gave
Fra : Henrik Hansen

Dato : 14-01-07 13:43

Hej Frede
Jeg har lige talt med Betty, angående hvor mange, der skal skrives på kortet
derfra. det var kun hende og Lasse.
Hvad med jer? vil Ditte, Søs eller Rikke være med, jeg har ikke deres tlf.
nr. gider du at spørge?
Hilsen Maja.

P.S. pengene er gået ind

Fra : -=JF=-

Dato : 14-01-07 13:49

Henrik Hansen frembragte:
> [...]
> derfra. det var kun hende og Lasse.
> Hvad med jer? vil Ditte, Søs eller Rikke være med, jeg har ikke deres tlf.

Hej Henrik.

Du må da gerne skrive mig på kortet - Og husk endelig og hils!!

--
Mvh John

Fra : Finn Guldmann

Dato : 14-01-07 13:55

-=JF=- skrev:
> Henrik Hansen frembragte:
> Hej Henrik.
> Du må da gerne skrive mig på kortet - Og husk endelig og hils!!

Også mig.

--
MVH Finn Tid at hejse flaget!!!
Der er fundet en kræftform rygning IKKE får skylden for.

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 15-01-07 16:08

Finn Guldmann skrev:

> Også mig.

Kan jeg ikke også komme med, så overfører jeg lige nogen skumbananer

Kai

Fra : -=JF=-

Dato : 15-01-07 19:26

Fister Løgsovs frembragte:

> Kan jeg ikke også komme med, så overfører jeg lige nogen skumbananer

Njah... Er det chokoladeovertrukne skumbananer?

--
Mvh John

Fra : Mikkel Lund

Dato : 14-01-07 14:41

Henrik Hansen skrev:
> [...]
> derfra. det var kun hende og Lasse.
> Hvad med jer? vil Ditte, Søs eller Rikke være med, jeg har ikke deres tlf.

Den slags posts er altid underholdende. Jeg mindes stadig én med særlig
glæde:
http://www.tinyurl.dk/866

--
Hilsen Mikkel Lund
Jokeren i "Mænds ruin"

Fra : TDN

Dato : 14-01-07 14:46

"Mikkel Lund" <mmlu03@space.aau.dk> skrev i en meddelelse

> Den slags posts er altid underholdende. Jeg mindes stadig én med særlig
> glæde:
> http://www.tinyurl.dk/866
>
> --
> Hilsen Mikkel Lund

Ja holdt kæft hvor jeg grinede af den. LOL husker den som det var i
går....
Det er vist den sjoveste smutter herinde....

Mvh
Thomas

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 15-01-07 11:13

"Henrik Hansen" <hhauto@firma.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Frede
Ja nu hedder jeg altså Freddy. Ikke Frede!!

> Jeg har lige talt med Betty, angående hvor mange, der skal skrives på
> kortet derfra. det var kun hende og Lasse.
Og hvad med Torben? Skal han ikke osse på?

Ja det er de så ikke her. Suk