BMW 3'er 2003-2005
Fra : Finn

Dato : 08-01-07 23:01

Er der nogen der ligger inde med et katalog med BMW 3'er - nærmere
betegnet E46 i faceliftet udgave.
Gerne som pdf. Hvis det er i papirformat betaler jeg gerne for at få den
sendt hvis du vil af med den.
Og nej det nytter ikke noget at kontakte BMW. De forhandlere jeg har
været ved har ikke nogle gamle kataloger til at ligge og BMW importøren
siger de ikke har nogle fra den serie da de ikke var importør dengang.

Mvh
Finn

Fra : Erik B. Hansen

Dato : 08-01-07 23:17

Finn <post@min.dk> wrote in news:45a2bf00$0$14006
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Er der nogen der ligger inde med et katalog med BMW 3'er - nærmere

er det salgsbrochuren du snakker om?

> Og nej det nytter ikke noget at kontakte BMW. De forhandlere jeg har
> været ved har ikke nogle gamle kataloger til at ligge

du kunne jo evt. ringe til de andre du ikke har været hos?

> og BMW importøren
> siger de ikke har nogle fra den serie da de ikke var importør dengang.

Hvad med at spørge Nic. Christiansen Gruppen i Kolding? De var BMW import
"i gamle dage". De er med i Terminalen i dag, samt de importerer Hyundai
m.fl.
`

vh, Erik BH

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 08-01-07 23:39

Finn <post@min.dk> wrote in news:45a2bf00$0$14006
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Er der nogen der ligger inde med et katalog med BMW 3'er - nærmere
> betegnet E46 i faceliftet udgave.

Prøv på Ebay. Søg på "E46 prospekt". Jeg fandt umiddelbart et katalog over
en E46 Coupé fra 04, og E46 Individual fra 03. De er selvfølgelig på tysk,
men hvis alternativet er "ingen katalog" kan det måske bruges?

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 09-01-07 11:54

"Finn" <post@min.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ved har ikke nogle gamle kataloger til at ligge og BMW importøren siger de
> ikke har nogle fra den serie da de ikke var importør dengang.

Har du prøvet Køsters Motorboghandel i Randers?
Ville næsten forvente at han havde det.

Tlf.: 86 42 66 13

Blot for god ro og orden, jeg har ingen forbindelse til den boghandel.
Andet end jeg har handlet der.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 09-01-07 18:30

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Finn" <post@min.dk> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet Køsters Motorboghandel i Randers?
> Ville næsten forvente at han havde det.
>
> Tlf.: 86 42 66 13

Eller http://www.danbbs.dk/~bbb/b.htm

som er BIRGERS BILLIGE BILBØGER

Han har før hjulpet mig med bøger jeg ikke kunne finde andre steder.

og skriver på hans side :

Jeg er lidt gammeldags, KUN TELEFONISKE HENVENDELSER BESVARES.

Ring på tlf. 58 86 94 08 og hør nærmere......

BIRGERS BILLIGE BILBØGER
LØVE GL. LANDEVEJ 7 LØVE
4270 HØNG
TLF. 58 86 94 08

Mvh

Lars Bisgaard

Fra : DJ

Dato : 09-01-07 20:48

Hans nye web adresse er http://www.birgersbilligebilboeger.dk/

--
Dannie

Fra : Finn

Dato : 09-01-07 19:41

TAK! for alle forslagene. Jeg prøver det lige igennem....

Mvh
Finn