fænomenale Peugeot
Fra : Martin Bak

Dato : 27-12-06 00:39

Nogle vil måske undres over sådan en overskrift fra mig, men det er skam
helt ærligt og oprigtigt ment.

Blandt høsten af julegaver, var også et stk. Peugeot. Og jeg må indrømme, at
det slår alt hvad jeg hidtil har prøvet med flere længder.

Man kan simpelthen mærke kvaliteten i den, og kværnen kører upåklageligt og
stabilt. Ja, den gør simpelthen det den skal, så det er en fornøjelse.

Hidtil har jeg nærmest accepteret, at skidtet ikke rigtig virkede optimalt,
og at den skulle justeres i en uendelighed. Men efter at vi har fået en
Peugeot, så er jeg blevet opmærksom på, at man kan stille højere krav.

- Jeg har simpelthen aldrig haft en bedre peberkværn ;)

--
Martin

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 27-12-06 01:13

> [...]
> krav.

> - Jeg har simpelthen aldrig haft en bedre peberkværn ;)

Er du nu gået hen og er blevet pebersvend?

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Uffe Ravn

Dato : 27-12-06 01:27

Uffe Bærentsen wrote:

> Er du nu gået hen og er blevet pebersvend?

Det må vi da ikke håbe, det er mindre end et år siden han blev gift.

Hmm. er der forresten et krydderi for dem der bliver 40?

Mvjh. Uffe Ravn

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 27-12-06 01:48

> Det må vi da ikke håbe, det er mindre end et år siden han blev gift.

Ok, så er der jo håb

> Hmm. er der forresten et krydderi for dem der bliver 40?

Kanel, er det ved 20 eller 25?

Men hvis der skal konkluderes noget ud fra ovenstående,
må det blive følgende:
Jo ældre personen bliver, jo stærkere krydderi skal der til.

Så navnebror, bered dig på:
Chili !

--
mvh Uffe (ja, _er_ gift
Mondeo 1,8i

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 27-12-06 01:49

Uffe Bærentsen wrote :
> Kanel, er det ved 20 eller 25?

Det er 25...

Fra : Uffe Ravn

Dato : 28-12-06 12:42

Uffe Bærentsen wrote:

> [...]
> må det blive følgende:
> Jo ældre personen bliver, jo stærkere krydderi skal der til.

Hmm.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Hr. Jensen

Dato : 27-12-06 09:49

On Wed, 27 Dec 2006 01:26:39 +0100 "Uffe Ravn"
<uffesaffald@hotmailpunktumcom> sent the following smoke signals:

>Hmm. er der forresten et krydderi for dem der bliver 40?

Ja, det fremstilles af firmaet Pfizer...

--
Thomas

A Very Messy Christmas To All

Fra : Uffe Ravn

Dato : 28-12-06 12:49

Hr. Jensen wrote:

> Ja, det fremstilles af firmaet Pfizer...

Ja det må være Rogaine du tænker på

http://www.pfizerch.com/brand.aspx?id=311

Mvh. Uffe Ravn

Fra : JBH

Dato : 28-12-06 14:21

> Ja det må være Rogaine du tænker på
>
> http://www.pfizerch.com/brand.aspx?id=311

Jeg tænkte mere på :

http://www.pfizer.dk/index.cfm?page=showproduct&product_id=14

/mvh
JBH

Fra : Uffe Ravn

Dato : 28-12-06 14:23

JBH wrote:

> Jeg tænkte mere på :
>
> http://www.pfizer.dk/index.cfm?page=showproduct&product_id=14

Det må jeg jo så tage i stiv.......øh arm.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Martin Bak

Dato : 28-12-06 16:11

> Det må jeg jo så tage i stiv.......øh arm.

Hvis du havde fået det til jul, så ville det have været en opgave ;)

Martin

Fra : Uffe Ravn

Dato : 28-12-06 22:20

Martin Bak wrote:

> Hvis du havde fået det til jul, så ville det have været en opgave ;)

Er det ikke primært Julemanden der får problemer hvis han indtager det i
løbet af arbejdsdagen?

I ved skorstenen!

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Uffe Ravn

Dato : 28-12-06 22:39

Uffe Ravn wrote:

> Er det ikke primært Julemanden der får problemer hvis han indtager
> det i løbet af arbejdsdagen?
>
> I ved skorstenen!

Det var da frygteligt som et manglende komma kan ødelægge forståelsen.

I ved, skorstenen!
--
Mvh. Uffe Ravn
Måske pfizer også har noget, imod demens

Fra : Torben Scheel

Dato : 29-12-06 11:30

Uffe Ravn wrote:

> Det var da frygteligt som et manglende komma kan ødelægge forståelsen.
>
> I ved, skorstenen!

Nu kunne man skrive noget om at "blæse røret igennem før passage", men
det vil jeg klogeligt overlade til andre.

--
vh
Torben

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 29-12-06 11:54

> Nu kunne man skrive noget om at "blæse røret igennem før passage", men det
> vil jeg klogeligt overlade til andre.

Hvad vil du da gøre nu, da du allerede har skrevet det

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Torben Scheel

Dato : 29-12-06 13:09

Uffe Bærentsen wrote:
> "Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad vil du da gøre nu, da du allerede har skrevet det

Nooothing

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 27-12-06 01:33

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev
> - Jeg har simpelthen aldrig haft en bedre peberkværn ;)

Det tro da skam når den koster 600 kr., man skulle tro der var
registreringsafgift på den.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : JBH

Dato : 27-12-06 10:12

> [...]
> Peugeot, så er jeg blevet opmærksom på, at man kan stille højere krav.

> - Jeg har simpelthen aldrig haft en bedre peberkværn ;)

Ja, peberkværnen er fin, jeg fik selv en for ca 5 år siden og den har
hverken haft el-fejl eller spontan brænd, som ellers er et typisk Peugeot
fænomen., men de 2 skruer i bunden af saltkværnen som hører til sættet
ruster til gengæld som en Opel på en nysaltet vintervej.. Surt, for det var
faktisk derfor jeg skiftede fra Opel til Peugeot

/JBH

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 27-12-06 14:16

JBH skrev:

> [...]
> til sættet ruster til gengæld som en Opel på en nysaltet vintervej..
> Surt, for det var faktisk derfor jeg skiftede fra Opel til Peugeot

Vidste ikke at Opel lavede peberkværne!?
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : JBH

Dato : 27-12-06 14:43

> Vidste ikke at Opel lavede peberkværne!?

Det var nu biler jeg mente i sidste linie

I øvrigt er grunden til at Opel ikke deltager i Formel 1, at deres
mekanikere ikke kan nå at banke rust i pitstoppene..

mvh
JBH
(Fhv. Opel kadett ejer)

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 27-12-06 16:19

JBH skrev:

> Det var nu biler jeg mente i sidste linie

Nåeee!

> I øvrigt er grunden til at Opel ikke deltager i Formel 1, at deres
> mekanikere ikke kan nå at banke rust i pitstoppene..

Ja, den er go!

> mvh
> JBH
> (Fhv. Opel kadett ejer)