Købe "mini" booster
Fra : www.netink.dk

Dato : 26-12-06 09:54

Hejsa

Nogen der ved hvor man kan købe en mini booster - den skal være så
lille som mulig - og vigtigst af alt - et cigar 12V udtag !

Lars

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-12-06 10:06

"www.netink.dk" skriver:

> Nogen der ved hvor man kan købe en mini booster - den skal være så
> lille som mulig - og vigtigst af alt - et cigar 12V udtag !

Hvad er en mini booster ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : www.netink.dk

Dato : 26-12-06 10:10

Hesja

>Hvad er en mini booster ?

En booster så lille som mulig !

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-12-06 10:16

"www.netink.dk" skriver:

> En booster så lille som mulig !

Fisk ?

http://www.google.dk/search?hl=da&q=booster

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 26-12-06 10:16

"www.netink.dk" <infoFJERN@netinkFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Nogen der ved hvor man kan købe en mini booster - den skal være så
> lille som mulig - og vigtigst af alt - et cigar 12V udtag !
>
> Lars

Harald Nyborg har en uden kompressor - tror endda den har 2 12v udtag.

--
Jesper Hedegaard

Savage når vejret spiller
Ford Focus når vejret spilder

Fra : www.netink.dk

Dato : 26-12-06 10:27

Hesja

>Harald Nyborg har en uden kompressor - tror endda den har 2 12v udtag.

Kalde de den så noget andet - synes ikke at kunne finde den

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 26-12-06 10:48

> Hesja

> Kalde de den så noget andet - synes ikke at kunne finde den

Det er sgu heller ikke let kan jeg se. Men se side 178 - best.nr. 4615. Som
du da ikke kan finde i deres søge-funktion !?
Men jeg så den altså for en uges tid siden i derers Kastrup-afdeling - og
der har de haft den siden i sommers.
Men hov - prøv lige at søge efter energistation - så kommer der en meget
billigere model frem, der heller ikke ser ud til at ha kompressor.

Fra : www.netink.dk

Dato : 26-12-06 11:03

Hejsa

> [...]
>Men hov - prøv lige at søge efter energistation - så kommer der en meget
>billigere model frem, der heller ikke ser ud til at ha kompressor.

Jep - tak for hjælpen.
Fandt også noget hos THansen - der hedder det en "jumpstarter"
Den ene model er såmendt den samme de har begge steder.

Tror jeg hopper på den "dyre" model fra THansen (40126) - der er 3
udtag, samt både 12 og 230 V opklader...

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 26-12-06 10:57

"www.netink.dk" <infoFJERN@netinkFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der ved hvor man kan købe en mini booster - den skal være så
> lille som mulig - og vigtigst af alt - et cigar 12V udtag !

Har du prøvet vor ven(hade) T.Sv(H)ansen?. De lever af at sælge denslags.

Fra : www.netink.dk

Dato : 26-12-06 11:04

Hejsa

>Har du prøvet vor ven(hade) T.Sv(H)ansen?. De lever af at sælge denslags.

Ja, men de vælger at kalde det en "Jumpstarter" - det er sgu ikke
let!

Fra : Jørgen L.

Dato : 26-12-06 14:16

> Ja, men de vælger at kalde det en "Jumpstarter" - det er sgu ikke
> let!

Det kunne jo være fordi at du søger forkert, booster er en forstærker, af
gøre.
Eks. bruges der i en campingvogn en booster til at oplade cvens batteri med,
den hæver så spændingen til 14,4 v så det bliver korrekt opladet.

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D

Fra : www.netink.dk

Dato : 26-12-06 14:37

Hejsa

>gøre.
>Eks. bruges der i en campingvogn en booster til at oplade cvens batteri med,
>den hæver så spændingen til 14,4 v så det bliver korrekt opladet.

Det er heller ikke et bærbart bateri jeg søger - men en booster.....

Lars

Fra : www.netink.dk

Dato : 26-12-06 14:39

Hej

>Det kunne jo være fordi at du søger forkert, booster er en forstærker, af
>gøre.

Bl.a. her:

http://www.zone-redningskorpset.dk/hotel/zonen/webpages.nsf/ba9f50795226e2afc12565b5005aa2de/9c3b8671eeda8d0cc1256d5b007a4e7e!OpenDocument

kan du læse at selv Falck kalder det en booster !

Lars

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-12-06 15:58

"www.netink.dk" skriver:

> kan du læse at selv Falck kalder det en booster !

Gør de ?

Er det Falck der udtaler sig der ?

Fra : Jørgen L.

Dato : 26-12-06 17:10

> [...]
>
> kan du læse at selv Falck kalder det en booster !

Det gør det ikke mere rigtigt at de også tager fejl af ordet.
og det er da ikke falk der har udtalt at de bruger en booster, men dem som
har lavet hjemmesiden.

Skidt nu være med det, det jeg mente i bund og grund var at søger man ikke
efter det rigtige ord så er søgningen intet værd.

God Jul

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D

Fra : Uffe Ravn

Dato : 26-12-06 20:03

Jørgen L. wrote:

> og det er da ikke falk der har udtalt at de bruger en booster, men
> dem som har lavet hjemmesiden.

Ja det er jo i princippet Zonen der udtaler det

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 26-12-06 18:37

> Hejsa

> Ja, men de vælger at kalde det en "Jumpstarter" - det er sgu ikke
> let!

Og, betyder det noget?.

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 26-12-06 13:40

Netto !

De har dem tit liggende på tilbudshylderne.

God baghjul.

Bo

Fra : www.netink.dk

Dato : 26-12-06 14:36

Hejsa

>Netto !

Ja, og det var faktisk sådan en jeg havde en gang...

Synes nu det er meget længe sien jeg har set dem hos Netto.

Men den var meget lille og handy

Lars

Fra : Per

Dato : 26-12-06 21:03

> [...]
>
> Nogen der ved hvor man kan købe en mini booster - den skal være så
> lille som mulig - og vigtigst af alt - et cigar 12V udtag !

Helt klart i Harald Nyborg.

Se her:

http://www.harald-nyborg.dk/varenr.asp?produkt=energistation&n=20100&Where=

DE viser her 2 modeller - de har ofte flere end de viste.

De kalder dem enerigstationer.

De kan også fås i Bilka.

Mvh. Per