I gamle dage da jeg var i lære.....
Fra : Benny

Dato : 10-01-07 21:04

Hej

Vil gerne høste lidt af erfaringen fra 4x4 folkene.

Da jeg var i lære som entrepeniør-maskine-mekaniker, var Mitsubishi Patrol
på sin højeste. Vi havde et par stykker i firmaet.
Vores erfaring dengang var, at hvis knokkel-ledene var slidt op kunne det
ikke svare at reparere bilen. Den blev solgt i en byttehandel. Den gang
kostede 2 knokkel-led med tilbehør ca. en 5 del af ny prisen af bilen.

Så kommer spørgsmålet: Gælder det samme med de nye 4x4 biler.

Benny

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 10-01-07 21:08

Benny wrote:
> Hej
>
> Vil gerne høste lidt af erfaringen fra 4x4 folkene.
>
> Da jeg var i lære som entrepeniør-maskine-mekaniker, var Mitsubishi
> Patrol på sin højeste.

Arh... Mitsubishi PAJERO eller Nissan PATROL...

Nej.

Koster ca. 2k til min HDJ80.

Fra : Andersen [3650]

Dato : 10-01-07 22:15

meddelelse news:45a547ad$0$49202$14726298@news.sunsite.dk...

> Arh... Mitsubishi PAJERO eller Nissan PATROL...

LOL
Nå vi ses, jeg skal ud og køre i min farfars Ford Rekord.

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 10-01-07 23:03

Andersen [3650] wrote:

> LOL
> Nå vi ses, jeg skal ud og køre i min farfars Ford Rekord.

Hehe, min ven kører Peutroën Bertner

Mvh.

Fra : Andersen [3650]

Dato : 10-01-07 23:47

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hehe, min ven kører Peutroën Bertner

Det er da vist en værre blanding der
Det må enten være en
Cigeut Berner
eller en
Peutroen Partlingo

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 11-01-07 00:15

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> writes:

> "Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

"Jeg ved godt det ikke hedder Toyota Colt, men jeg kan ikke sige det
andet, for så falder mine tænder ud!"

Fra : mfn

Dato : 11-01-07 17:23

jeg kører i tofi cotempat!

Fra : Benny

Dato : 14-01-07 02:50

"mfn" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> jeg kører i tofi cotempat!

Ja grin bare. Det er 25 år siden og man er vel blevet lidt civilbetjent.

Benny

Fra : Uffe Ravn

Dato : 14-01-07 10:16

Benny wrote:

> Ja grin bare. Det er 25 år siden og man er vel blevet lidt
> civilbetjent.

Nej Benny, det hedder senildement!

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Finn Guldmann

Dato : 14-01-07 10:34

Uffe Ravn skrev:
> Nej Benny, det hedder senildement!

Er det Alzheimer Light du mener?

--
MVH Finn Tid at hejse flaget!!!
Der er fundet en kræftform rygning IKKE får skylden for.

Fra : Benny

Dato : 14-01-07 02:35

meddelelse news:45a547ad$0$49202$14726298@news.sunsite.dk...

> Arh... Mitsubishi PAJERO eller Nissan PATROL...

Mitsubishi Pajero. Det er mange år siden

Benny

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 14-01-07 16:06