Konebil til 70-80.000 ?
Fra : ct

Dato : 06-01-07 13:15

Vores 3-dørs Corsa-konebil er blevet for træls med 2 unger på 1 og 6 år.

Jeg leder efter en ny, kravene er ;

- 5 døre
- Årgang 2000 eller nyere
- Helst under 100.000km
- Prisniveau helst 70-80.000
- Bedst mulige pladsforhold til barne- /klapvogn

Nogen der har nogle gode købsråd?

ct

Fra : benjamin

Dato : 06-01-07 13:31

ct skrev:
> [...]
> - Helst under 100.000km
> - Prisniveau helst 70-80.000
> - Bedst mulige pladsforhold til barne- /klapvogn

Hej CT.
Måske denne her:
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=296705394&page=1

Ved godt at den har kørt over 100.000 km. Men det er en stærk bil,
der har mange km. i sig. Der er ihvertfald plads nok, til dig konen og
ungerne.

Med venlig hilsen
Benjamin Skov Rasmussen

Fra : ct

Dato : 07-01-07 09:27

Ved godt at den har kørt over 100.000 km. Men det er en stærk bil,
der har mange km. i sig. Der er ihvertfald plads nok, til dig konen og
ungerne.

Takker for input - jeg skal skutte med, de må ta' i Bilka uden mig

Fra : Jesper

Dato : 07-01-07 15:40

Den 06.01.2007 kl. 13:14 skrev ct <claus@-fjern-kjerkegaard.dk>:

> [...]
> - Helst under 100.000km
> - Prisniveau helst 70-80.000
> - Bedst mulige pladsforhold til barne- /klapvogn

Nissan Primera - meget kedeligt japansk udseende, men hvis du ikke selv
skal ses i den, kan du jo være ligeglad. Bundsolid og pålidelig. Se den
grundigt efter for rust
Feks.:
http://bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=291201684&page=2

Hvis du er villig til at fire lidt på alderen og prisen kan det hurtigt
blive sjovere feks
http://bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=214301064&page=2

Mvh

Jesper