Lakforsegler?
Fra : Ukendt

Dato : 17-12-06 20:08

Vi har lige købt ny bil.

Er en lakforsegling nødvendigt, eller er det ligemeget?

--
Michael

Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej
Brugt drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/drengetoej

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-12-06 20:10

In article <458595a9$0$13938$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
"Trekroner" <xx> wrote:

> Vi har lige købt ny bil.
>
> Er en lakforsegling nødvendigt, eller er det ligemeget?

Vores nye bil havde ab forhandler fået en lakforsegling. Om det passer
ved vi ikke, men det fik vi fortalt.

Hør din forhandler ad.

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-06 20:18

"Trekroner" <xx> skrev i en meddelelse
> Vi har lige købt ny bil.
>
> Er en lakforsegling nødvendigt, eller er det ligemeget?

Det er ligemeget. Det er normalt kun til at fylde de kratere som måtte være
i den slidte lak

--
Tom

Fra : Jens

Dato : 17-12-06 22:39

> Det er ligemeget. Det er normalt kun til at fylde de kratere som måtte
> være i den slidte lak
>
> --
> Tom

En lakforsegling/voksbehandling betyder normalt at snavs ikke så let hænger
fast. Om en ny bil har fået det fra forhandleren ved jeg ikke - jeg har
aldrig købt en ny bil

/Jens