Hvilken GTi ville du have..?
Fra : MD

Dato : 29-12-06 16:21

Fra : Martin Vollert

Dato : 29-12-06 17:47

MD skrev:
> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article255912.ece

I hvert fald ingen af dem der, men sådan en her kunne friste.

http://www.biltorvet.dk/nyebiler/detail.asp?DAFID=191498&modID=490&fabID=51

--
Hilsen Martin.

http://vollert.dk

Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you will miss things.

Fra : Bo Velschow

Dato : 29-12-06 18:10

"Martin Vollert" <"Mit fornavn"@ertele.dk> skrev i en meddelelse

> I hvert fald ingen af dem der, men sådan en her kunne friste.
>
> http://www.biltorvet.dk/nyebiler/detail.asp?DAFID=191498&modID=490&fabID=51

Ja, det er vist en af alle tiders absolut undervurderede biler...! Fed øse!

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge
Danmark

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 29-12-06 18:19

"Bo Velschow" <dr-bo@mail.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja, det er vist en af alle tiders absolut undervurderede biler...! Fed
> øse!

Ja, den ligner en "brian"/T.Svansen bil, en gl spand m. spoilere/gejl. Men
historikken taler for sig selv, den vil "frem i verden" :).

Fra : Bo Velschow

Dato : 29-12-06 19:57

> "Bo Velschow" <dr-bo@mail.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja, den ligner en "brian"/T.Svansen bil, en gl spand m. spoilere/gejl. Men
> historikken taler for sig selv, den vil "frem i verden" :).

Ganske enig - men hér er det alvor!

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge
Danmark

Fra : Niels Pein

Dato : 29-12-06 21:07

"Martin Vollert" skrev ...

> I hvert fald ingen af dem der, men sådan en her kunne friste.
>
> http://www.biltorvet.dk/nyebiler/detail.asp?DAFID=191498&modID=490&fabID=51

Jep hellere den.
Og jeg ville også vælge en Mitsubishi Lancer Evo 9 før VW eller Opel.
--
Hilsen Niels

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-12-06 21:12

Martin Vollert skriver:

> I hvert fald ingen af dem der, men sådan en her kunne friste.
>
> http://www.biltorvet.dk/nyebiler/detail.asp?DAFID=191498&modID=490&fabID=51

Subaru laver nogle fantastiske køremaskiner.
Bare en skam at de er så fantastiske grimme (i mine øjne)

En Roomster er jo ligefrem pæn ved siden af.

Her i Hammel kører der en Legacy rundt, af nyere aftapning. Køn er den
ikke.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : MikLarsen@gmail.com

Dato : 29-12-06 18:07

MD skrev:
> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article255912.ece

Der er ikke just nogen af de to modeller som tiltaler mig, men skulle
jeg vælge, blev det Golfen og det er kun på grund af udseendet. Har
aldrig prøvet nogen af dem.

Mikael

Fra : Mogens...

Dato : 29-12-06 19:25

<MikLarsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Har aldrig prøvet nogen af dem.

Jég har kørt en R32 - fuck den kører godt. Udstødningslyden
er et kapitel for sig, men man bli'r træt af støjen i længden.

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 29-12-06 18:22

"MD" <MD2000@gmail.com> skrev i en meddelelse

> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article255912.ece
>
> --
Junior har en Astra OPC stationcar. Godt nok ikke sidste nye model. For ikke
kendere ligner den en helt alm. Astra. Så det sker, at Brian får en
overraskelse, når der bliver åbnet for godterne.
Hilsen Matthias

Fra : Esben Juul Sørensen

Dato : 29-12-06 18:55

> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article255912.ece

2 vamle biler i forhold til BMW 335i :)

VH

Fra : Martin Vollert

Dato : 29-12-06 19:08

Esben Juul Sørensen skrev:

> 2 vamle biler i forhold til BMW 335i :)
>
> VH

Som koster hvor meget Ifh.til de nævnte ?? den får du vist ikke til
570,000kr som VWen, men nærmere 800,000kr det er jo også en slat til
forskel, og når man kommer der op er der andre biler som jeg hellere
ville ha end bimmeren.

Fra : Esben Juul Sørensen

Dato : 30-12-06 16:28

> [...]
> 570,000kr som VWen, men nærmere 800,000kr det er jo også en slat til
> forskel, og når man kommer der op er der andre biler som jeg hellere

Jeg bor et sted hvor prisforskellen på R32 og en standard 335i er 80.000
dkr.

Der ville derfor aldrig blive nogen diskussion hvis jeg stod og skulle
skifte bil :)

VH

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 30-12-06 23:28

"Esben Juul Sørensen" <crap@hellhole.com> skrev i en meddelelse

> Jeg bor et sted hvor prisforskellen på R32 og en standard 335i er 80.000
> dkr.

i betaler da heller ikke meget i skat osv på christiania hva' ... bestemmer
du oxo selv nr. pladen ?

> Der ville derfor aldrig blive nogen diskussion hvis jeg stod og skulle
> skifte bil :)

du kan få en blå med skilte på siden

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : MD

Dato : 30-12-06 17:05

> 2 vamle biler i forhold til BMW 335i :)

335 Ci - om jeg må be'.. !

--
MD

Fra : Esben Juul Sørensen

Dato : 30-12-06 18:27

> 335 Ci - om jeg må be'.. !

Nåja - undskyld. Ville nu gerne have den som stc., alternativt 335xd

VH Esben

Fra : TDN

Dato : 29-12-06 19:29

"MD" <MD2000@gmail.com> skrev i en meddelelse

> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article255912.ece
>
> --
> MD

Underligt af Astra'en skulle være markant hurtigere:

VW: 250 hk. 0-100 6,2 sek. 320 Nm ved 2500 o/m, vægt 1525 kg. 6,1 kg./hk

Opel: 240 hk. 0-100 6,4 sek. 320 Nm ved 2400 o/m vægt 1294 kg. 5,39 kg./hk

Gad vide om det er vægt/kraft forholdet og turboen der gør forskellen ?

Mvh
Thomas

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-12-06 19:32

TDN skriver:

> Underligt af Astra'en skulle være markant hurtigere:

"Være foran efter et minut med klampen i kælderen" som jeg læser det.

> [...]
>
> Gad vide om det er vægt/kraft forholdet og turboen der gør forskellen ?

Vægt/kraft og tophastighed

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 29-12-06 21:23

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Gad vide om det er vægt/kraft forholdet og turboen der gør forskellen ?

måske er det 4x4 der bliver hægtet af og bliver den bagdel, når de først er
i gang
- der er 230 kg til forskel i favør til Astra, mens golfen kun har 10hk mere
.... det hele ligger nok der ¿¿

men det er jo en Opel der er med i testen

nogen der stadig husker Opel Lotus Omega ????
- damn en slæde ...

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 29-12-06 19:41

"MD" <MD2000@gmail.com> skrev i en meddelelse

> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article255912.ece

Prøvede R32 inden jeg igen valgte en BMW. Syntes ikke den var fantastisk
hurtig, men den kører p*ssegodt, og lyden er i SÆRKLASSE(Ferrari
355-lignende). Prisen og pladsen gjorde den til stor taber fremfor en 3'er
Coupé. Dog er min BMW ikke så hurtig som en R32, men jeg har andet i garagen
som opfylder accellerationsbehovet.

Ud fra de to biler ville jeg i stedet kigge på BMW 130i, eller nok fremfor
alt Mitsubishi Lancer EVO 9.

-M
'06 BMW 325i Coupé E92
'86 Ford Sierra RS Cosworth

Fra : Hans

Dato : 30-12-06 07:04

On 2006-12-29 19:40:43 +0100, "Morten Lorenzen"
<MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> said:

> Ud fra de to biler ville jeg i stedet kigge på BMW 130i, eller nok
> fremfor alt Mitsubishi Lancer EVO 9.

BMW 130i er mit valg - utrolige køreegenskaber kombineret med en super
lækker R6.

Mvh
Hans

Fra : MD

Dato : 30-12-06 14:46

> BMW 130i er mit valg - utrolige køreegenskaber kombineret med en super
> lækker R6.

Autobild testede den på bane mod Astra OPC forleden -den fik hjul, selvom
den havde 25 hk mere.
De skrev, den var sjovere at køre, em at den ikke fulgte med OPC'en.

--
MD

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-12-06 21:15

MD skriver:

> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article255912.ece

Hvis jeg fik den forærende ?

Golfen.

Så skulle den "afstyles" så den lignede min nuværende dieseltramper med
sænket undervogn. Det kunne være sjovt, de ville sku glo lidt ude på
motorvejen, når en TDI'er kommer ræsende forbi med fuld skrue.....

Nå ja og så med DSG det ville passe mig fint, så er der ikke så meget
til- og fra-vænding fra firmaslæden

Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 29-12-06 22:39

MD wrote:
> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article255912.ece

Realistisk kunne Astraen eller Focus ST komme på tale som brugt om et
par år eller 3,

Kunne også godt tænke mig en af de hidsige japanere (Evo, Impreza -
eller - savle - Nissan Skyline) - men tror sgutte banken siger ja.

Knus
Regnar

Fra : Martin Vollert

Dato : 29-12-06 22:57

Regnar Bang Lyngsø skrev:

> [...]
>
> Kunne også godt tænke mig en af de hidsige japanere (Evo, Impreza -
> eller - savle - Nissan Skyline) - men tror sgutte banken siger ja.

Focus ST er bestemt på min ønskeliste, og den ville også blive valgt
over begge de to der, men jeg turde ikke nævne den for frygt af at blive
kaldt Ford luder
Men Imprezaen især STI'en med 280hk den lyner bare de andre af banen.
Skyline er som jeg ser det det uovertruffen valg men Pga. prisen falder
den lidt uden for den prisklasse vi snakker om her med VW og Opel, kun
Focus ST kan slå den.

Fra : MD

Dato : 30-12-06 00:25

> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article255912.ece

OPC'en er bare en gal-sindet satan, der er hård som et brædt og på
steroider - specielt hvis man chipper den.

Golfen er en lækker hverdagsbil, IMO, og derfor mit valg.

--
MD

Fra : Per O.

Dato : 31-12-06 14:35

"MD" <MD2000@gmail.com> skrev i en meddelelse

> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article255912.ece
>
> --

Der er jo ikke noget valg. Den ene er jo en Opel, så der er reelt kun en bil
i den sammenligning. Den anden er jo bare en gejlet traktor.

--
Per O.
www.tosseparkering.dk - Så kan de lære det!