Opel Astra Wagon 1,6 1999 sikringsboks ???
Fra : henrik@bianca27.dk

Dato : 18-01-07 17:16

Hejsa

Kan nogen hjælpe mig med at lokalisere sikringsboksen på ovennævnte
bil.

Lyset i mit instrumentbræt + luft/varme vælger er forsvundet,
formoder det er en kaput sikring

Trode den var ved venstre knæ, men der er blot et "hemmeligt rum" i
motorrummet har jeg fundet nogle kæmpe sikringer tæt ved
kølevandspåfyldningen.

Vh Henrik