Bule mand nær holstebro
Fra : Ukendt

Dato : 28-12-06 22:41

Hejsa
Er der en der kender/ har erfaring med en bule mand nær Holstebro.
Har kikket på Chip away og dentbuster men det ser ikke ud til at de husere
så langt ovre i det mørke
Erfaringer modtages også gerne sammen med priser.
Det drejer sig om et stort stenslag i motorhjelmen , to små bilka buller i
den ene dør samt en 5 kroners stort blød bule i bagklappen.

Mvh Ove

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 29-12-06 09:34

Hej Ove.

Kig her :

www.dentbusters.dk

De har vist en i nærheden af dig

Godt nytår

--
Bo Rasmussen
ChipsAway Roskilde

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 29-12-06 09:38

Så godt du skrev du havde kigget på dentbusters, men de påstår de er
landsdækkende

Bo

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-06 14:45

Så er der ringet efter dentbuster, de kommer på torsdag.
Han vuderede at det ca ville tage en halv time !!!
Det glæder jeg mig til at se resultatet, og høre prisen.
hvis prisen hænger en lille smule sammen med tidsforbruget, er det
ihvertfald sidste gang at jeg vil gå og iriterre mig over små buler. Så skal
de bare laves.

Mvh Ove

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 29-12-06 15:25

On Fri, 29 Dec 2006 14:45:07 +0100, "Ove" <ovejakobsenREMOVEmail.dk>
wrote:

> [...]
>hvis prisen hænger en lille smule sammen med tidsforbruget, er det
>ihvertfald sidste gang at jeg vil gå og iriterre mig over små buler. Så skal

Du fik ikke en ca. pris? Jeg har også en der skal rettes ud.

Mvh. Brian
--
Creator of http://www.natart.dk

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-06 16:19

Nej men jeg går ikke ud fra at time prisen er ret meget højere end for
advokater
Og herovre er det ofte en fordel at aftale prisen face to face fremfor i
telefonen.

Mvh Ove

Fra : EK

Dato : 30-12-06 01:55

Ove <ovejakobsenREMOVEmail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:459531da$0$49202$14726298@news.sunsite.dk...
> Nej men jeg går ikke ud fra at time prisen er ret meget højere end for
> advokater
> Og herovre er det ofte en fordel at aftale prisen face to face fremfor i
> telefonen.

KLIP
Ja, det er vanskeligt at aftale betaling i jyske dollars over telefonen
mvh
Erik