Hyundai
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 16-12-06 22:48

Hejsa

Nogen som kender til et aut. Huyndai værksted syd for grænsen, men tæt
på dog, som har stor ekspertise og ikke "bare sælger lortet" .. ?

De skal bruges til service og rådføring.

De må gerne snakke dansk, men ikke noget decideret krav.

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 16-12-06 22:53

"Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
>
> De skal bruges til service og rådføring.
>
> De må gerne snakke dansk, men ikke noget decideret krav.

Ham her har været nævnt i et par forbrugerprogrammer i TV - ikke at jeg
kender en dyt til ham, da jeg ikke kører jundæi - men jeg har som sagt hørt
ham omtalt et par gange mht. til servicering af denne slags fjernøstlige
ekvipager....

http://www.hyundai-tuschke.de

Andreas M. Hansen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 16-12-06 23:08

In article <45846ad1$0$15881$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> wrote:

> [...]
> ham omtalt et par gange mht. til servicering af denne slags fjernøstlige

Det prøver vi da lige at tjekke ud nærmere. Tak for tip

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Mogens...

Dato : 17-12-06 09:42

> Det prøver vi da lige at tjekke ud nærmere.

Er det ikke den danske Hyundai-importør, som har
en kæmpe disclaimer i servicemæssig henseende?

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-12-06 11:27

In article <Sp7hh.26642$E02.11111@newsb.telia.net>,
"Mogens..." <no@reply.dk> wrote:

> "Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Er det ikke den danske Hyundai-importør, som har
> en kæmpe disclaimer i servicemæssig henseende?

Fisk.. kan intet finde :-/

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Hr. Jensen

Dato : 17-12-06 10:12

On Sat, 16 Dec 2006 23:07:31 +0100 "Martin Johansen [6000]"
<martinlj@tiscali.dk> sent the following smoke signals:

>Det prøver vi da lige at tjekke ud nærmere. Tak for tip

Jeg mener endda at kunne huske at man låner en kundevogn mens eftersynet
foretages, så man kan købe ind mens man alligevel venter.

Men I har vel ikke allerede kørt 15.000 km?
Har du forresten set at Scantune for 4750 kr. kan hæve ydelsen fra 150
til 204 hk på 2,2'eren?

--
Send dem bort, send dem bort.
De er grimme, de lugter og er sort'....

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-12-06 11:28

In article <p72ao25ne78d8fhgv1v7q57788df3pn11j@4ax.com>,
Hr. Jensen <aage.er@musikalsk.invalid> wrote:

> Men I har vel ikke allerede kørt 15.000 km?

6k km :)

> Har du forresten set at Scantune for 4750 kr. kan hæve ydelsen fra 150
> til 204 hk på 2,2'eren?

Jep men det er dælme voldsomt.. tvivler på den kan holde til det

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Henrik B.

Dato : 20-12-06 00:15

> Jep men det er dælme voldsomt.. tvivler på den kan holde til det

*LOL* Hva', er det for noget ringe isenkram?

Rigtige biler har over 420 Nm...

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-12-06 01:27

In article <4588725e$0$3482$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
"Henrik B." <saab@tdcadsl.dk> wrote:

> *LOL* Hva', er det for noget ringe isenkram?

Haha.. tja smid 440Nm efter en SAAB med automatic så går den sq også i
knæ.

Men jeg ved ikke om den kan holde jo.. derfor tvivler jeg.

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding