Fiat Stilo 1,8 dymamic
Fra : Tonny Lauritsen

Dato : 26-01-07 20:17

Hej

Min bil har nu kørt 60.000 km og skal serviceres. Det plejer ikke at være
gratis hos Fiat.

Kan nogen forklare mig eller sende et foto eller en tegning af, hvor
pollenfilteret sidder. Jeg overvejer selv at skifte det.

Tilsvarende med luftfilteret, hvis nogen har en tegning eller foto heraf.

Jeg er vant til selv at servicere vore biler.

Hilsen TSL

Fra : benjamin

Dato : 26-01-07 21:28

On 26 Jan., 20:16, "Tonny Lauritsen" <t...@lauritsen.info.dk> wrote:
> [...]
>
> Tilsvarende med luftfilteret, hvis nogen har en tegning eller foto heraf.
>
> Jeg er vant til selv at servicere vore biler.

Hej Tonny Lauritsen.
Jeg er næsten sikker på du kan finde oplysningerne i bilens
brugsanvisning.
Jeg har selv en Fiat Punto, og der står alle de ting beskrevet i
brugsanvisningen.

Med venlig hilsen

Benjamin Skov Rasmussen.

Fra : KASO

Dato : 26-01-07 21:50

"Tonny Lauritsen" <tonny@lauritsen.info.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Tilsvarende med luftfilteret, hvis nogen har en tegning eller foto heraf.
>
> Jeg er vant til selv at servicere vore biler.

Du er vant til at servicere biler - men du kan ikke genkende et luftfilter?

Jeg håber ikke, at du også piller ved bremserne........