Webasto
Fra : Kim S

Dato : 20-12-06 23:37

Jeg har et Webasto benzinfyr i min Volvo 940.
I år er det begyndt at drille lidt. Det starter ikke hver gang.
så'n ca. hver 3. gang, tænder det ikke. Det starter op, men tænder ikke.
Er det noget jeg selv kan fejlsøge på, evt. en rensning ?
Kunne forestille mig noget tilsodet tænding, f.eks...

Mvh, Kim

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 21-12-06 07:14

Kim S wrote:

> [...]
> ikke. Er det noget jeg selv kan fejlsøge på, evt. en rensning ?
> Kunne forestille mig noget tilsodet tænding, f.eks...

Hos forhandleren kan du formentlig få en dims der kan læse fejl ud. På min
den gamle var det en lille plade med lysdioder i. Blinkrytmen eller mangel
på samme fortalte hvad der var galt.

--
Per, Esbjerg

Fra : Kim S

Dato : 21-12-06 10:07

> Hos forhandleren kan du formentlig få en dims der kan læse fejl ud. På min
> den gamle var det en lille plade med lysdioder i. Blinkrytmen eller mangel
> på samme fortalte hvad der var galt.

Det er uden tvivl korrekt. Men fyret er købt brugt i Tyskland
for et par år siden. Og min pung er allergisk overfor forhandlere
og mekanikere, så hvis jeg kan ordne problemet selv på
"køkkenbordet", vil jeg gerne det

Mvh, Kim

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 22-12-06 08:32

Kim S wrote:
> [...]
> for et par år siden. Og min pung er allergisk overfor forhandlere
> og mekanikere, så hvis jeg kan ordne problemet selv på

Jeg havde en til min eberbächer, den havde jeg vældig meget fornøjelse af...

--
Per, Esbjerg

Fra : mr j

Dato : 22-12-06 08:43

> Det er uden tvivl korrekt. Men fyret er købt brugt i Tyskland
> for et par år siden. Og min pung er allergisk overfor forhandlere
> og mekanikere, så hvis jeg kan ordne problemet selv på
> "køkkenbordet", vil jeg gerne det

http://search.ebay.de/search/search.dll?cgiurl=http%3A%2F%2Fcgi.ebay.de%2Fws%2F&fkr=1&from=R8&satitle=webasto+diagnose&category0=

Det skulle kunne hjælpe dig

Mvh