ikke betaler dobbelt pris for at besøge et mærkeværksted (der ofte er
dårligere), og samtidig skriver du, at de alligevel intet
opdaterer/tilbagekalder/retter, med mindre man spørger efter det. Tror du
ikke, at det er på tide, at du går i seng?

> Er du ude på at stikke folk blår i øjnene?

På hvilket måde? Jeg fortæller om mine oplevelser - du fortæller at jeg ikke
kan have haft dem, for sådan fungerer det ikke. Jeg påstår intetsteds, at
det altid vil være sådan - jeg fortæller blot, hvad _jeg_ har oplevet.

Fra : Brian

Dato : 31-01-07 19:37

KASO wrote:

> [...]
> ikke "normalt" på autoriseret værksted, men benytter et uafhængigt
> værksted. Alligevel har jeg fået tilbagekaldelser efter bilen var 4-5

Jeg havde på et tidspunkt en 6 år gammel Corsa. Den blev også kaldt ind (af
værkstedet) for at få tjekket et eller andet med sikkerhedsselen. Jeg havde
ikke sat benene i den butik, siden jeg havde købt bilen, så det sker da at
man bliver kaldt tilbage selv om man ikke bruger værkstedet.

/Brian

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 31-01-07 09:33

On Jan 30, 9:29 pm, "BJ" <mrbea...@ETpost.tele.dk> wrote:
> [...]
>
> Man skal selv spørge efter langt de fleste.
>
> Er man ydermere så tosset ikke at bruge et mærkeautoriseret værksted, får

Mange af tilbagekaldelserne er da styret fra centralregisteret for
motorkøretøjer.

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk

Fra : BJ

Dato : 31-01-07 10:22

KLIP

>Mange af tilbagekaldelserne er da styret fra centralregisteret for
>motorkøretøjer.

Nogle ja, men langt fra alle bliver gennemført i DK.

Desuden skal du også se på enkelte updates/fejlretninger.

Mit bedste råd er, køb et abonnement på http://www.alldatadiy.com

Det er formålsløst at diskutere, når man ikke har adgang til alt.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : KASO

Dato : 31-01-07 12:51

> [...]
>
> Mit bedste råd er, køb et abonnement på http://www.alldatadiy.com
>
> Det er formålsløst at diskutere, når man ikke har adgang til alt.

Og du har adgang til "alt"?

Nu var det jo sådan set dig, der startede tråden - og dermed diskussionen -
men det er åbenbart ikke legalt at være uenig med dig?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-01-07 13:19

BJ skriver:

> Mit bedste råd er, køb et abonnement på http://www.alldatadiy.com
> Det er formålsløst at diskutere, når man ikke har adgang til alt.

Det er jo formålsløst at abbonere på sådan en tjeneste, de har jo heller
ikke adgang til alt.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : BJ

Dato : 31-01-07 13:53

KLIP

> Det er jo formålsløst at abbonere på sådan en tjeneste, de har jo heller
> ikke adgang til alt.

Som VW, PSA, BMW osv. ejere, så ubetinget ja.

De lever jo lykkeligt i uvidenhed.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-01-07 14:49

BJ skriver:

> Som VW, PSA, BMW osv. ejere, så ubetinget ja.
>
> De lever jo lykkeligt i uvidenhed.

Og som Volvoejer er man glad, fordi man tror at alt er der ?

Fra : BJ

Dato : 31-01-07 16:09

KLIP

> Og som Volvoejer er man glad, fordi man tror at alt er der ?

Tror du da ikke alt er der?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-01-07 16:42

BJ skriver:

> Tror du da ikke alt er der?

Tror du ?

Fra : BJ

Dato : 31-01-07 16:46

KLIP

> Tror du ?

Ser du, jeg gætter ikke, jeg ved det og har direkte sammenlignet, hvad jeg
printede ud fra Alldata med Volvos.

Men bevares, lev i lykkelig uvidenhed med din potte (den ene er jo ikke
din).

Jeg skal aldrig købe en pote, hvor jeg ikke kan forsikre mig om, samtlige
recalls/fejlretninger/modifikationer/softwareopdatering er udfør.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-01-07 16:48

BJ skriver:

> Ser du, jeg gætter ikke, jeg ved det og har direkte sammenlignet, hvad jeg
> printede ud fra Alldata med Volvos.

Og dem Volvo ikke har fortalt dig om ?

> Jeg skal aldrig købe en pote, hvor jeg ikke kan forsikre mig om, samtlige
> recalls/fejlretninger/modifikationer/softwareopdatering er udfør.

Eller ihvertfald dem du kender til....

