Cykelholder - Hvilken?
Fra : -=JF=-

Dato : 21-01-07 22:29

Hej i gruppen!

Jeg skal have en cykelholder til jydekrogen, og tror at det skal være
af denne type:
http://thansen.dk/product.asp?c=805992284&n=298237632&pn=1917033705

Jeg har fra flere sider fået at vide at de 350,- som Hansen vil have
for den er alt for dyrt - men jeg synes ikke at jeg kan finde den
billigere.
Har I et tip?

I øvrigt - Hvis cyklen ikke dækker nr.pladen, er der vel ingen grund
til en lygtebom, oder was?

--
Mvh. John

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-01-07 22:32

-=JF=- skriver:

> I øvrigt - Hvis cyklen ikke dækker nr.pladen, er der vel ingen grund
> til en lygtebom, oder was?

Jo.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Bo Velschow

Dato : 21-01-07 22:35

> -=JF=- skriver:

> Jo.

Det kan man da kalde et kort svar!!

Den lange udgave er nok, at cyklen uvægerligt også vil dække for diverse
lygter - så derfor skal man have sig en lygtebom!

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge
Danmark

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-01-07 22:37

Bo Velschow skriver:

> Det kan man da kalde et kort svar!!

Jeps

> Den lange udgave er nok, at cyklen uvægerligt også vil dække for diverse
> lygter - så derfor skal man have sig en lygtebom!

Jeps.
Med mindre at man har en cykelholder der sidder så højt at alle lygter
går fri også.

Fra : -=JF=-

Dato : 21-01-07 22:53

Klaus D. Mikkelsen har bragt dette til verden:

> Med mindre at man har en cykelholder der sidder så højt at alle lygter
> går fri også.

Eller, med mindre man har en af de cykler med egerhjul, så der i
princippet kun er et par egere der dækker hver lygte

--
Mvh. John

Fra : Bo Velschow

Dato : 22-01-07 06:03

"-=JF=-" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> Klaus D. Mikkelsen har bragt dette til verden:

> Eller, med mindre man har en af de cykler med egerhjul, så der i
> princippet kun er et par egere der dækker hver lygte

Njah.... så er der også lige for- og baggaffel mv. til at dække for
lygterne - og tænk lige på den dag, hvor du kører foran et 40-togns
lastvognstog og bremser kraftigt op - men lastvognen ser ikke dine (delvis)
tildækkede lygter...!!! :-/

Man ser desværre alt for mange køre rundt uden lygtebom - og når de så også
har defekte lygter, så er det altså svært for bagvedkørende at se (gætte sig
til), hvad de planlægger af manøvrer (bremse, svinge osv.).

Jeg vil _klart_ anbefale dig at benytte en lygtebom!

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge
Danmark

Fra : -=JF=- arb

Dato : 22-01-07 11:04

"Bo Velschow" <dr-bo@mail.invalid> skrev i en meddelelse

> Man ser desværre alt for mange køre rundt uden lygtebom - og når de så
> også har defekte lygter, så er det altså svært for bagvedkørende at se
> (gætte sig til), hvad de planlægger af manøvrer (bremse, svinge osv.).

Du har helt ret - og jeg skal da også have en lygtebom!

Min spørgsmål bunder såmænd bare i at svoger og jeg kom til at tale om
hvorvidt lygtebom vaar lovpligtig, uanset udsyn til nummerplade og lygter.

> Jeg vil _klart_ anbefale dig at benytte en lygtebom!
Ditto!

Mvh John

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-01-07 06:14

-=JF=- skriver:

> Eller, med mindre man har en af de cykler med egerhjul, så der i
> princippet kun er et par egere der dækker hver lygte

Prøv du bare, det er dig der må bøde for det.

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-07 22:54

> Jeg skal have en cykelholder til jydekrogen..

Jeg købte noget lign. i FAKTA for et par år siden
til 49.95 i sortlakeret stål.
Så hold øje med ugeavisrne.

Fra : -=JF=-

Dato : 21-01-07 23:19

Sierra formulerede spørgsmålet:

> Jeg købte noget lign. i FAKTA for et par år siden
> til 49.95 i sortlakeret stål.
> Så hold øje med ugeavisrne.

Det er godt nok noget billigere!! Jeg prøver at checke Bilka & Co.

Tak for'et

--
Mvh. John

Fra : kim

Dato : 22-01-07 10:06

Biltema har en cykelholder til 79,95kr. så kan det ikke gøres billiger.
Kim

Fra : -=JF=- arb

Dato : 22-01-07 11:01

"kim" <tazk@pedersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Biltema har en cykelholder til 79,95kr. så kan det ikke gøres billiger.
> Kim

Nej Der burde de fleste kunne være med!
Tak for tippet!

Mvh John

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-07 17:35

-=JF=- wrote:
> Jeg skal have en cykelholder til jydekrogen, og tror at det skal være
> af denne type:
> http://thansen.dk/product.asp?c=805992284&n=298237632&pn=1917033705

Og den kan bestemt anbefales.

> Jeg har fra flere sider fået at vide at de 350,- som Hansen vil have
> for den er alt for dyrt - men jeg synes ikke at jeg kan finde den
> billigere.
> Har I et tip?

Tror desværre det er prisen for den, men det betaler sig i længden.

--
Michael

Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej
Brugt drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/drengetoej