Salg af bil... Råd....
Fra : Morgan Jones

Dato : 31-12-06 08:20

Hey!

Hvor er det bedste sted at sælge en brugt bil? Jeg solgte min 2005 A3'er på
Bilbasen, men den havde gået under 1k km, så den var "nem". Men den her gang
er det avensis'en med 18k på klokken, og 4 bilkabuler....?

En Marts 2005, Avensis, Sol, Stationcar, 18k km, sort m, lidt bilkabuler,
den lokale Toyota biks tilbød 250k, men jeg syntes det er en hel del mindre
end på Bbasen? Der ligger de på omkring 265-270k i den stand?? Er der nogen
der har erfaringer med Autocom ?

mvh Morgan

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-06 09:36

Jeg har prøvet Autocom et par gange uden held.
Sidst med en Avensis 01 stc vvti med 150kkm på klokken, der var højeste bud
101kkr. Bilprisers vuderede bilen til 125kkr i ren handel til forhandler.

Jeg tror ikke at buddet fra Toyota er helt ved siden af, bilbasens
forhandlere sælger dem fra 270kkr også med gode km.
Forhandleren skal jo have "lidt" til klargøring og lommen.

Mvh Ove

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 31-12-06 13:00

"Ove" <ovejakobsenREMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har prøvet Autocom et par gange uden held.

Samme erfaring her.
Det er kun hvis man bare skal af med den her og nu uanset pristabet.
Eller hvis det er en bil af tvivlsom stand (med noget rust her og der). Der
fik mine forældre ihvertfald en god pris på en ældre passat.

/Dennis

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 31-12-06 14:38

Morgan Jones wrote:
> [...]
> bilkabuler, den lokale Toyota biks tilbød 250k, men jeg syntes det er
> en hel del mindre end på Bbasen? Der ligger de på omkring 265-270k i

Så lyder 250.000 kr. da ikke helt ved siden af...