Fra : BJ

Dato : 31-01-07 16:51

KLIP

> Og dem Volvo ikke har fortalt dig om ?

Hvad fanden fejler du mand.????? ...._JA_, jeg har fandenflækfisogbrederemig
selv stået og kigget efter hos Volvo og på deres PC.

> Eller ihvertfald dem du kender til....

Du er syg mand.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-01-07 19:20

BJ skriver:

> Hvad fanden fejler du mand.????? ....

Intet.

> _JA_, jeg har fandenflækfisogbrederemig
> selv stået og kigget efter hos Volvo og på deres PC.

Tillykke med det. Du har så set de recalls du måtte se.

> Du er syg mand.

Nej, det er knægten der har feber, ikke mig.

Fra : BJ

Dato : 31-01-07 19:29

KLIP

> Tillykke med det. Du har så set de recalls du måtte se.

Du _er_ dum.

Jeg havde og kan til enhver tid få adgang til netværket, hvor samlige
VIN-numres recalls/fejlrettelser/softwareopdateriunger osv. osv. findes.

Volvo har _aldrig_ holdt noget skjult for mig og jeg tror bestemt ikke, de
vil begynde på det.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-01-07 19:30

BJ skriver:

> Du _er_ dum.

Næh

> Volvo har _aldrig_ holdt noget skjult for mig og jeg tror bestemt ikke, de
> vil begynde på det.

Sådan har jeg det med VW.
Men dem tror du jp ikek på.

Fra : BJ

Dato : 31-01-07 19:33

KLIP

> Sådan har jeg det med VW.
> Men dem tror du jp ikek på.

Nej, for det kan ikke krydscheckes.

Hvorfor vil VW eller for den sags skyld BMW ikke tillade det.?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-01-07 21:13

BJ skriver:

> Nej, for det kan ikke krydscheckes.
>
> Hvorfor vil VW eller for den sags skyld BMW ikke tillade det.?

Vil de ikke det ?

FDM har blandt andet VW's recalls.

Fra : BJ

Dato : 31-01-07 22:05

KLIP

> Vil de ikke det ?

Det ville hjælpe meget, hvis du læste lidt på siden, jeg har linket til, men
for din behageligheds skyld:

Unfortunately, information for Honda, Acura and BMW is not available to
consumers through ALLDATA DIY by request of the manufacturers

> FDM har blandt andet VW's recalls.

Kan vi stole på, vi får alt med..?..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-01-07 22:18

BJ skriver:

> Kan vi stole på, vi får alt med..?..

Du er ved at fatte det....

Kalus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : BJ

Dato : 31-01-07 22:38

KLIP

> Du er ved at fatte det....

Hvad kunne jeg forvente andet af dig at sammenligne FDM med Alldata.....

Hvorfor indrømmer du ikke, du ikke kan få samme oplysninger om VW som jeg
kan få på Volvo for 24,95$.?

Alt andet er ved at lamt og klamt, Klaus.

Bortset fra det, hvor finder jeg en oversigt over indkaldelser listet op
efter mærke og model på FDM´s sider?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 01-02-07 06:22

BJ skriver:

> Hvorfor indrømmer du ikke, du ikke kan få samme oplysninger om VW som jeg
> kan få på Volvo for 24,95$.?

Har jeg da nogensinde påstået andet ?

> Alt andet er ved at lamt og klamt, Klaus.

Øøøh, hvad ?

http://www.fdm.dk/medlem/biler/bilbasen/Tilbagekaldelser/tilbagekaldelser.htm

Fra : BJ

Dato : 01-02-07 10:53

KLIP

> http://www.fdm.dk/medlem/biler/bilbasen/Tilbagekaldelser/tilbagekaldelser.htm

Kiggede på min egen S80.

Den liste er jo fuldstændig til grin.

Der mangler recalls og der er intet, nada om fejlrettelser,
softwareopdateringer osv.

På ganske alm. dansk: Det kan ikke bruges til en skid.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Møller

Dato : 02-02-07 14:50

> [...]
> softwareopdateringer osv.
>
> På ganske alm. dansk: Det kan ikke bruges til en skid.

UPS jeg fattede ikke en hujende fis af diskussionen, før jeg huskede på, at
jeg for laaang tid siden havde sendt "togføreren" i spamfilteret

så jeg måtte lige en gang over google

Møller

Fra : BJ

Dato : 02-02-07 15:19

"Møller" <post.spam@ok.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> UPS jeg fattede ikke en hujende fis af diskussionen, før jeg huskede på,
> at
> jeg for laaang tid siden havde sendt "togføreren" i spamfilteret

LOL, jeh ingen i mit kill filter.

