Pladesaks 230 volt
Fra : lille-bror

Dato : 24-01-07 12:10

Hej alle.

Er der nogen herinde, som har erfaring med denne pladesaks (nipler?)
fra THansen?

http://thansen.dk/product.asp?c=807275935&n=1353908169&pn=1408933347

Jeg skal klippe i karrosseriplade. En mekaniker foreslog, at jeg køber
en nipler, da en sådan ikke bukker pladerne skæve, som en alm.
pladesaks åbenbart gør.

På forhånd tak

c",) Bjarne

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 24-01-07 12:18

On Jan 24, 12:09 pm, "lille-bror" <lille-b...@c.dk> wrote:
> [...]
>
> Jeg skal klippe i karrosseriplade. En mekaniker foreslog, at jeg køber
> en nipler, da en sådan ikke bukker pladerne skæve, som en alm.

Jeg tror jeg ville vælge sådan en her i stedet:
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=4135&n=20100&KundeID=

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk