Når man er ung ...
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 24-01-07 00:12

Når man er ung og tror man kører godt, så får man kammeraten til at optage

http://www.youtube.com/watch?v=G183MLazlhI&NR

Øvelse gør mester ... eller det er en anden chauffeur :)

http://www.youtube.com/watch?v=w_fM6pmbTy4&NR

Vi øver os lidt igen:

http://www.youtube.com/watch?v=1BEtx4C4-98&NR

Jo, det er ganske vist: BMW´er kan ikke køre mere sidelæns end en gammel
Golf I´er:

http://www.youtube.com/watch?v=umzM05tWM5o&NR

Rigtig god reklame for BMW :)

http://www.youtube.com/watch?v=WooxdTm3ENI&mode=related&search=

Lidt bedre reklame ... men hvorfor ikke blive i rundkørslen og køre bagefter
med kameraet ..?

--
Per, Esbjerg

Fra : Esben Tærsker

Dato : 24-01-07 00:48

Per Henneberg Kristensen wrote:

> http://www.youtube.com/watch?v=1BEtx4C4-98&NR
>
> Jo, det er ganske vist: BMW´er kan ikke køre mere sidelæns end en gammel
> Golf I´er:

Golf?!? Det er da en Daihatsu Charade...

....eller kigger jeg på det forkerte linik...?

/Esben

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 24-01-07 02:10

Esben Tærsker" <""esben\"@e$$ers.dk wrote:

> Golf?!? Det er da en Daihatsu Charade...
>
> ...eller kigger jeg på det forkerte linik...?

Jeg tror nærmere dit problem er at du læser en tekst som hører til et andet
link .. det kommentererede link indeholder en bmw, som knap kan løfte et ene
ben endnu mindre komme i drift :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Esben Tærsker

Dato : 24-01-07 23:53

> [...]
> link .. det kommentererede link indeholder en bmw, som knap kan løfte et ene

Okay - jeg tænkte nok der var en dybere mening med det...

/Esben

Fra : Jørgen L.

Dato : 24-01-07 03:07

> Golf?!? Det er da en Daihatsu Charade...

Det er nu en Toyota starlet.

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D

Fra : Esben Tærsker

Dato : 24-01-07 23:56

Jørgen L. wrote:

> Det er nu en Toyota starlet.

Ja, det er det sgu nok nærmere - men en Golf er det ikke. Det var jo så
heller ikke det Per mente... My mistake....

/Esben

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 25-01-07 08:18

Esben Tærsker" <""esben\"@e$$ers.dk wrote:

> Ja, det er det sgu nok nærmere - men en Golf er det ikke. Det var jo
> så heller ikke det Per mente... My mistake....

I har så lige bevist at japanerøser ligner hinanden :)

--
Per, Esbjerg