Citroen C1 der bliver beskidt bagpå
Fra : Lazy

Dato : 01-01-07 00:43

Hej

Min C1 bliver utrolig beskidt bagpå, vil det hjælpe at sætte en spoiler
bagpå, eller er der andre muligheder?

Mvh Lazy

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-07 04:22

Lazy wrote:
> Hej
> Min C1 bliver utrolig beskidt bagpå, vil det hjælpe at sætte en
> spoiler bagpå, eller er der andre muligheder?

Næppe en spoiler. Det er bilens form der er synderen. Stænklapper kunne være
en mulighed.
MVH Ole

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 01-01-07 09:40

Lazy skriver:

> Min C1 bliver utrolig beskidt bagpå, vil det hjælpe at sætte en spoiler
> bagpå

Ja, hvis du kan finde en spoiler der leder luften ned forbi bagenden af
bilen.

Den der findes fra fabrikken har ikke den egenskab.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Lazy

Dato : 01-01-07 10:18

> Lazy skriver:

> Ja, hvis du kan finde en spoiler der leder luften ned forbi bagenden af
> bilen.
>
> Den der findes fra fabrikken har ikke den egenskab.

Det var faktisk den jeg tænkte på.

Lazy