> så jeg måtte lige en gang over google

Erik, eller puds brillerne..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Møller

Dato : 02-02-07 15:56

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote in message

> "Møller" <post.spam@ok.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> LOL, jeh ingen i mit kill filter.

> Erik, eller puds brillerne..

Er du da helt fra den, så risikerer jeg jo at opdage alle de fjolser der
kører rundt i trafikken.

Men vedr. subj. så bruger jeg en gang i mellem

http://www.peugeot.dk/kampagne/

og nogle udenlandske

og så kan man jo bruge google: autos Rückruf <bilmærke>

Har du fået skibet ned fra kajen igen

Møller

Fra : BJ

Dato : 02-02-07 16:01

"Møller" <post.spam@ok.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Er du da helt fra den, så risikerer jeg jo at opdage alle de fjolser der
> kører rundt i trafikken.

Nå da, ikke andet.

Jeg var mere nervøs for, din kones milde åsyn ville..

> Men vedr. subj. så bruger jeg en gang i mellem
>
> http://www.peugeot.dk/kampagne/
>
> og nogle udenlandske
>
> og så kan man jo bruge google: autos Rückruf <bilmærke>

Det er slet ikke retvisende.

Jeg mailer dig lige noget, så du se, hvad jeg kan se på konens S40.

Så kan du jo bedømme kvaliteten..

> Har du fået skibet ned fra kajen igen

Nope, hun ligger trygt og godt i en stor opvarmet hal...

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : BJ

Dato : 02-02-07 16:05

Sendt - Se Rettelse...

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : BJ

Dato : 02-02-07 18:09

KLIP

> Sendt - Se Rettelse...

Kan det bruges Erik eller er det det samme lort som alt det andet, eks. FDM
mv.?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Møller

Dato : 14-02-07 14:16

> [...]
>
> KLIP

> Kan det bruges Erik eller er det det samme lort som alt det andet, eks.

Noget er gået galt, måske brillerne, jeg kan ikke se at jeg har modtaget
noget )
Nå ja og så noget fravær her.

Møller

Fra : BJ

Dato : 14-02-07 14:28

"Møller" <post.spam@ok.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Noget er gået galt, måske brillerne, jeg kan ikke se at jeg har modtaget
> noget )

Jeg fik ellers en kvittering fra din pc, du havde modtaget mailen.

> Nå ja og så noget fravær her.

O.k., det må så blive en anden gang (jeg forsøger at bruge din eam@ osv
mailadresse).

PS: Har fået besked fra Volvocars DK som for en sikkerheds skyld.....var
over Sverige. S40 er o.k. og overholder på samtlige punkter de 5 stjerner
mv.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Møller

Dato : 14-02-07 14:59

> [...]
>
> KLIP

> Jeg fik ellers en kvittering fra din pc, du havde modtaget mailen.

Den er også god nok.

Møller

Fra : KASO

Dato : 31-01-07 20:57

> BJ skriver:

> Næh

> Sådan har jeg det med VW.
> Men dem tror du jp ikek på.

Selvfølgelig ikke - kun Volvo er troværdige - i alle henseender! Derfor er
det også kun Volvo, der har ægte sikkerhed - andre snyder, bestikker,
fremstiller biler specielt til tests m.m.m. for at få deres biler til at se
mere sikre ud end Volvo - og at tests gang på gang (senest C30) afslører
uheldige konstruktioner, er ren indbildning - for Volvo har et testcenter

Fra : Mogens...

Dato : 01-02-07 23:13

> Nogle ja, men langt fra alle bliver gennemført i DK.

De er ikke styret af CRM - de køberblot dette kontor til at
rundsende skrivelser til ejere af det "ramte" køretøtype/-model...

Fra : BJ

Dato : 01-02-07 23:15

"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> De er ikke styret af CRM - de køberblot dette kontor til at
> rundsende skrivelser til ejere af det "ramte" køretøtype/-model...

Just præcis.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Sætternissen

Dato : 02-02-07 09:12

> [...]
>
> De er ikke styret af CRM - de køberblot dette kontor til at
> rundsende skrivelser til ejere af det "ramte" køretøtype/-model...

De er faktisk nødt til at hyre CRM til at forestå udsendelsen. 10 minutter
efter at en bil er solgt ved forhandleren reelt ikke, hvem der (nu) ejer
bilen - og derfor ikke hvem de skal skrive til ved evt. tilbagekaldelser.
Jo ældre modellerne er jo sværere er det at finde bilerne uden CRM hjælp.

Knud