El rude-lukker kan ikke lukke ruden helt o~
Fra : Martin

Dato : 26-01-07 18:59

Min el rude lukker i venstre side har svært ved at lukke ruden helt i.
Hvis jeg skubber lidt samtidigt kommer den dog helt i.
Den har nemt nok ved at åbne.

Det er som om ruden er for tung, eller at el motoren har mistet pusten.

Hvad kan der være galt?
Kan man gære noget selv?

Hvad koster det mon?
Det er en golf 4

Mvh
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 26-01-07 19:22

"Martin" <wee@wee.co.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> Den har nemt nok ved at åbne.
>
> Det er som om ruden er for tung, eller at el motoren har mistet pusten.

Tsvansen har noget silicone til at smørre ruden med helt ude ved listerne i
siderne. Det bør få ruden til at gå lettere

--
Tom

Fra : Jens G

Dato : 26-01-07 19:31

On Fri, 26 Jan 2007 18:59:14 +0100, Martin <wee@wee.co.org> wrote:

>Hvad koster det mon?
>Det er en golf 4

Har du prøvet at køre ruden helt ned, og så op igen?

--
Jens G
Jeg har IP telefoni hos http://www.everlove.dk

Fra : Martin

Dato : 26-01-07 19:38

Jens G skrev:

> Har du prøvet at køre ruden helt ned, og så op igen?

Ja. Har også prøvet at holde knappen nede for at "nulstille".

Mvh
Martin

Fra : Jens G

Dato : 26-01-07 19:44

On Fri, 26 Jan 2007 19:38:15 +0100, Martin <wee@wee.co.org> wrote:

>Ja. Har også prøvet at holde knappen nede for at "nulstille".

OK, ærgerligt at det ikke var så nemt.
Ovennævnte metode virkede nemlig engang da en person havde lænet sig
ind ad den halvt nedrullede rude i min Seat Leon. Bagefter ville ruden
ikke rulle helt op, trods gentagne forsøg. Efter den havde være helt i
bund, virkede den korrekt igen.